Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Farm_F.A.Q, 31 Mei 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. coolcat08

    coolcat08 Forumleerling

    in reactie #759 staat alleen een overzicht van alles niet wat er verwacht word in februari. of misschien is het weggehaald?
     
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Er was gister wel een melding over de nieuwe fok event geplaatst, maar klaarblijkelijk is deze en een paar andere reactie's weg gehaald.
     
    Laatste bewerkt: 26 Januari 2022
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    boermars, vinc05, -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. thea1963

    thea1963 Forum freak

  5. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Prima ga ik nog maar gauw wat schildpadden op de weide zetten.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik vind de 'bewijzen' niet echt overtuigend, meestal word je maanden tevoren al dood gegooid met plaatjes als er een nieuw fokdier aan zit te komen. Desondanks heb ik gisteren toch maar een menagerie gevuld met oranje schildpadden. Het ergste wat er kan gebeuren is dat ik straks met een paar honderd schildpadden zit, niewaar xD
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  7. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    ik ben blij dat er weer wat geruchten doorsijpelen!
     
  8. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    weet iemand trouwens of er binnenkort weer nieuwe quests bij komen voor hoge levels? Ik heb op 6 na alle quests al af.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Nee, dat weet niemand.
    Ik weet niet in welk level je al zit, maar er blijven quests bijkomen als je nieuwe gewassen krijgt. Ik geloof tot je amaranth krijgt in level 234.

    https://board-nl.farmerama.com/threads/coöperatie-quests.4743/page-17
    Op pagina 17 zie je quest 660, ik denk dat dat de laatste is van de hoge levels nu.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Die quest ben ik al halverwege in. Is 1 van mijn laatste 6.
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. thea1963

    thea1963 Forum freak

    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  12. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Omdat je voorraad laag is of omdat je verwacht dat de samenstelling gaat veranderen?o_O
     
    astrid1960 en jolanda13 vinden dit leuk.
  13. katbla

    katbla Forum freak

    astrid1960, Boeretrien1, jolanda13 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Das nog eens een mooie voor de wallpaper:inlove: zo kleurrijk!
     
    astrid1960 en jolanda13 vinden dit leuk.
  15. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik vermoed dat de tijger op Baha een nieuw fokdier wordt
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Ja, dat lijkt mij ook waarschijnlijk
     
    astrid1960 vindt dit leuk.
  17. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Naast dat we volgens de geruchten komende maand de schildpad (reptiel :music:) als nieuw fokdier in het spel krijgen, krijgen we oo een event waar we de volgende badges voor moeten verzamelen

    [​IMG] reptielen :music:
    [​IMG] vogels
    [​IMG] zoogdieren

    https://board-hu.farmerama.com/thre...ható-eseményekről.18079/page-561#post-1251207

    (Ik lees nog nergens geruchten over de tijger als nieuw fokdier maar dat zou natuurlijk in de nabije toekomst wel kunnen gebeuren)
     
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik denk niet dat die tijger in de nabije toekomst een nieuw fokdier wordt. Ik gok eerder op een Nieuwe Zaken voor Bahamarama, waarbij een werkstal voor de tijger wordt geïntroduceerd (en een paar bomen misschien) en dan komen daar Baha-quests voor.

    Ik denk trouwens ook niet dat die schildpad over een week al een nieuw fokdier wordt. Zoiets wordt altijd ruim tevoren aangekondigd hier.
     
    astrid1960 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  19. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Je weet het maar nooit bij BP maar denk ook niet dat we aankomende week alweer een fokevent hebben, wel denk ik dat we aankomende week nieuws over de schildpad krijgen, we hebben al meer een event gehad dat we bij een introductie van een nieuw fokdier verschillende badges moest verzamelen

    Wat betreft de tijger denk ik dat je gelijk hebt er zijn ook geruchten over een baha update, vroeger maakte BP inderdaad een nieuw fokdier ruim van te voren bekend maar de laatste jaren is dat 1 of 2 weken van te voren :sleepy: , dat ''communicatie probleempje'' bij BP zullen we altijd blijven houden ze hebben er zelfs een enquete over gehouden toen en er kennelijk niks mee gedaan want daarover is ook nooit wat naar ons gecommuniceerd :oops:xD
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  20. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Boeretrien1 vindt dit leuk.