Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door schaapje52, 30 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    o_Ok ik ga snurken er staat ons nog een hoop te doen de komende dagen:oops:,gelukkig hoef ik alleen maar te schrijven maar toch-.-
     
    tinus138, 123Pien en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. OkkieTrooy

    OkkieTrooy Teller

    Dat maar schrijven, klinkt wel negatief. Is een essentieel onderdeel van onze tocht. We moeten dit toch voor ons nageslacht bewaren?

    Kan iemand uitzoeken of we nog inentingen nodig hebben? Eigenlijk hoop ik van wel. Kan ik nl. meteen zien of er kandidaten zijn die er wel stoer uitzien maar zich als kleine jongens gedragen als er naalden bij komen.
    We hebben weinig aan iemand die bij het zien van een naald, flauw valt. Stel je voor dat hij in een cactus valt. Dan prikt heel wat meer en dan is het leed niet te overzien
     
    tinus138, 123Pien, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik bedoelde dat niet negatief ,het is alleen minder vermoeiend als de hutkoffers van Pien sjouwen:oops:.o_Oit was ik in RL bloeddonor en ik kan je verzekeren dat de kans dat je flauw valt na het zien van naalden honderden malen groter is bij mannen dan bij vrouwen8).o_Ok bij de 7 jaarsprik van dochter was er maar een aan het krijsen en dat was het enige jongetje:D
     
    tinus138, 123Pien, schaapje52 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Jeetje even niet kijken en moet bijna 4 pagina's terug :wuerg: Carlijn je mag weer mee maar onder streng toezicht.
    als je je gedraagt, mag je een keertje mee op de bezem ;)
     
    tinus138, 123Pien, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik dacht al waar is Mikmak gebleven:D
     
    tinus138, schaapje52 en Carlijn99 vinden dit leuk.
  6. Carlijn99

    Carlijn99 Forumkenner

    oooh dat wil ik meemaken, ik ga nu snel slapen, welterusten.:D
     
    tinus138, 123Pien, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. OkkieTrooy

    OkkieTrooy Teller

    Ach weet je, dat soort dingen kunnen gebeuren en vaak kan men er niets aan doen. Het gaat mij er dan vooral om hoe de kandidaat ermee omgaat als het gebeurt.

    Maar goed we gaan naar de tropen. Wat hebben we nodig tav onze gezondheid: Gele koorts prik? Baharama-itis prik? Antikwallenzalf? Pleisters voor de cactusnaalden gaatjes? Mitella? Muskietennet? Zeeziekte pillen? wonderolie?

    Zoveel nog te doen. Wat voor gereedschap moet er mee: Plakband? schroevendraaier? mollenklem? Koevoet (of gebruiken we de voet van een BaHa koe), bijl?
     
    tinus138, 123Pien, schaapje52 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    nou hier hoor.... uhhh.... heb zitten denken hé...eigelijk wil ik ook af en toe wel gezelschap :oops:
    gewoon om een keer samen kruid te zoeken of spreuken te wisselen?
    mischien Catweezel ?:p
     
    tinus138, 123Pien, schaapje52 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Dan gaan we voor jouw ook op jacht;):p
     
    tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik weet zeker dat sommige onder ons Catweezel nog wel kennen.:) fijn grijs piekhaar en lekker
    verstrooit en net als ik mislukt er veel, maar alles komt op zijn pootjes terecht:p
     
    tinus138, 123Pien, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. OkkieTrooy

    OkkieTrooy Teller


    En of ik hem ken. Keek altijd met veel genoegen naar die tv serie. Leuk als hij mee gaat. Misschien kun je ook Oma Tingeling vragen van het huisje van de vier windstreken. De oma van Mik en Mak. Zij deed vast ook aan kruidzoeken.

    Kan me ook voorstellen dat je liever een man erbij hebt. Behalve mijn huwelijkskandidaten zijn we echt een vrouwengroep.

    Is Sindala niets voor jou? Dan neemt hij mogelijk ook nog Floris mee.
     
    Laatste bewerkt: 14 December 2014
    schaapje52 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  12. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Catweesel is zooo simpel hé, dan houd ik dus mooi de touwtjes in handen;)
    trouwens, ben jij ook al zo oud :oops:
     
  13. OkkieTrooy

    OkkieTrooy Teller

    Mijn leeftijd kan geraden worden aan de hand van mijn nicknaam hier.
    Degenen van een andere generatie hebben geen idee waar de naam vandaan komt.

    Komt jouw naam van de serie van Mik en Mak?
    Wij hebben weken op het schoolplein gelopen met de handen op de schouders van de persoon die voor ons liep terwijl we steeds riepen: Ik droom, ik droom, ik droom
     
    tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo all

    Ik loop een beetje achter volgens mij wat zijn jullie allemaal al ver ....................:oops: ik was mijn zwemvliezen kwijt :cry: en hard moeten werken maar hopelijk kan ik nu weer verder meedoen
    gr Tineke
     
    123Pien en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Tineke, iedereen is welkom en mag mee op zoek naar het Rif, een kandidaat voor Okkie en nu ook nog een vliegende Catweezel. Mag aan de bezem wel een mandje zitten voor zijn huisdier de pad. Hoop niet dat Catweezel toverspreuken gaat uitproberen want daar was hij niet zo goed in. :wuerg: Is maar goed dat Mikmak de touwtje in handen heeft xD.
     
    tinus138 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  16. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Iedereen is welkom Tineke:)
    Als er nog meer mensen zijn die een huwelijkskandidaat zoeken dan kun je het beter nu melden dan pas als we al op het rif zijn:music:
    Is er al iemand bij de GG/GD langs geweest om naar de prikken te informeren.Zelf denk ik dat Rabies wel handig is omdat er wolven meegaan
     
    lovely en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik was aan het bellen met de GG en GD, maar de lijn is overbelast :eek:, iedereen vraagt naar inentingen voor Bahamarama, raar toch ;). Ben ik maar even langsgegaan :music:om te informeren wat we nodig hebben. De mevrouw zegt: wat er aan de hand is weet ik niet maar iedereen wil opeens op expeditie naar Bahamarama en een of ander Rif wat daar in de buurt ligt. o_Ok veel mensen willen opeens gaan trouwen daar. Een rage aan het worden xD. Zelf een of andere meneer met de naam Catweezel vraagt of zijn pad een prik nodig heeft xD.
     
    tinus138, 123Pien, Carlijn99 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    xDxD
    Maar heeft ze je ook verteld wat we nodig hebben aan prikken:music:
     
    tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ja, ze heft mij verteld wat wij nodig hebben, maar klinkt mij allemaal raar in de oren.

    1. limonadeprik
    2. anti pad prik
    3. koffiepillen
    4. de weg kwijt prik
    5. cactus pillen
    6. en als laatste de huwelijks kandidaat prik

    Volgens mij is de mevrouw aan vakantie toe, een reisje naar Bahamarama xD.
     
    tinus138, 123Pien, -mikmak- en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Voor de weg kwijt prik is het vrees ik voor velen uit ons groepje te laat o_OOp de speurneus op pootjes na dan he.
    Maar misschien werken die pillen zo goed dat we spontaan allemaal de weg gaan vinden.Ik denk dat die :Dmevrouw zelf die pilletjes ook hard nodig heeft-.-
     
    schaapje52, tinus138, 123Pien en 1 ander persoon vinden dit leuk.