Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Farm_F.A.Q, 23 December 2013.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Oh gruizels, die Macarons ga ik dus niet helemaal kunnen maken want het laatste stuk deed ik altijd aan de hand van Miekje:music: die kon ik nooit alleen voor elkaar krijgen. En dat gaat vaker voorkomen:wuerg: :cry:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Miekje heeft haar fansite weer opgestart en zal vast daarop dit soort dingen zetten.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ja waarschijnlijk en hopelijk zal miekje9 onze reddende engel zijn :oops:, de google drive linken mag ze niet op het engelse forum neerzetten dus denk dan dat ze die in haar chat deelt en wellicht op haar fansite
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Ohh, hoe vind ik die fansite Thea
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  5. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Ik heet dan wel geen Thea, maar als je net onder de banner van miekje9 klikt kom je er vanzelf.
    Die dan even toevoegen aan je favorieten.
     
  6. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Oh, dank je wel ik dacht dat ik het heel ergens anders moest gaan zoeken. Fijn hoor ik ga direct kijken.
    Doei, groetjes van Susan