Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Farm_F.A.Q, 31 Mei 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Graag gedaan.
     
  2. katbla

    katbla Forum freak

    speculaasjes over het komende event (op het eventveld) ;)
    Hanami Festival

    [​IMG]

    Geniet van de kortstondige schoonheid van bloemen tijdens het Hanami Festival van dit jaar!
    Uw dieren zijn klaar voor een heerlijke en rustige tijd. Jij ook?

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    Hanami Festival Farmerama NL

    en nog wat info over het (wasbeer)fokevent:
    [​IMG]

    Een uurwerkpuzzel
    (fokken)

    [​IMG]

    Sproiiing! Wat is er mis met de klokken van de paashaas? Ze hebben allemaal ongelijk!
    Kun je erachter komen wie er achter de bewegingspuzzel zit en alle horloges repareren?

    [​IMG]

    Repareer de paashaas horloges!
    Fok zoogdieren, vissen en wasberen om de juiste horloges te krijgen.
    Er zijn twee to-do lijstjes die gedaan moeten worden.
    Ze kunnen tegelijkertijd worden uitgevoerd, maar moeten sequentieel worden voltooid.
    Terwijl je de taken voltooit, raakt de voortgangsbalk vol en krijg je geweldige beloningen.
    Tip: Speel de Clockwork Puzzle Quest om meer Clockwork Wheels te winnen!

    [​IMG]
    Een uurwerkpuzzel | Farmerama NL
     
    Laatste bewerkt: 14 April 2023
  3. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Het lijkt erop dat op de 26e drie nieuwe dieren hun intrede doen: 2 soorten geiten en een soort lakenvelder rund met drie bijbehorende quests erbij. Ik had zó gehoopt op nieuwe quests voor gewassen voor de normale boerderij omdat er speciaal bij stond voor hoge levels en er voor de hoge level gewassen nog geen quests zijn. Ik kan op dit moment alleen nog maar hyena's inleveren in de coöperatie...
    Deze nieuwe quests heb ik dadelijk zo weer af, net als die voor de vorige drie nieuwe dieren...
    Waarom worden er alleen nieuwe dieren en bomen quests verzonnen?! :cry::cry::cry:
     
    .Fisherman. en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zo weer af? Ik ben anders nog druk genoeg met al die ranonkels en kamille en lotusbloemen xD
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb er nog wel 9 voor je hoor. :music: Zal de duif effe sturen. xDAlleen maar gewas wordt gevraagd, heul veul. Zijn de quests die je krijgt in hoger levels. Ik kom er niet eens aan toe.
    Maar nieuwe leuke dieren zijn bij mij altijd welkom. :inlove: Heel benieuwd welke dieren er gaan komen.
     
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh ja, al die quests heb ik ook nog open staan. Ik heb nog gevraagd op mijn werk of ik een half jaar vrij kon krijgen om ze af te maken, maar niks hoor. Stomme werkgever xD
     
    lovely, Yzaura en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ach zo blijven we bezig toch. xD Ben wel benieuwd wat voor dieren. Nog niks voorbij zien komen.
     
    -matthias1952-, vinc05 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Er zijn (Hongaarse) geruchten dat het de categorieën vogels, reptielen en zombie schapen worden, volgens de geruchtenkalender is er tegelijkertijd met het fok event ook het volle maan event dus dat zou zomaar kunnen kloppen.

    https://board-hu.farmerama.com/thre...os-pletykapartija.22406/page-198#post-1317697

    https://board-en.farmerama.com/threads/may-2023.44003/#post-290530
     
    pipelepo, Borkie en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  9. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    We gaan weer vliegen, zie ik:D
    Zal vast wat extra zonnebloempitten in de grond stoppen:music:
    En hopelijk komt Ingrid daarna, dus ook maar de bijlen ff aanscherpenxD
     
    annigjen, vinc05 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  10. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

  11. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Tussen de producten staat een necronomicon; iemand een idee van welk dier dat zou komen?
     
    pipelepo en Borkie vinden dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    De necronomicon is het Boek der Doden. Overigens bestaat het boek zelf niet, het speelt alleen een rol in de horrorverhalen van de schrijver H.P Lovecraft (begin 20e eeuw). Gemakshalve ga ik er dus vanuit dat de necronomicon in ons onvolprezen spel een product zal zijn van een vollemaandier, en het zou best eens kunnen dat het geïntroduceerd gaat worden tijdens het komende (lange) vollemaan event.
     
  13. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik hoop het zombieschaap.... de wendigo zijn te weinig stallen van:oops:
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Het zombieschaap heeft al een product: de lichtgevende wol. Maar we hebben natuurlijk ook nog de hellehond, de waterspuwer, de trollophant en het tentakelwezen. Horrortomaat lijkt me niet, omdat daar ook niet al te veel stallen van in omloop zijn.

    En nu ik toch zo lekker zit te speculeren: ik gok op de hellehond, omdat die qua thematiek het dichtst bij de necronomicon komt én omdat ie het eerste vollemaandier was dat na het zombieschaap werd geïntroduceerd.

    Edit: ik heb al een plaatje gevonden ook xD:
    [​IMG]
    Bron: https://board-en.farmerama.com/threads/may-2023.44003/#post-290636
     
    Laatste bewerkt: 6 Mei 2023
  15. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik was duidelijk nog niet wakker...xD
    Gezien al dat water en die tentakels achter in, gok ik dan nu maar op het tentakelwezen:music:
    Edit: Volgens mij zie ik ook twee koppen van het tentakelwezen links en rechts van die blauwe "troon"...
     
    pipelepo, -matthias1952- en Katinka1700 vinden dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je hebt helemaal gelijk, het wordt het tentakelwezen :D
     
    -matthias1952-, Borkie en Katinka1700 vinden dit leuk.
  17. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Ze hebben het op dat forum ook erover dat er een werkplaats voor de inktvis aan zit te komen.:inlove:
    Dus maar een menagerie met Octopussen op t land gezet.
     
  18. katbla

    katbla Forum freak

    vinc051, nientje1950, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Klaartjuh vindt dit leuk.
  20. Het Orakel

    Het Orakel Forum Moderator Team Farmerama NL