Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door schaapje52, 28 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Okkie als jij nu met Hoss een vakantie ranches begint op Bah met logies ontbijt en lijndansfeestavonden met barbecue avond.

tinus138, Daxter1966 en 123Pien vinden dit leuk.
  2. 123Pien

123Pien Forum freak

Schaapje, je hebt goede ideeën!
    Leuk hoor, we kunnen een heel toeristisch centrum op poten zetten met z'n allen.

We moeten er wel voor zorgen dat het rif niet beschadigd wordt. Met al die mensen/bootjes/waterscooters heb je de natuur zo vernield.
    Hebben we misschien ook een milieuactivist in ons midden?
    Kan die een plaatselijke tak van natuurmonumenten oprichten....:D

3. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Goed plan. Dan is er een kans dat Hoos hier blijft en niet terug gaat naar Amerika.

Maar eerst zal zijn familie moeten bijtrekken voordat ik dat idee kan opperen

tinus138 vindt dit leuk.
  4. schaapje52

Natuurlijk gaan we de natuur en het koraalrif niet beschadigen. Daar moeten we juist trots en zuinig op zijn. ;)

Farmer121965, tinus138, 123Pien en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

We jatten gewoon de Black Pearl van Jack Sparrow (kandidaat nr5)en beginnen een bootdienst naar Baha

tinus138, 123Pien, schaapje52 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

We moeten echt uitkijken voor Batavius en Arius

Hoss is vanmiddag langs geweest om zijn excuses aan te bieden.
    Wat blijkt. Hij was op weg naar de stallen om die te gaan uitmesten. En zonder dit gepland te hebben vroeg hij me voor die picknick en zo.
    Zijn vader en broers waren niet thuis Hij legde een briefje op tafel om het uit te leggen. Kwam buiten Batavius en Arius tegen. Zij zeiden dat ze hem wel zouden helpen. Ze zouden naar zijn vader en broers gaan om het uit te leggen.
    Hij is daar nooit geweest. En er heeft ook geen brief gelegen (Arius wordt ervan verdacht het te hebben weggenomen.).

Zijn familie was vooral ook boos omdat ze ongerust waren. Ze hadden geen idee waar hij uit hing.

Daxter dan moet je wel zorgen dat die bootdienst speciaal is, want je kunt niet tegen de veerboot concurreren.
    Je zou Jack als kapitein kunnen laten varen. Pannenkoeken serveren. Zwemmen met dolfijnen en nog andere bijzondere dingen.

tinus138, 123Pien, schaapje52 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Nou dat is dan al 5 uur later als ik die wekker moet geloven

8. 123Pien

123Pien Forum freak

Toppie..............leuke compagnon ben jij ;)
    Eerste idee is een schip jatten...............maar ik kan er wel wat mee :D

Kunnen we Jack erbij jatten? Dan hebben we meteen een kapitein.
    Ik weet niet hoe je met zo'n schip omgaat...jij wel? :oops:
    Die andere plannen die Okkie voorstelt moeten we eerst met Schaapje afstemmen. Zij heeft ook wilde plannen voor allerlei watertoerisme...

Daxter1966, tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. schaapje52

Zeg dames, jatten doen we niet hoor, dat hoort niet. We zijn een net stel expeditie farmers en horen het goede voorbeeld te geven.:)

Daxter1966, tinus138 en 123Pien vinden dit leuk.
  10. 123Pien

123Pien Forum freak

Schaapje, ik ben het normaal gesproken met je eens.
    Alleen...........Jack Sparrow is de uitzondering die de regel bevestigt.
    Die vindt het volgens mij wel ok als hij wordt ingezet in onze nieuwe onderneming. Hij mag meedelen in de winst (ja toch Daxter).
    We zullen hem netjes behandelen en af en toe een extra krentebol geven. xD

Daxter1966 en tinus138 vinden dit leuk.
  11. tinus138

tinus138 Teller

Dan neem ik het voortouw en duik in mijn hangmatje, morgen weer een drukke dag.:)

Daxter1966 vindt dit leuk.
  12. 123Pien

123Pien Forum freak

Tinus, je haalt de woorden uit mijn mond.
    Ik ga ook afsluiten. Tot morgen allemaal...:sleepy:

Daxter1966 vindt dit leuk.
  13. fairie

fairie Commandant van het forum

Misschien kan Jack Sparrow dan een route varen langs schateiland en langs andere plekken waar de piraten graag komen voor de vakantiegangers die wat meer spanning willen hebben. Schaapje kan dan bijvoorbeeld boten met in het midden een glazen ruit verhuren, dan kunnen vakantiegangers vanuit de boot van dichtbij het koraalrif bekijken. Niet iedereen houd van duiken en het koraalrif is op die manier ook beter beschermd. Wie weet wat duikers met het koraalrif uithalen als ze erbij kunnen.

tinus138, OkkieTrooy en 123Pien vinden dit leuk.
  14. Sintra98

Ik vind Jack Sparrow geen goed idee omdat de veiligheid niet gegarandeerd is en Jack niet betrouwbaar is.
    en als het fout gaat, wij dan ook nog de schuld krijgen :eek:
    Cornelly en ik haken dan maar even af.
    Want wij willen geen illiegale dingen doeno_O

-Nigelle- en tinus138 vinden dit leuk.
  15. 123Pien

123Pien Forum freak

Daxter moeten we onze plannen dan even herzien? We willen niet dat expeditieleden afhaken....;)
    Misschien kunnen we Jack gewoon vragen of hij de Black Pearl beschikbaar wil stellen? Dan wordt hij ook een soort compagnon....spannend.....compagnon van Jack Sparrow...xD
    Als dat maar goed afloopt :oops:

tinus138 vindt dit leuk.
  16. Sintra98

Dat idee lijkt mij beter alleen moeten we dan kijken of het legaal is als we een bootdienst naar Baha organiseren.
    Want we willen de bestaande bootdienst natuurlijk niet om zeep helpen

-Nigelle- en 123Pien vinden dit leuk.
  17. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

De bestaande bootdienst is al overbelast.o_Ok kunnen we tochtjes in de buurt van het rif organiseren,een zeilschip is niet milieuvervuilend.

123Pien en tinus138 vinden dit leuk.
  18. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Als het toeristisch invullen zijn we alleen maar een aanvulling van de gewone veerdienst.

tinus138 vindt dit leuk.
  19. frumol

frumol Junior expert

Goeiemiddag allemaal het is weer bijna volgendjaar! Gaan jullie wat afsteken? :D.

20. boerkoekoek1234

boerkoekoek1234 Doorzetter

Ja, mijne gazon op de boerderij

123Pien, tinus138, daisy17858 en 1 ander persoon vinden dit leuk.