Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door schaapje52, 28 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. 123Pien

123Pien Forum freak

Hoi Sintra, dank je wel.
    Dan heb ik je net gemist..........zeker niet goed gekeken.
    Was je op het strand of in de tent?
    Ik zie je straks weer......:D

Daxter1966 en tinus138 vinden dit leuk.
  2. tinus138

tinus138 Teller

Bijna goede middag iedereen, wij zijn er ook weer. Van al dat lekkers en feesten was rekenen niet mijn sterste meer. Dus speurneus en ik nog gauw wat houtjes zandjes en maskers verzameld en in t'molentje gegooid, arme molentje moet die er nog 3 draaienxD. Wij gaan eerst even lekker Baha strandwandeling maken, kijken wat we tegenkomen op strand. Tot laters.:)

Daxter1966 en 123Pien vinden dit leuk.
  3. boerwimmels

boerwimmels Forum prof

Ik lees net op het Duitse forum:
    Fokken met de kameleon; nieuw fokdier met mooie plaatjes!

en de beste wensen van boerwimmels.

4. willemdicks

willemdicks Forumbeginner

Heb ik ook gezien.
    Prachtig.

En de beste wensen van willemdicks.

5. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Een goede morgen allemaal. After party was leuk. Lijndansen was leuk. Hoss begint steeds meer te ontspannen. Kreeg bij het afscheid zelfs een snel kusje op de wang. En weer werd hij knalrood. Hihi. ;):inlove:

Ben benieuwd of die kameleon net zo rood kan worden.

tinus138 vindt dit leuk.
  6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Bedankt. Op het Engelse forum staan er ook allemaal plaatjes bij. En vragen ze zich af of de Kameleon aankomend fokevent komt, of dat dan de eenden aan de beurt zijn. Dat laatste verklaard ook de prijs van de fokeeenden.
    Er gaan ook geruchten dat de kameleonfok met sterretjes vrij te spelen zal zijn.
    Ik mis de Nederlandse spelers die alle forums afstruinen en hier de plaatjes neerzetten.
    Het Orakel heeft hier 1 plaatje geplaatst en daar wordt zo weer overheen gekletst met de omzwervingen van de koraalrifzoekers.

7. fairie

fairie Commandant van het forum

Goed dan, ik ben op zoek geweest en heb gevonden waar alle plaatjes voor dienen (gepost door Het Orakel). Via het Engelse forum (was even zoeken) was er een link naar de Duitse geruchtekuche en daar staat het allemaal in. Alles wat hier staat mag niet gepost worden dus wie wat wil weten zal zelf op zoek moeten. Als ik dit ook niet neer mag zetten dan hoor ik het graag en zal deze post dan verwijderen en bied dan ook op voorhand mijn excuses aan.

8. -Coco1968-

De geruchtekuche is van het officiële Duitse forum, net als de Engelse grapevine. Die plaatjes mogen hier gepost op voorwaarde dat de link erbij gepost wordt. Ik heb nog nooit een plaatje gepost.
    Met alle strenge regels kan ik me je reactie wel voorstellen, Adriana van het Duitse forum en de Grapevine hebben volgens mij allebei ook al eens een ban gehad. Dus moet ieder voor zich maar kijken.

9. miepco

miepco Regelmatige auteur

Dus hieruit maak ik op dat als je wat gelezen hebt op de buitenlandse sites dat je die gegevens niet hier op het forum mag zetten. Ik heb namelijk op de duitse fluisteraar nog meer gelezen over events van januari en een tip over dieren. o_Ok de kameleon staat daar op.

10. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Coco, ik begrijp dat je het niet altijd leuk vindt om de omzwervingen van de koraalrif zoekers steeds te moeten lezen. Het zou me nets verbazen als er meer boeren zijn die hetzelfde denken.
    Ik vind dit echter nogal vervelend overkomen. Het voelt als een steek onder water.

