Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door schaapje52, 28 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

En nu heb je helemaal niet gelijndanst met Strikkie.

tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Er komen vast nog meer feestjes ;).

tinus138 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  3. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Nee Okkie want Strikkie was op Baha bij ons en schaapje niet, en inderdaad er komen nog meer feestjes :p
    maar dat zal wel nog even duren xD :sleepy:

-Nigelle-, Cornelly52 en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Het koraal rif welkomst feestje!!

tinus138, 123Pien en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. schaapje52

O, wat deed Strikkie alleen op Bahamara :(? Zat die in de uitkijktoren om te zoeken naar het koraalrif :music:. Strikkie is toch niet een ander schaapje tegen gekomen op Bah :eek:.

tinus138 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  6. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Zoets zou Strikkie nooit doen er is vast een andere reden;)

schaapje52 vindt dit leuk.
  7. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Omdat er meer geruchten in het leven zijn dan het koraalrif, en we in dit draadje het vooral over de geruchten en waarschijnlijkheden over de farm in het algemeen hebben, heb ik voor alle geruchten en fantasieën die over het koraalrif gaan een eigen draadje gemaakt.
    Ajb daar verder kletsen over het koraalrif.

schaapje52, fairie, Daxter1966 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. fairie

fairie Commandant van het forum

Dankjewel Ron, zo is het ook overzichtelijker voor diegenen die inderdaad alleen de geruchten willen volgens en niet de avonturen.

.babouska. en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. Sintra98

Ik sluit me hierbij volledig aan, nog de beste wensen Ron voor 2015
    en dat het mag brengen wat je er van verwacht

-Nigelle-, Cornelly52 en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Dank je wel Ron

schaapje52 vindt dit leuk.
  11. schaapje52

Fantastisch een eigen Koraalrif draadje :). Ik ga gauw naar het andere draadje, dank je wel Ron.

12. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Maar waar gaan we het hier dan over hebben? Heeft er al iemand een idee over het volgende fokdier, dat komt nu al gauw dichterbij.
    Misschien de kameleon op Bahamarama?
    bron

13. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Even nadenken welke geruchten we nu hebben voor dit draadje.
    Volgende week een fokevent wat vermoedelijk draait om kippen en eenden, voor baby eenden en kippen.
    Verschillende sieritems zijn in dit draadje door het Orakel gepost.
    Naar alle waarschijnlijkheid moeten we dekentjes maken in de molen. o_Ok dat plaatje is door het Orakel gepost.

Daarna hebben we het comic event 7, met vermoedelijk 1 gewas en dropitem.

Het verjaardagsevent bestaat vermoedelijk uit 2 eventgewassen en een dropitem. Het mandje daarvan is ook in dit topic langsgekomen.

De rest van deze info komt van Farmflusterer.

14. Farmer121965

Farmer121965 Veteraan

Inderdaad, ik heb dit gisteren hier ergens op het forum gelezen.
    Zou ook al op een Duits forum staan???
    Ben al volop GB aan het sparen.;)

Groetjes

15. -Coco1968-

Bovenstaand plaatje heeft het Orakel hier afgelopen maand ook geplaatst. Bij de Engelse Grapevine kun je het hele lijstje met Kameleons vinden. De kameleon zal dit jaar komen, en volgens de Engelse geruchten met sterretjes vrij te spelen zijn. Waar de kameleon verblijf zal houden heb ik nog geen geruchten over gelezen.
    Bij de vraag of de kameleon het volgende fokdier wordt, werden ook plaatjes van de gekleurde olifanten geplaatst, maar deze schijnen al een jaar oud te zijn.
    In ieder geval zullen ze geen van beide voor februari komen.
    Zorgen dat je volgende maand wat sterren op reserve hebt staan kan geen kwaad.

16. Farmer121965

Farmer121965 Veteraan

In ieder geval zullen ze geen van beide voor februari komen.

Bedankt Coco, gisteren had men het over eind januari.

Groetjes

17. -Coco1968-

Ik heb me hier afgevraagd of de kameleons volgende week bij het fokevent zouden komen, mijn Engels was daar niet goed genoeg voor, de Duitse Farmflusterer gaf mij daarover duidelijkheid. Dat worden niet de kameleons.
    o_Ok de andere events voor januari zijn ondertussen aardig duidelijk.
    Dus of er wel of geen gewassen en dieren uit eigen voorraad nodig zijn, blijft nog speculeren, maar iets groots als het koraalrif of kameleonfok zal niet even tussendoor gedaan worden.

De vraag is nog wel of we maandag en dinsdag volle maan zullen krijgen omdat er dan niets op de kalender staat en het in werkelijkheid volle maan is.
    En of er deze maand nog een trein gaat rijden of er een ruilevent komt, of Renzo of een ander regelmatig terugkerend mini event.

18. Sintra98

Ik heb er toch wel erg veel moeite mee dat wij die informatie niet krijgen terwijl vele fora in het buitenland
    lees UK en DE en CZ deze wel weergeven, wat meer duidelijkheid en waaroom zou ik toch wel fijn vinden

19. penny1944

penny1944 Actieve auteur

Hier sluit ik me bij aan.
    Wat meer info zou prettig zijn.

Sintra98 vindt dit leuk.
  20. -Coco1968-

En hoeveel spelers doen hun best om te achterhalen wat een plaatje inhoud?
    De meeste spelers reageren bij een plaatje van het mandje met de opmerking dat die lijkt op het voorgaande event, zonder te proberen te kijken welke eventgewassen en drops erin verstopt zitten.
    Voor het Orakel telt net als voor de Grapevine en de Geruchtekúche dat er beperkte en verstopte informatie mag worden gegeven.
    Door als spelers de verschillende informatie bijelkaar te voegen krijg je tegen de tijd dat het event begint het plaatje compleet. Latein houd zich daar op het Engelse forum veel mee bezig, net als Ariana, ze geven regelmatig iets door voordat de Grapevine dat doet.
    Bij de rubriek van de Grapevine vind je voor iedere maand een nieuw topic en voor het koraalrif en de kameleons, wat over meerdere maanden gaat, een apart draadje.
    Hierdoor zijn plaatjes gemakkelijker terug te vinden. Maar het overgrote deel is door het Orakel echt wel geplaatst.
    We kunnen dus mopperen dat we hier niet alle geruchten op een presenteerblaadje krijgen, we kunnen het Orakel ook vriendelijk vragen of deze het plaatje met alle kameleons op een rijtje ook hier wil plaatsen, want dat we helaas even geen geschikte speler weten om dit aan te vragen.