Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Sifaka, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

blackscorpion64 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  2. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Ughh... en ik mis er al een aantal :p

daisy17858, sproetje06 en sky57 vinden dit leuk.
  3. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Jij niet alleen.

daisy17858, marliza1, sproetje06 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. katbla

katbla Forum freak

5. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

een kat als Indiana Jones
    gaaf zeg:inlove:

daisy17858, sky57, schaapje52 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik ben dol op avontuur...:p let's go!:D

miex84, daisy17858, blackscorpion64 en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. sprookje

sprookje Regelmatige auteur

Tom Raider is ook altijd leuk en Indiana Jones (de oudere films) ook. Als het maar geen
    temple off Doom is waar we in terecht komen!

8. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

daisy17858, katbla, DarkDevilDude en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. balletdanseres

balletdanseres Regelmatige auteur

Whauw ziet er erg leuk uit! zou leuk zijn een baha event! Lijkt een soort Egyptisch schat puzzel event spannend. Ik ben benieuwd. Wacht in spanning af wat hetgaat word

katbla, sky57 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  10. boeriep

boeriep Levende forumlegende

messchien wel de tukan;)

katbla, sky57, DarkDevilDude en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. hwjstolwijk

misschien een quest naar een nieuwe apen tempel
    en daar in kan je gouden bananen weer opmaken

Sintra98, daisy17858, katbla en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. Snowdrops1

Snowdrops1 Forum-analist

:oops::eek: ik ben nog lang niet klaar met de huidige apentempel! xD
    maar zou voor de gevorderde spelers wel errug leuk zijn...:p

daisy17858, sky57, DarkDevilDude en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. hwjstolwijk

ik ook nog niet

daisy17858, sky57 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  14. BoerAnnelies

Ik mis er ook nog een aantal en nu komt er morgen een ruilevent maar het ruil draadje is helaas nog niet open. Weet iemand wanneer deze open word gezet en of de lijst nog up to date word gemaakt? Misschien kunnen we dan wat van de nieuwe bomen bemachtigen.

Kom maar op met nieuwe dingen voor de tempel. Heb ik weer een doel voor mijn GB.

Hoop dat de nieuwe kalander snel komt, kan ik zien of ik hulp moet inschakelen voor mijn vakantie week of dat ik mijn farm een weekje zelf heel rustig op vakantie (met slecht wifi) kan doen.

daisy17858, sky57 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  15. mamiagk

mamiagk Forum-expert

volgens mij is de ruillijst hetzelfde als vorige keer....

sky57 vindt dit leuk.
  16. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Ja... De nieuwe dingen staan er nog altijd niet in. Loopt al 3x achter. Zwaan is nog niet te ruil, terwijl er ook al Das en Otter is.

En ik vind het dom dat je de bloemen van het Rad niet kan ruilen... Heb er 1 nodig. Echt vervelend!

daisy17858, amandeltje, haughty9846 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. BoerAnnelies

Ja heel irritant. De vorige keer hadden we een oude lijst en op de dag dat het ruilevent begon was ie aangepast, maar het ging toen puur om wat extra sieritems. Geen bomen, stallen of bloemen o_O Hierdoor krijg ik meer wensen, maar valt er weinig te ruilen. Wil nu graag alles in het rood of roze hebben, maar ja dat wil iedereen.

Das, otter, zwaan heb ik allemaal helaas nog niet :( En ik mis ook nog 1 bloem. Behoorlijk irri. Ik wil hem het liefst ruilen, maar wil hem ook wel afkopen voor BD of TG. Gelukkig heb ik alle vogelverschrikkers wel en draai ik nu alleen nog voor de rode vogelhuisje. Die heb ik nog niet kunnen bemachtigen.

daisy17858, amandeltje, sky57 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. hwjstolwijk

raar eigenlijk eerst 1 keer in het jaar ruilen, en nu elke maand ruilen snap de nut hier niet van

ik heb op 2 bomen na alles al, dus geen flauw idee of ik ga ruilen nu

daisy17858 en sky57 vinden dit leuk.
  19. balletdanseres

balletdanseres Regelmatige auteur

Ik mis de das en de zwaan nog en een aantal bomen die nog niet op de lijst staan en ook de bloemen en vogelverschrikkers mis ik nog. Ik had idd gehoopt op een nieuwe ruillijst, maar volgende keer beter.

sky57 vindt dit leuk.
  20. fairie

fairie Commandant van het forum

Het nut ervan is denk ik, omdat er natuurlijk elke dag nieuwe spelers bijkomen (is het niet elke dag dan wel regelmatig. Als deze een jaar moeten wachten gaat voor hun denk ik de lol er snel vanaf, omdat ze dan heel veel niet kunnen doen in het spel. Zelf hoef je er niet elke maand aan mee te doen. o_Ok zijn er spelers die erg veel in hun opslag hebben staan en daar graag vanaf willen en dan ook dingen zo weggeven aan beginnende spelers zonder er iets voor terug te vragen. Zelf heb ik bijna alles met events vrijgespeeld en geef ook dingen zo weg aan (beginnende) spelers (dingen die ik veel op voorraad heb). De dingen die (vrij) nieuw zijn en/of veel gevraagd worden die ruil ik wel voor dingen die ik nog nodig heb.

miex84, herma1234, hwjstolwijk en 2 anderen vinden dit leuk.