Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Carlijn99, 15 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

misschien zijn het vegetarische wolvenxD

123Pien, schaapje52 en tinus138 vinden dit leuk.
  2. tinus138

tinus138 Teller

Zo eindelijk ben ik er ook ,man man wat een tocht met de veerboot gehad storm hagel/sneeuwbuien het leek wel of ik naar de noordpool ging in plaats van Baha. Maar we zijn er nu , met tentjes en het regenjasje voor schaapjexD.

@Okkie had je zoon Adam Cartwright niet ook mee kunnen nemen als kandidaat;).

3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik ga echt geen line-dancing doen, ik val zo uit de toon dat Hoss en Ben dan niet meer naar jouw kijken, dan worden ze te veel afgeleid xD. Dat mag niet gebeuren, dus ik ga wel rond met de drankjes en hang in de palmboom mistletoe op, dus Okkie dicht bij de palmboompjes gaan dansen.:p Ik kan wel met mijn mondharmonica wat deuntjes spelen 8).

Ik heb nog nooit van vegetarische wolven gehoord :wuerg:. Ik vertrouw maar op speurneus en anders kan Fairy of Mikmak een toverspreuk uitbrengen zodat de wolfjes mij met rust laten. Als jullie mij zoeken, ik zit nog steeds achter de cactus xD.

Ja, een potentiële bruidegom uitzoeken :music:klinkt mij als muziek in de schaapsoortjes. :D Ik ga na.... na... denken wie hiervoor in aanmerking komt bij schaapje :).

123Pien, tinus138, OkkieTrooy en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Daxter1966

Eindelijk is het gezelschap compleet ,ondanks dat er 2 van ons achter een cactus zijn gaan zitten.o_O.
    We zullen die Adam ook maar uitnodigen voor Tinus ,ben ik de enige die niet naar Bonanza keek.:music:
    Schaapje we zullen je niet meer plagen kom achter die cactus vandaan alstublieft:cry:

123Pien, tinus138, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Carlijn en schaapje, kom ajb achter die cactus vandaan. Straks hebben jullie allemaal stekels in lichaam. Moeten we die er weer allemaal uithalen. En het wordt weer op kussentjes zitten. Dat ziet er niet echt charmant uit. Bovendien is het veel gezelliger als we jullie kunnen zien.

Ik ga wel even met de cowboys praten :oops:. :music: en vragen of ze kunnen lijndansen, het ons willen leren. En wanneer we dat dan kunnen gaan doen.

123Pien, tinus138 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  6. schaapje52

Ah Tinus en speurneus zijn er, gelukkig, :D met mijn regenjasje. Doe het regenjasje meteen aan met zuidwester en zonnebril, dan ben ik niet herkenbaar voor de wolfjes 8). Speurneus, ga jij eens met die wwwwwwolfjes praten. Ik blijf zitten waar ik zit en verroer mij niet. xD

123Pien, tinus138, OkkieTrooy en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. Daxter1966

Je ziet er wel heel erg snoezig uit met dat regenjasje ,trouwens Speurneus staat het ook goed:inlove:.
    We moeten ons haasten want zo,n feestje met line dancing organiseerd zich niet vanzelf.:music:
    De wolven blijken getraint te zijn en zullen niet achter Schaapje aangaan, en Carlijn wanneer kom je eens achter die cactus vandaan-.-

123Pien en tinus138 vinden dit leuk.
  8. schaapje52

Ah, als de wolven getraind zijn, dan kom ik tevoorschijn. Hier ben ik dan in mijn mooie outfit xD.

123Pien, tinus138 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  9. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Laten we plannen maken.
    Ik ga wel met de cowboys praten :oops:.

• Wie kijkt er of we cowboy hoeden en laarzen hebben. En zakdoeken om om onze nek te doen.
    • Hebben we allemaal een spijkerbroek en/of rok?
    • We hebben natuurlijk een barbecue nodig. Met hotdogs of hamburgers. Wie regelt dat?
    • Uitnodigingen? Wie gaat dat doen?
    • Wie nodigen we uit?
    • Wie kan er een simpele trommel maken?
    • Riemen met namaak-pistolen?
    • Bier
    • Koffie
    • Waar gaan we het precies doen?
    • Lampionen?
    • Schaapje zorgt al voor de Mistletoe. doe maar veel takjes, dan hoeven we elkaar niet te verdringen
    • Wat nog meer??

