Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Farm_F.A.Q, 31 Mei 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Iemand een idee wat de volgende fokdieren zouden kunnen zijn ivm kortingsdag vandaag???xD
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  2. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Kortingsdag?
    Lees ik er dan overheen?
     
  3. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Op het Duitse forum geen info over fokdieren. Wel dat het voetbal event er weer aan zit te komen:
    [​IMG][​IMG][​IMG]
     
    vinc05 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  4. Het Orakel

    Het Orakel Forum Moderator Team Farmerama NL

  5. Het Orakel

    Het Orakel Forum Moderator Team Farmerama NL

  6. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Spannend wat zou dit zijn ??;)
     
  7. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Ik denk dat de geiten de knechten zijn van de akkers van het akkergedeelte van de Edelweiss vallei. De beverknechten zitten te kaarten en de geiten te dobbelen. Het ziet er dus naar uit dat je deze knechten apart moet kopen. Dus de maaidorser voor de gewone boerderij, Baha enz, de bevers voor de Edelweiss boomgaard en de geiten voor de Edelweiss akkers. Ik hoop dat de akkers even lang duren en even groot zijn als de veldjes in de boomgaard zodat deze knechten niet echt nodig zijn. Ik heb de bevers ook nog niet nodig gehad.

    Op het Duitse forum staan nog meer van die "fiches":
    [​IMG] en [​IMG] #1396 [​IMG] #1397 [​IMG]#131 [​IMG]#3 [​IMG]#719
    Zo te zien gaan we zonnebloemen, andere soort bloempjes, soort van salie, soort orchidee of viooltje, soort gras en paddenstoelen telen. Dit lijken mij de fiches/badges die je moet vrijspelen om het gewas te kunnen gaan telen.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 6 Juni 2023
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Er zijn geruchten dat we bij het komende neon fokevent (start 15 juni) wederom zombieschapen nodig gaan hebben,
    tijdens het neon fokevent is er ook weer het volle maan event dus het zou zomaar kunnen kloppen -.-
     
    Borkie, nientje1950, vinc05 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Dank je wel en andere dieren ook al bekend ?
    Grt
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Jammer maar geen nood heb de afgelopen dagen wat zombie schaapjes mogen ontvangen .
    Kan deze dus als het nodig is dan inzetten. Verder wacht ik het af bedankt,Tineke
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    het zou misschien de schorpioen kunnen zijn, daar is nog geen neon stal van.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb er op hoop van zegen zombies in gegooid en schorpioenen. Wasbeer heeft ook nog geen neon, maar die is nog maar heel kort een fokdier.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  13. Het Orakel

    Het Orakel Forum Moderator Team Farmerama NL

    [​IMG]
     
    Borkie en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  14. boeriep

    boeriep Levende forumlegende

    Edelweiss vallei?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. Vitani94

    Vitani94 Forumkenner

    Ik heb ook zombieschaapjes in het fokhotel, maar alle andere kamers heb ik volgegooid met zoogdieren en vogels waarvan ik de questenreeks nog niet af heb. Deels omdat ik nergens aanwijzingen kon vinden voor het soort event en deels omdat ik erop durf te gokken dat in ieder geval 1 van de 2 types gevraagd gaat worden.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Lijkt me eerder een ander nieuw veld.
    Ben zéér benieuwd :inlove:
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Het is het nieuwe Edelweiss vallei veld voor planten. Dat is duidelijk te zien aan de Romeinse 2 (II) die linkt naar nog een ander veld, net zoals het bomenveld linkt naar een toekomstig veld onderaan in het scherm. En het valt me op dat de zagerij enz. andere namen hebben gekregen op het bomenveld: Schuur/Omzetter/Maakstation. Dus die worden waarschijnlijk ook ingezet voor de planten? Want op het plantenveld missen ze tot nu toe. Maar dat kan nog komen, want de nieuwe knechten zijn ook nog niet "in beeld".
     
    jolanda13, Boeretrien1 en Borkie vinden dit leuk.
  18. Het Orakel

    Het Orakel Forum Moderator Team Farmerama NL

    [​IMG]
     
    jolanda13 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  19. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    It's the final countdown!xD
    En ik ben nog maar net bij level 7:music:
     
    jolanda13 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  20. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Dit lijkt op een nieuw veld op de normale boerderij omdat ik de normale schuur zie en de bomen en rest van de layout ook anders zijn dan het al eerder vrijgegeven plaatje. Maar... op het Duitse forum staat hij bij de posts voor het Edelweiss dal... En bij een eerder speculaasje stond een nieuw gebouw op het overzichtsplaatje... Hmmm... Ik gok op een nieuw boerderijveld tegelijk met de uitbreiding van de Edelweiss vallei (duim, duim, duim!!! :):D)
     
    Boeretrien1, Borkie en jolanda13 vinden dit leuk.