Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door schaapje52, 28 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik had nadat ik een KIWI had gekregen nog 2 stallen gekocht, daarna waren mijn TG's helaas op en de bios doet het ook niet echt geweldig. Maar ik kreeg een kikker en een mol. Beide prima stallen, maar had gehoopt op een wolf, egel of haan. Ach ja, de KIWI is binnen :).

Nu wachten op de FAO voor het verjaardagsevent. Ben erg benieuwt welke uitdagingen we nu krijgen ;)

Morgen Renzo :inlove:

2. marliza1

marliza1 Forum prof

Hallo, iemand al enig berichtje gezien over het verjaardag event dat volgens de kalender de 26ste zou beginen?
    26 is morgen al, toch.

3. 123Pien

123Pien Forum freak

Nee, er wordt in meerdere draadjes naar gevraagd, maar nog nergens iets gezien.
    Uitstel....?? :oops:

4. katbla

katbla Forum freak

waarschijnlijk begint het op dinsdag ipv maandag.........

5. 123Pien

123Pien Forum freak

Denk je dat..........of heb je dat ergens gelezen/gehoord?
    (ik denk overigens dat je gelijk hebt hoor....)

6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Op het Duitse forum worden de speculaasjes regelmatig boven in de kalender geplaatst. Daar staat het verjaardagsevent op de 27e.
    Daarnaast komt een FAQ en OA in principe altijd 24 uur van te voren, en die is er nog niet. Dus kun je er van uit gaan dat er morgen geen event begint.

7. katbla

katbla Forum freak

ik heb het ook daar gezien.....

het is jammer dat we naar anderstalige fora moeten om zo de info te krijgen....:(:sleepy:

8. Farmer121965

Farmer121965 Veteraan

Ik vind het niet zo erg dat het event pas dinsdag start, kunnen we morgen van de bonuscode genieten...;)

Groetjes

9. 123Pien

123Pien Forum freak

@Coco en Katbla:

Ja inderdaad; inmiddels ook gevonden.
    Dan moeten we nog even geduld hebben..........

10. popje4

popje4 Levende forumlegende

jip des te leuker is het (denk ik) ik vind ook prima dat het de 27 start heb je nog wat meer tijd voor andere dingen op de farm toch? en morgen bonus jippie..... nog eff wat lange gewassen op het veld en dan klaar voor het feest, moet de slingers nog ophangen morgen mooi tijd voor.

schaapje52 vindt dit leuk.
  11. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik wacht juist met de bonuscode tot dinsdag. Dan zijn alle hoge stallen/lange gewassen aan het begin van het event lekker veel EP's waard. Mits er dropitems zijn.... dat weten we hopelijk morgen.

daisy17858, liaab en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  12. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Vanaf morgen zijn de kameleons te koop/maak in de winkel/werkplaats stond er in de oa. Beetje vaag, kun je ze nu kopen met bd of tg of kun je ze bouwen. Maar hoe kun je dan een gele en oranje stal bouwen als er nog niet gefokt kan worden met de kameleon.

Orakel, kijk nou eens goed in je bol en geef ons een hint. :music:

13. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Morgen om 14:00 uur begint het event als het goed is. Dan krijg je dus de dropitems (batterij of zo?) en dan moet je oogsten en gebruik je je code dus.

14. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik ga de code pas activeren op vrijdagavond, kan ik zaterdag de hele dag er van genieten en zondag ook nog bij 48 uur. Als ik morgen thuis kom heb ik alleen morgenavond en woensdagavond er iets aan, beetje zonde vind ik dan zelf. Ik heb altijd zoiets van zo'n code moet ik optimaal benutten en alles eruit halen wat mogelijk is ;)

15. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik heb de code al vandaag verzilverd omdat ik vandaag de tijd had om lauweren te maken.8)
    Het slimste is om ze in de morgen voor het opstarten van het spel dan heb je de hoogste opbrenst:p:wuerg:

Cornelly52 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  16. katbla

katbla Forum freak

[​IMG] + [​IMG] + [​IMG] = [​IMG] and [​IMG]

wat moet dit betekenen? ....een nieuwe boom, zeep???, speen...........babydiertjes.....

kom maar op met de speculaties.....;)

gevonden op het Engelse forum, geruchten draadje of course...

nicolle73, -Coco1968- en robbiefarmer vinden dit leuk.
  17. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik dacht dat eind vorige week de bruine varkens duur waren ivm het verjaardagsevent, maar ik denk dat toen de eerste plaatjes verschenen zijn.
    Wordt dit amandelmelk? en een dropitem? Met speentjes voor de varkens en schapen?
    Ik ben wel heel benieuwd. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Valentijn hoort, niet bij een fokevent in februari want dat worden kameleons, dus is dit van een ander event met wel weer een aantal fokdieren.

18. katbla

katbla Forum freak

mij is het ook opgevallen dat bruine varkens flink in de prijs gestegen waren, maar ook bruine en zwarte schapen...

misschien wordt het zo'n event als laatst met kippen en eenden...

amandeltje vindt dit leuk.
  19. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Ik gok op rubber producerende bomen, waarmee men in de molen er speentjes van moet maken :music:

20. katbla

katbla Forum freak

zou makkelijk kunnen HJ :music:...vorige keer moesten we dekentjes maken, ooit komen ook luiers aan de beurt...:p