Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Farm_F.A.Q, 23 December 2013.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

2. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Laatste bewerkt: 7 April 2021
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  3. fairie

fairie Halfgod

Die doet het wel bij mij. Is alleen de Duitse die opeens is veranderd. Maar ik heb vanmiddag schijnbaar per ongeluk op de knop voor registreren gedrukt en zie nu wel alles van het Duitse forum. Geen idee waarom het bij mij ineens niet meer werkte het Duitse forum. Kon er jarenlang gewopon naar toe maar dit jaar opeens niet meer. Of het door het omzetten van het systeem is geweest of een foutje,
    geen idee.

4. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

waar is ons orakel?
    ik snap niks van al die vreemde links

5. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Laatste bewerkt: 10 April 2021
    -freedom5555- en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  6. (chris)

(chris) Actieve auteur

Bij de algemene vragen : Hallo daar vindt je de link van de tomaten quest. = gewas op akker en één op plantage. Op het engels forum is het overkoepelend vis event te zien. Maar ik kan geen linken plaatsen. https://board-en.farmerama.com/threads/secret-pond.40363/ Ik hoop dat deze link gelukt is :))

7. (chris)

(chris) Actieve auteur