Je ziet er trouwens prachtig uit Schaapje. Daar kun je harten mee stelen. Wel graag afblijven van mijn cowboy.

123Pien, schaapje52 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  10. schaapje52

:inlove: Ik blijf van je cowboys af hoor!

Ik zorg voor veel mistletoe, heel veel. :D
    Schaapje is zeer handig met de naaimachien, dus de bonte zakdoekjes komen er aan xD

Wat dacht je van een goed country band :music:wat de pan uit swingt :)

Daxter1966 en tinus138 vinden dit leuk.
  11. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

de slappe thee heeft geholpen, ik ben achter de cactus vandaan schaapje blijft daar niet lang zitten hoor het stinkt daar echt. ik zal me even voorstellen aan Boss en Ben. ik ken ze echt niet, nooit van gehoord. wel mis ik moedertje Mikmak en haar goede raad. even wat eten en dan zal ik helpen met de versiering, heb nu toch echt wel zin in een feestje.

12. tinus138

tinus138 Teller

Speurneus ,de wolfjes en ik gaan wel hout sprokkelen voor meerdere kampvuurtjes kunnen we daar het vlees boven klaarmaken. En zal kijken wat ik met die simpele trommels van jou kan/maken. Duswij gaan de jungle in.;)

123Pien, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. BaukeS

BaukeS Halfgod

ik heb een beetje eten gezocht en ben met dit thuisgekomen:
    vis, bananen, granaatappels, kokosnotenmandarijnen, mango's en een hoop luiaardvlees.
    nu nog wachten op een vuur om het allemaal klaar te maken

14. tinus138

tinus138 Teller

Bauke dat is geweldig van je , kun je nog wat grote bladeren van de bananenboom zoeken, kunnen we die gebruiken voor de trommels , ik heb al wat holle boomstammetjes gevonden, spannen we daar die bladeren over en hopla trommeltje klaar.:music:

Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. BaukeS

BaukeS Halfgod

ik doe niet mee met het feest, ik moet vanavond vroeg naar bed:p

tinus138, Daxter1966, Carlijn99 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Schaapje, heb je genoeg stof? anders moeten we misschien iemand naar het sieritem eiland sturen. Daar ligt een wrak. En ik zag dat er nogal wat zeildoek lag. Is misschien wel goed te gebruiken voor onze outfits.
    En misschien zijn er in dat wrak of van de sieritems, ook nog wel andere handige dingen te verkrijgen.

Als jullie het nu verder regelen, dan ga ik Hoss en Ben vragen. :oops::oops:

Volgens mij Bauke, als je schaapje en MikMak heel lief aankijkt, mag je vanavond vast ook naar het feest.

tinus138, 123Pien, Daxter1966 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. schaapje52

Wat extra zeildoek kan ik wel gebruiken voor onze outfits.

Natuurlijk mag Bauke naar het feest vanavond. Bauke ga maar gauw de bananenbladeren halen voor de trommels. Ik ga op zoek naar het zeildoek en nog wat mooie glimmende sieritems voor op de laarzen en riemen.

Intussen ben ik een grote pot met bruine bonensoep aan het koken voor Hoss en Ben en alle anderen. Stevige kost daar houden zij wel van. Lekker een roggebroodje erbij, mmmm jammie jammie :)

Daxter1966 vindt dit leuk.
  18. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Zorg dat je niet verdwaalt Schaapje.

tinus138, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. BaukeS

BaukeS Halfgod

ach, ik houd ook niet heel erg van feestjes.
    trouwens, ik heb stof zat voor jullie, luiaardwol, heel zacht en warm, dode luiaards zijn multi-functioneel.
    ps, op 100 meter afstand ztaat een bananenboom, kunnen jullie zelf niet daar een paar bladeren vanaf halen?

tinus138 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  20. schaapje52

Ik verdwaal niet hoor. Ik weet de weg naar het wrak.

Bauke, ik kan niet alles alleen. Ik moet naar het wrak voor zeildoek en mooie glimmertjes. Ben bezig met de soep en dan ook nog de bladeren zoeken, gaat niet lukken.

De wol van de luiaard kan niet onder de naaimachien en alles breien gaat niet meer lukken. Trouwens ik ben niet van de dode luiaards, zie ze liever levend.

Je hulp is erg gewenst Bauke!

tinus138, 123Pien en Daxter1966 vinden dit leuk.