Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door schaapje52, 28 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Okkie en Hoss , Mikmak en Catweazle ,Strikkie en Schaapje,Tinus en Speurneus,Sintra en Cornelly,allemaal koppeltjes8) .Alleen Pien en ik zijn alleen:cry:

123Pien, tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

iemand interesse in shrek?:wuerg:

tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Zeg maar waar je voor wilt gaan. Gaan we je effe een handje helpen en natuurlijk Pien ook. We zijn nu wel een beetje ervaren:wuerg: hoop ik xD

tinus138 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  4. Daxter1966

Ik heb geen idee,shrek niet in iedere geval.Die ezel uiyt Shrek vind ik wel leuk,past qua mondigheid ook goed bij Daxter

schaapje52, tinus138 en -mikmak- vinden dit leuk.
  5. schaapje52

Donkey de ezel is erg leuk. Ik ga effe bellen met Bahamara Hollywood om contact te leggen xD Ik heb overal contacten :eek:

tinus138 vindt dit leuk.
  6. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Er lopen hier ook nog een aantal kandidaten rond, die jullie voor mij geregeld hadden. Interesse?

Trouwens, ik ben nog helemaal geen deel van een koppeltje. Al zou het zo maar kunnen zijn dat dat op korte termijn veranderd. Er zijn zeer positieve tekenen.

;):oops::music:

Laatste bewerkt: 29 December 2014
    tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. schaapje52

Schaapje gaat het hangmatje opzoeken en lekker dromen van al die verliefde koppeltjes xD of beginnende verliefde koppeltjes :music:
    Tot laters en succes met de stokjes in de molen.

tinus138 vindt dit leuk.
  8. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Daxter, Pien en jij kunnen toch een koppeltje vormen?

schaapje52, 123Pien en tinus138 vinden dit leuk.
  9. Daxter1966

Het ongekoppelde koppeltje:D

schaapje52, 123Pien en tinus138 vinden dit leuk.
  10. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Was een erg leuke avond met een vervelend slot.

Eerst naar de paarden. Daar zaten echte mooie tussen. Vooral een heel donkerbruine vond ik prachtig. Omdat deze paarden nog halfwild zijn, kon ik niet rijden. Hoss heeft alleen de paarden te eten gegeven en heeft er zelf op een gereden in de koraal. Daarna ben ik bij Hoos op het paard gaan zitten en zijn we naar het strand gegaan. En hebben lekker gegeten en gedronken en naar de zee gekeken (nee geen koraal rif gezien). Het werd wat kil en hij heeft toen een deken gepakt, zijn arm om mijn schouder gelegd en de deken over onze schouders. We hebben heel stil zitten genieten van de zee.
    Na een uurtje zijn we opgebroken.

Maar ja, toen kwamen we bij de stal van het paard. Ben en Adam kwamen uit stal en waren woedend. Blijkt dat Hoss de stal had moeten uitmesten maar in plaats daarvan met mij naar het strand is gegaan zonder iets te zeggen.

Hij heeft van het paard getild zonder me aan te kijken en is de stal in gegaan. Ik ben naar huis gegaan.

schaapje52 en tinus138 vinden dit leuk.
  11. -mikmak-

gossy :oops:

12. fairie

fairie Commandant van het forum

OkkieTrooy, hij wou natuurlijk niet dat het uit de hand zou lopen. Je zei zelf al dat ze woedend aan kwamen lopen. Misschien maakt hij het morgen wel weer goed met je dat jullie mooie avond op die manier is geëindigd. ;)

Citaat van Daxter1966: Okkie en Hoss , Mikmak en Catweazle ,Strikkie en Schaapje,Tinus en Speurneus,Sintra en Cornelly,allemaal koppeltjes8) .Alleen Pien en ik zijn alleen:cry:

Je vergeet mij helemaal om te vermelden als koppeltje. Komt zeker omdat ik van tijd tot tijd weg ben geweest om dingen te regelen. Nu de laatste paar dagen heb ik mijn partner bij me hier op het eiland tot we met z'n allen weer vertrekken of naar het koraaleiland gaan. :D

Als er niets tussen alle kandidaten zitten voor jou en Pien of als het tussen jullie niets wordt laat dan weten wat je/jullie wel zoek(t)(en). Dan kunnen we met z'n allen voor jullie op zoek gaan. Ik zou zo graag willen dat iedereen gelukkig is. Als je liever alleen blijft moet je het ook gewoon zeggen hoor. Ik ga nu maar mijn bedje opzoeken, ben wel aan slapen toe. :sleepy:

schaapje52, -mikmak- en tinus138 vinden dit leuk.
  13. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal het ontbijtje staat klaar voor een ieder, die dat wil.:D
    Er zijn vandaag ook vers gekookte eitjes en er is in plaats van jus de orange
    mango-siaansappel-smoothy :music:
    Sintra en Cornelly zijn ook nog eens een koppel in RL en pas 22 jaar :inlove:

-Nigelle-, Cornelly52, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Het Orakel

Het Orakel Forum Moderator Team Farmerama NL

15. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

energiedrank met een tijdsquest??????

16. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik denk dat het batterijen zijn.
    Een 'vroeg-opstaan' event?

17. -mikmak-

volgens mij iets voor oudejaar 24.oo uur

18. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Dank je wel Sintra voor het lekkere ontbijt.

Zouden die batterijen horen bij het bouwpakket met de muizen?

Of het vliegmachine dat orakel eerder postte, is een klein vliegmachine dat we eerst in elkaar moeten zetten, dan batterijen winnen en erin zetten. Daarna wordt het op verkenning naar het koraalrif gestuurd voordat je er zelf naar toe kan gaan.

19. tinus138

tinus138 Teller

Maar dat wekkertje wat erbij staat? Krijg je zoveel tijd om iets inelkaar te zetten of moet het voor een bepaalde tijd in elkaar zitten.

schaapje52 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  20. Daxter1966

misschien het strip event met een tijdquest
    Dat vliegtuig zou er ook bij kunnen horen ,die heeft al eerder in een strip gezeten