Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door schaapje52, 28 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Iemand al een idee over de kippen en de eenden. Gewoon weer een dier fokken en inleveren of gaan we 2 kip en 2 eend in hetzelfde fokhotel stoppen . Hoop dat de trein weer komt, is al zo'n tijd niet meer gewest en volle maan is sowieso erg leuk.

2. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Voor de zekerheid toch nog maar een aantal eenden en kippenstallen neergezet.;)
    Je weet maar nooit hoeveel van die dieren je nodig zult hebben.
    Ik ben erg benieuwd naar dit aankomend event.

3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

• dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Ik lees twee blz terug en lees iets over olifanten plaatjes van een jaar geleden en de kameloen die komt gaat op baha, maar met sterren is vrij te spelen. Iemand enig idee wel dier er voor het nieuwe fokevent word gevraagd?
    Ik heb mijn GB gestoken in de oud&nieuw quest en heb er momenteel nog maar 6. Voor baha word dat dus niks. Sterren heb ik er rond de 100, dus dat zou nog kunnen.
    Zelf ben ik al mijn dieren op peil aan het brengen, vooral de pauw. Hier had ik er nog maar erg weinig van en dit dier is nog niet aan de beurt geweest.

Maar tips van jullie kant zijn van harte welkom, want al die blz lezen is een beetje veel van het goede :oops:

Op blz 87 staat bovenstaande info voor mensen die netzo als mij door de bomen het bos even niet meer zien :)

Laatst bewerkt door moderator: 4 Januari 2015
    .babouska. vindt dit leuk.
  4. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ik zie gereedschap en een muis .De muis heeft al een werkplaats en gekleurde stallen .Dus wie weet.
    Maar het oud en nieuwevent ging ook over muisen

5. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Als je nu vanaf post #2035 begint te lezen wordt het je misschien een beetje duidelijk.
    Volgens de geruchten op "Farmfluesterer" zal er een babysit-event zijn voor kippen en eenden. Dekens te maken in de molen.
    Je plaatje gaat over het comic event 7.

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  6. BoerAnnelies

Vanaf daar heb ik gelezen. Heb zelf nu ook mijn konijnen, kippen en eenden er op staan. De eenden er nog even extra opgezet.
    Maar op de markt word er nu ook van alles opgekocht; vleermuizen, vlinders, stinkdieren, marmotten, rendieren, kangoeroe en gloeiwormpjes. Waarom?
    Ik ben mooi op tijd op de markt dus heb nu alweer 3 miljoen aan centjes staan. Kan ik weer smoothies maken en eten :) Net weer 5GB er bij gekregen op baha :)

7. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik vermoed dat de kameleon voor de Farm is en de olifanten voor Baha en mogelijk ook nog een papegaaien fok voor Baha daar is ooit lang geleden al eens sprake van geweest maar die is toe niet gekomen BP heeft toen wel de gele papegaai gebruikt bij het opstartplatje

-Nigelle- en Cornelly52 vinden dit leuk.
  8. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Je hebt kennelijk de geruchten op Farmfluesterer nog niet gelezen.
    Er zou sprake zijn van een nieuwe quest genaamd: The Devil's Box (Doos van de duivel?) Hier worden deze dieren misschien voor gebruikt.

Je kan via de officiele aankondigingen naar de lijst van de fanpages gaan en daar de geruchten bekijken.;)

9. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Mijn Duits is niet zo goed, maar als vlinders schmetterlingen zijn, heb je de dieren genoemd die de Farmflusterer voor een nieuwe permanente quest noemt, die vermoedelijk eind deze maand in het spel komt.

Misschien dat je met de hibiscus en aloë vera net weer de juiste gewassen hebt om verder te kunnen met een heropeningsfeest of andere questen. Het oud en nieuw event leverde zoveel TEP op, dat het denk ik de moeite waard is geweest daar je GB in te investeren. Je krijgt nu wel iedere keer de extra ep uit de bonenstaak, en hebt een gewas dat je weer meer ep oplevert als je die bij langere afwezigheid zaait.

10. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Als je moeite hebt met de duitse taal: ik speel met google chrome en daar kun je met je rechter muisknop "vertalen in het nederlands" aankiezen. Let op: Chrome vertaalt de woorden, niet de zin.
    Bijv. angsthaas (gefokt konijn) is in het duits Angsthase en wordt vertaald als lafaard.
    Schmetterlingen zijn inderdaad vlinders.

