Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door schaapje52, 28 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Volgens mij hangen die in de toverboom

-mikmak-, schaapje52 en tinus138 vinden dit leuk.
  2. tinus138

tinus138 Teller

Helaas de stokjes draaien in de molen en de houtjes heb ik de kampvuurtjes mee aangemaakt, voor de oliebollenbakkersxD

-mikmak- en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

och arm bezempje.:cry:. Maar wie haalt mij nu uit de boom:(. Het begint steeds harder
    te waaien en het wordt een beetje eng:oops:

tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. Daxter1966

We gaan Fairie wel roepen dan tovert zij jou en bezempje wel naar beneden;)

5. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik denk dat je nog wel moet blijven hangen in de boom xD, alle stokjes zijn in gebruik of weggegeven. Zal Bahamarama brandweer even bellen, komen zij aan gescheurd met autootje en laddertje xD.

Carlijn99, tinus138 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  6. fairie

fairie Commandant van het forum

Hier ben ik al, ik heb je gehoord. :) Nu even een toverspreuk loslaten: Mikmak hoog in de boom verdwijn daar en verschijn nu naast mij en hop Mikmak is weer op de grond samen met bezempje. Nu nog 1 voor bezempje die gewond is: Bezempje kop op en wees fier laat je breuken gaan en al je takken zijn nu weer gezond en zo sterk als een stier. Brandweer is niet meer nodig.

123Pien, schaapje52, tinus138 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. -mikmak-

Dank je wel hoor :) heb lamme armpjes gekregen maar ben allang blij dat ik weer vaste grond onder
    de voetjes heb:p en bezempje weer vooruit kan. Nu op naar catweezel

schaapje52 en tinus138 vinden dit leuk.
  8. Daxter1966

Ik ben blij dat je weer veilig beneden bent, aangezien wij allemaal druk bezig zijn in de bahama molen.En houten stokken zijn nu ook schaars

schaapje52, -mikmak- en tinus138 vinden dit leuk.
  9. tinus138

tinus138 Teller

Sorry mikmak, was je helemaal vergeten dat je daar in die boom hing, was ook zo met mijn gedachten bij bezempje ,verbandje hier spalkje daar en nergens hout of stokjes te vinden, dat ik jou helemaal vergat daardoor:oops:. Maar je bent gered inmiddels hoor zie en lees het netxD. Catweazle heb ik het laatst gezien bij de apentempel, maar dat was al 2 dagen terug, ik hoop voor je dat die daar nog zit,anders maar even roepen dan helpen speurneus en ik hem wel zoeken, is toch het minste wat we kunnen doen,om het weer goed te maken;)

schaapje52, -mikmak- en Daxter1966 vinden dit leuk.
  10. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

fijn dat alles weer goed is met MikMak en Bezempje. Blijkt maar weer dat we iedereen nodig hebben op deze expeditie. Ben alleen zelf niet echt geheel beschikbaar. -.- Nu Catweazel (hoe schrijf je dat eigenlijk) weer boven water.

Kwam Hoss tegen terwijl hij op weg was naar de paarden. Zei dat hij me al een tijd niet meer gezien had (werd erg rood). Vroeg of ik zin had om mee te gaan, dan ging hij nog even wat extra brood, vlees en een fles wijn halen. Dan gaan we eerst de paarden voeren. Daarna kan ik proberen paard te rijden en vervolgens gaan we picknicken. Daar zei ik dus geen nee tegen. :oops:

Ben dus vanavond niet bij het gezamenlijk eten, zoals jullie zullen begrijpen.:inlove:

schaapje52, tinus138 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  11. Daxter1966

We kunnen wel even zonder je .Sommige dingen gaan voor8).Catweazle is wat schrikkerig die zien we wel weer als hij weer bedaard is.En anders vind Speurneus hem wel :)

schaapje52 en tinus138 vinden dit leuk.
  12. -mikmak-

Dan ga ik daar eerst kijken, en als ik hem niet vind laat ik het weten.

Okkie, maakt niet uit hoe je Catweezel schrijft, hij kan toch niet lezenxD

13. schaapje52

Gelukkig is Mikmak weer heelhuids beneden met bezempje. Nu op zoek naar Catweazle. Zodra je een kikker hoort is Catweazle ook vast ik de buurt, kwaak, kwaak. xD

Okkie geniet van het paardrijden en daarna de picknick :music:. Mocht je ons toch nodig hebben, de meesten zijn denk ik bij de molen om stokjes te gooien :p

tinus138, -mikmak- en Daxter1966 vinden dit leuk.
  14. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Zou Catweazle niet uit zijn schuilplaats te lokken zijn met een hagedis? Zodat hij een cadeautje heeft voor MikMak?

15. Daxter1966

We gaan gewoon op zoek naar zn kikker misschien moeten we een ooievaar meenemen:D.
    Okkie volgens mij hoor jij nu te picknicken of zoietsxD:inlove:

16. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Hoss is nog niet terug van het eten halen. Ik wacht hier geduldig in het zonnetje. :music::D

Dan moet je trouwens wel heel zeker zijn, dat de ooievaar de kikker niet opeet.
    Catweazle zou daar erg veel problemen mee hebben.

O daar komt Hoss. Volgens mij heeft hij zich geschoren en een schoon overhemd aangetrokken. :oops::music:

17. Daxter1966

:inlove: en nu geen smoesjes meer met zn tweeen .Gaan met die banaan:music:

tinus138, -mikmak- en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. schaapje52

Zo mag ik het horen Daxter xD. In RL: keteltje weer gemaakt, helemaal heppie de peppie. Nieuw printplaatje erin stoppen en alles werkt weer. Ik ga eens op zoek naar Strikkie want die heb ik met alle toestanden op Bah letter misgelopen :oops:. Is het vuurtje al aan om Bahamarama appelflappen te bakken :music:.

123Pien, tinus138, -mikmak- en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. Daxter1966

Ik ben blij dat je weer in de warmte zit en geen ijsdouches meer hoeft te nemen.Ze schijnen wel goed voor je huid te zijnxD:D.
    Misschien wil strikkie ook wel picknicken ,alleen met jou :music:.Het is hier een groot liefdeseiland;)

20. schaapje52

Ijs water is zeker goed voor je huid xD zie er nu 20 jaar jonger uit alleen met kippetjesvelhuid :wuerg: en een koudje opgelopen :( Dan maar wat ouder er uit zien met warm water:D . Ik zal Strikkie eens vragen of hij wil helpen met de appeltjes flapjes.
    Liefdeseiland???;)

tinus138, -mikmak- en Daxter1966 vinden dit leuk.