Waarom nu niet gewoon aangeven dat je het niet leuk vindt en vervolgens gezamenlijk naar een oplossing zoeken? We hebben er allemaal belang bij dat er duidelijkheid is op het forum. Wij hebben echter heel veel plezier in onze avonturen. En volgens mij doen we daar niemand kwaad mee.

Een oplossing zou kunnen zijn dat de koraalrifzoekers verhuizen naar een eigen draadje. Als dit akkoord is, zou een van de moderatoren kunnen aangeven waar we dan naar toe kunnen gaan? Kletspraatjes draadje? Apart draadje bij speculaties?
    Ik weet niet wat de anderen ervan vinden, maar ik zou het jammer vinden om ermee op te houden en ik zou het jammer vinden als we anderen ergeren.

tinus138 vindt dit leuk.
  11. theav71

theav71 Levende forumlegende

Hier vind je een lijst met officiële fansites, dingen die je daar leest mag je hier gewoon plaatsen. Info vanaf andere sites niet

https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/lijst-van-de-officiële-farmerama-fanpages.4859/

12. miepco

Maar deze berichten kunnen toch door elkaar heen dat houdt de lezer alert.

13. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik weet dat ze hier in Nederland nog strenger in de leer dan de paus katholiek Daarin vind ik het team dan ook echt
    tekort schiet om ons ook tijdig van info te voorzien Hier bij ons lopen ze dan op dit punt echt achter

-Nigelle-, tinus138 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  14. miepco

15. -Coco1968-

Het is niet als steek onder water bedoeld of als een verzoek ermee op te houden.
    Een apart draadje over het koraalrif waar deze fantasieën bijpassen zou misschien wel handig zijn.
    De kameleon is door de Grapevine in een nieuw topic geplaatst. En dit is ook niet als steek onder water bedoeld dat ons Orakel zijn werk niet goed doet. Alleen maar een constatering dat ik op de i-pad vaak ongemerkt op de Engesle site inlog, en zelf de rubriek van de Grapevine leuker vind dan onze speculaasjes.
    Ik scrol er ondertussen overheen om te kijken of er nog ergens een echt speculaasje zit, terwijl dit een draadje was waar ik iedere reactie las. Ik denk dat ik niet de enige ben.
    Ik weet dat we regelmatig denken dat het aan ons team ligt. Van daar ook mijn reactie dat er op andere forums net zo hard gestraft wordt. Het gaf me wel de indruk dat de Grapevine geen moderator is.
    Speculaasjes zijn verder echt niet aan het team. Je hebt een groepje spelers op het forum die zijn nek uit wil steken en 10 forums langs gaat op zoek naar plaatjes en speculaasjes, of je hebt ze niet. In Nederland hebben we ze op het moment niet.

16. paardjes1

paardjes1 Forumleerling

dank je theav, ik ben gelijk weer even gaan buurten en de kameleonnenstal ziet er weer leuk uit en ze verkleuren ook echt.
    hopelijk gaan ze al snel ermee komen.

17. truus1949

truus1949 Forum prof

je kunt de fansite ook bij je favorieten zetten da heb je ze altijd bij de hand

18. miepco

Dat is ook een goede tip Truus bedankt

19. tinus138

tinus138 Teller

Dus dat word niet meer wassen aan 1 kant van je gezicht:D. Wilde nog even melden dat speurneus en ik morgenmiddag de veerboot nemen terug naar t' vasteland, dingetjes regelen op de Farm, en dan is t' over met de vrije dagen pret.o_O

Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Zo, ik heb even wat gemist zeg. Het ene feest na het andere, een lekker ontbijtje en Okkie die helemaal gelukkig is xD. Ik had het even erg druk op de farm en in rl ook even het een en het ander te doen.
    Ja ja 2015 en dit jaar komt het koraalrif :D. Zal gauw de krummeltjes even opeten xD van al die feestjes.

-mikmak-, 123Pien, Daxter1966 en 1 ander persoon vinden dit leuk.