11. BoerAnnelies

Mijn andere talen behalve NL zijn niet zo goed, dus nee het klopt dat ik die andere info niet gelezen heb. Daarbij vind ik een permanente quest ook minder belangrijk. Deze kan mij ook eerst geld opleveren (netzo als met de bomen) en dan als de prijs zakt, kan ik er zelf voor gaan sparen haha. Centjes zijn ook belangrijk in het spel, want dan kun je straks evt. fokdieren kopen en ook weer GB creëren.

-Coco1968- Ik ben ook blij met mijn investering, maar het heeft mij rond de 80GB gekost. 1ste 40 voor de volgende fase en toen de cactus en de hibicus vrij gespeeld. De aloë vera had ik al vrij. Het is wel lekker om wat langere gewassen op baha te hebben ,want tot nu zette ik in de nacht altijd comfortvelden omdat ik het anders jammer vond van mijn tijd haha

Laatste bewerkt: 4 Januari 2015
  12. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Een permanente quest is inderdaad minder belangrijk, maar kan handig zijn om te weten. Juist vanwege die centjes verdienen. Het helpt me kiezen welke stallen ik op wil zetten. En je weet gewoon dat de prijzen van die dieren dan nog wel iets meer gaan stijgen. Dus dat je beter geen vlinders voor 600 BD kunt verkopen met het idee dat je ze volgende week voor 450 wel terug koopt.
    Die prijs gaat het inderdaad vanzelf weer worden. Kwestie van geduld en niet als eerste een permanente quest af willen hebben.

Vermoedelijk ben je voor het rif ook tempelgedeelte 8 nodig, en het havenstandbeeld. Misschien daar niet je laatste GB aan opmaken, maar je kunt wel vast in de FAQ kijken welke gewassen je daar van hebt en die vast op voorraad kweken. Mocht je dan de haven eerst vrij moeten spelen, dan kun je daar ook gelijk TEP vandaan halen door het leveren in de quest.

13. BoerAnnelies

Ik probeer op baha alle gewassen op 1000 te hebben. Maar hoorde al van mijn getrouwde buur die met schateneiland bezig is, dat je veel meer van alles nodig hebt.
    Ik plant ook veel van die rode bloemen en vanilline voor smoothies en bowl :)

14. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

en ook ik ben weer geland:D tjonge, weer veel gemist denk ik :wuerg:
    ik kan het niet meer volgen:cry:

15. miepco

miepco Regelmatige auteur

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Volgens de Duitse fluisteraar moet je ook genoeg vleermuizen, vlinders, stinkdieren, marmotten, rendieren, kangoeroe en gloeiwormpjes in voorraad hebben. Deze schijnen nodig te zijn bij het verjaardag event.

Dit speculaasje is al door verschillende markten op genomen dus

16. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Dan gaan we daar de stallen maar van zetten

17. miepco

miepco Regelmatige auteur

Lijkt mij een goed idee Daxter

18. .babouska.

.babouska. Forum-baron

bron
    Wellicht is het gereedschap nodig om het vliegtuig te repareren (comic event)
    Op die pagina staan nog veel meer leuke (baby)plaatjes, zou dat voor het babysit-event zijn?

Ik ga een dezer dagen ook nog even kippen bijmaken, heb er nu zo'n 150 maar dat moeten er meer worden. Van de eenden heb ik er meer dan 300 dus dat moet maar genoeg zijn.

Ik zie net een paar posts terug dat dit plaatje al is langsgekomen, had ik door alle bomen toch even het bos niet meer gezien. :cry:

19. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Ik denk ook dat deze voor het event zijn, wat zijn ze leuk geworden.:)
    De tekenaars hebben weer eens ontzettend mooi werk geleverd.
    Ik heb mijn eenden- en kippenstallen al een tijdje staan.
    Inmiddels 325 eenden en 358 kippen, ben benieuwd hoeveel we nodig hebben.
    Mocht het toch alleen maar een gerucht zijn geweest heb ik in elk geval wel mijn dieren weer opgeschroefd.;)[/QUOTE]

20. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

ja dat den;);)k ik ook nieuw fok dier mooi weer wat te doen hihiiihihiih