Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Sifaka, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. sky57

sky57 Forum prof

Het hartjeskanon zegt mij niks, dus ik was wel benieuwd hoe die eruit zag.

blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  2. katbla

katbla Forum freak

Daxter1966, daisy17858, dutchboy en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. BaukeS

BaukeS Halfgod

ik denk het niet.
    ik den dat ze gewoon een leuk parkeerplekje hebben gevonden, die toevallig naast het fokmotel staat

Daxter1966, daisy17858, dutchboy en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. rikmark

rikmark Forum freak

Nee joh... ze zweven er boven in de hoop dat we aliens gaan fokken xD

eevee60, Daxter1966, Sintra98 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. katbla

katbla Forum freak

Daxter1966, rikmark, daisy17858 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. BaukeS

BaukeS Halfgod

ziet er leuk uit.
    heb er nu al zin

dutchboy en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  7. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

een behendigheidsspel? nee toch?

8. arie32

arie32 Gelegenheidsauteur

@Orakel, in het maandoverzicht staat dat de ouderen-dag eventquest t/m morgen duurt, terwijl dat juist vandaag is. Is erg verwarrend:eek:

9. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik ben niet het orakel maar ja, er staat dan ook "geplande zaken, geen feiten". de FAQ was meteen tot 6 juni.
    een dagje langer zou voor velen welkom zijn. (ik heb wat ik graag wou en vond het leuk.)

m.kreuning, dutchboy en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  10. mmgorter

mmgorter Junior expert

ik weet ook niet meer , hoe het eruit zag . maar misschien komt het nog wel een keer voorbij
    . wie weet

blackscorpion64 en dutchboy vinden dit leuk.
  11. theav71

theav71 Levende forumlegende

12. sky57

sky57 Forum prof

mmgorter, blackscorpion64 en dutchboy vinden dit leuk.
  13. m.kreuning

m.kreuning Regelmatige auteur

Heb net genoeg TG gespaard voor knechten. Maar als ik ze nu koop zijn ze al weer klaar als voetbal event begint.... Jammer.
    Doe het dus maar niet. Zou leuk zijn als deze actie vlak voor het event was, dan hebben de niet betalende spelers ook voordeel van de knechten. Nu dus maar hopen dat het met grote velden te doen is. Maar dat zal wel niet. Kwartvelden met de hand is niet te doen...

Sintra98 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  14. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

het staat niet voor niets bij geruchten en speculaasjes, men dacht er toen over dat het zo lang zou duren, de geruchtenkalender is een verwachting, geen zekerheid. het kan zelfs zo zijn dat een event compleet vervalt.

daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  15. arie32

arie32 Gelegenheidsauteur

Ik wil er alleen mee zeggen dat het erg verwarrend is. En volgens mij is het een kleine moeite om dit aan te passen (volle maan werd ook later toegevoegd).

Sintra98 vindt dit leuk.
  16. mmgorter

mmgorter Junior expert

Sintra98 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  17. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Hoi buurvrouw. ;)
    Ik koop ook nooit knechten maar spaar de gewonnen coupons op tot er een event is (ik krijg ook elke 168 uur een 3 uurs coupon uit mijn staak).
    En dan begin ik met hele velden ipv kwartvelden.
    Kost minder mest en supermest.
    Ik ga pas over op kwartvelden als ik alle velden vol kan zetten met event "dingen". Dan pas gebruik ik de bewaarde coupons.
    En ja, als je coupons op zijn dan moet je het vanaf hier met de hand doen. Het is niet anders maar zo doe ik het ook.
    o_Ok normale questen waar je direct knechten mee verdient die zet ik op scherp en rond de betreffende quest pas af wanneer ik die knecht nodig heb met een event.
    En van te voren natuurlijk lange gewassen en 20 uurs bomen planten als je drops nodig hebt.
    Suc6.
    Groeten van je buurman Opa John

m.kreuning, eevee60, rikmark en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

Ik sluit me aan bij de buurman van hierboven. Toen ik net begon kocht ik knechten als ze in de aanbieding waren. Maar op een gegeven moment vond ik dat dit teveel duiten ging kosten en ze liever ging uitgeven aan andere zaken. Zoals bijv. Nw bomen.Nw dieren en supervoer, dit laatste heb ik nu ook aardig onder controle. Ik heb ook weleens een dag dat ik denk gatver weer dat geklikt, want bij handmatig oogsten kost mij dat s'morgens zeker een half uur.Maar het is de moeite waard.Het is een keuze die een ieder zelf maakt. Het ligt er ook aan wat een ieder heeft te besteden of ervoor over heeft.
    Ik ga in ieder geval nog even door met de Farm tenminste ik hoop niet dat het ooit een dagtaak gaat worden ?
    gr lonnie

Laatste bewerkt: 7 Juni 2016
    m.kreuning, -Coco1968-, rikmark en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. msMaybecouple

msMaybecouple Forum prof

Ik heb in het verleden wel ooit knechten gekocht met tg vanuit de bios. Ik kocht dan wel altijd alleen de oogst en zaaiknecht.
    Maar normaal gesproken spaar ik de coupons op en gebruik de knechten van de quests van de coöperatie.
    Bij bijna alle product quests zijn in de laatste fase knechten te verdienen.
    Omdat ik verder heel zuinig met de knechten omga heb ik een klein voorraadje met coupons opgebouwd.
    Verder doe ik het precies zo als blackscorpion

m.kreuning en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  20. herma1234

herma1234 Forum-commissaris