Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door schaapje52, 28 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Het meeste logische lijkt een tijdquest

o_Ok mogelijk is dat de muizen de wekker moeten demonteren om er onderdelen uit te halen die nodig zijn voor het vliegtuig
    Misschien worden de wijzers wel onderdeel van de zijpropellors.

schaapje52 en tinus138 vinden dit leuk.
  2. tinus138

tinus138 Teller

Of de wekkers zijn dropitems:)

En wat ben ik blij met speurneus hier op Baha ze blijft maar stokjes , maskers en glitterzaadjes aanslepen,xD

schaapje52 en OkkieTrooy vinden dit leuk.
  3. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Dst is een partner waar je tenminste wat aan hebt

4. 123Pien

123Pien Forum freak

He beste allemaal,
    ik voel me gevleid dat jullie voor mij ook al aan het koppelen zijn geslagen, maar dat hoeft niet.....
    Ik heb het in RL al erg druk met man, kinderen, dieren en van alles om en rond huis.
    Dus ik hou het hier graag rustig.

Daxter, ik wil best een zakelijke relatie met je.........kan ik helpen met je boek of zo.xD

schaapje52, Daxter1966 en tinus138 vinden dit leuk.
  5. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dit is niet Bahamarama wat je daar ziet. Dit is een nieuw eiland, zoals schateiland, met de vraag waar dat eiland komt te liggen.
    Die bunker op ditt eiland is waar je je koraal kunt genezen.

schaapje52 vindt dit leuk.
  7. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Die bunker is ook op het Duitse forum te zien in de banner van agriana ,daar is hij geplaatst in de haven van Bahamarama

8. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Volgens mij zie ik op de foto in de nieuwsbrief linksboven, het huidige Bahamarama met daarop een nieuw gebouw. En rechtsonder het schateiland. Of het nieuwe gebouw de plaats gaat worden om het koraal te genezen is speculatie, we zullen moeten afwachten. Het lijkt logisch, maar het zo net zo goed iets anders kunnen zijn. Als ik naar de foto kijk, zie ik volgens mij een aanlegsteiger voor rubberbootjes. Het zou dus net zo goed een havengebouw kunnen zijn. Of een combinatie van havengebouw en geneesplek.

We zullen het zien,

9. -Coco1968-

Vanaf die aanlegsteiger kun je met de duikboot koraal verzamelen. Als inderdaad de geruchten op de Engelse site kloppen.
    Het geheel hoort zodaning bijelkaar dat ik verwacht dat het een compleet nieuw eiland zal zijn.

10. tinus138

tinus138 Teller

Heel mooi ga ik Sintra lief aankijken of ik mee mag in zijn duikbootje;)

schaapje52 vindt dit leuk.
  11. lovely

lovely Forummeester

Even een speculaasje...zou het met het verjaardagsevent op ,als ik het goed gelezen heb,26 januari gelanceerd worden?
    Dit lijkt mij wel wat..:music:

12. -Coco1968-

Ik wil Sintra best een keer lief aankijken, maar doorgaans sta ik toch graag met beide benen op de grond. Eerst maar eens afwachten hoe veilig die expedities zijn en wat ze me moeten kosten voordat ik zee in ga.
    Weinig kans. Het verjaardagsfeest wordt wereldwijd gevierd, en het koraalrif zal eerst in enkele landen worden geïntroduceerd.
    Ik hoop dat wij daar bij horen, en anders zal ik zeker uitproberen of inloggen bij de betreffende taal helpt.

13. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Voor wil heb een chocolade shake met een krentenbol.
    Er zijn ook nog restjes appeltaart.

tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. Daxter1966

Ik hou het ook zakelijk Pien
    Hier ook een man:inlove: en kind:inlove: en iets teveel katten o_Oop de bank

tinus138, 123Pien en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Zo alles weer even bijgelezen, pff het koraalrif, ga er straks nog van dromen in mijn hangmatje xD.

Hier man en kind en een hond op de bank xD

Ik houd het ook zakelijk, ben heeeel nuchter xD maar Strikkie :inlove: is toch wel een droppie.

tinus138, Daxter1966 en 123Pien vinden dit leuk.
  16. Daxter1966

Er lopen bij mij in de wijk zo.n 8 maanden per jaar een paar honderd Strikkies rond,als een natuurlijke groen voorziening .En die zijn ook erg cute:).Helaas zijn ze nu tot begin April in de winterstalling

tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. 123Pien

123Pien Forum freak

Nou Daxter, dan zijn we bij deze een soort van compagnons....xD
    Misschien kunnen we een reisbureau starten? Met al dat heen- en weer gereis naar Baha en Koraalrif lijkt me dat een gat in de markt.
    Kunnen we wel een paar boerenduiten aan verdienen.:D

tinus138, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik krijg toch wel korting als ik een reisje boek :p. Strikkie en schaapje denken aan het verhuren van bootjes en waterscooters ;) met een excursie naar het koraalrif :), dan op de terugweg spelen met de dolfijnen in de baai.

tinus138, Daxter1966 en 123Pien vinden dit leuk.
  19. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Goed plan dan gaan wij reclame voor jullie maken,

zien jullie het filmpje in de bioscoop van Farmerama al met de leden vd expeditie inclusief Strikkie, Catweezle, Speurneus, familie Cartwrigth, de wolvenfluisteraar, Arius en Batavius.

tinus138, 123Pien en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. 123Pien

123Pien Forum freak

Natuurlijk krijgen jullie korting.......wat dacht je dan!
    Trouwe expeditieleden krijgen vriendenkorting.
    Ja toch Daxter?
    Oeps...........dat moet ik nu natuurlijk wel even afstemmen met mijn compagnon.
    Kan ik niet alleen beslissen. ;)

tinus138, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.