Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Farm_F.A.Q, 23 December 2013.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. thea1963

thea1963 Forum freak

farmermikkie, Tyrany, nientje1950 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

jammer, ik heb geen quests meer open voor vissen, en vogels zijn zo goed als klaar. hoog tijd dat er nieuwe fokdieren bijkomen in deze categorieën .

3. Yzaura

Yzaura Forum freak

Zie ik een nieuwe meeuw stal?

Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Dat lijkt er wel op:music: de volgende vraag is op de farm of BahaxD

5. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

Een meeuwen stal, en upgrade van twee andere stallen. ( via AI is de cryptische tekst goed te vertalen)
    Meeuwen zijn de stadsratten van de zee, dus ik gok BaHa.

Boeretrien1 vindt dit leuk.
  6. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Ik heb de indruk dat er om-en-om gewisseld wordt. Grondeekhoorn op Farm, Capibara op Baha, Goliath-kever op Farm, dus dan zou de meeuw op Baha komen.

7. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Mis gegokt: 2 Nieuwe stallen (Zeemeeuwnest en Berner sennenhond) en ook 2 nieuwe werkplaatsen. En alle 4 komen/staan op Farmerama velden.

jolanda13, Boeretrien1 en Butsmuts vinden dit leuk.
  8. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Je hebt gelijk, dit is er niet eentje uit de reeks van mysterieuze stallen, dus mijn redenering is hier niet van toepassing.