Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door schaapje52, 30 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

k..k u.i voor Fai.r.e en B.va.rius LET O.

123Pien en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. tinus138

tinus138 Teller

Zo aan gekomen in de piratenbaai, hoor steeds gefluister, maar snap er nog niet veel van, het komt in vlagen over komt door de wind zeker.Nu maar zoeken naar de sleutel, heb het gevoel dat okkie toch heel dichtbij is.

schaapje52 vindt dit leuk.
  3. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

lalala:music: fluitend de apentempel aan het versieren voor de ceremonie van okkie, ik ben vandaag zo vrolijk.

123Pien, tinus138, -mikmak- en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Volgens mij is dit een waarschuwing: Kijk uit voor .... en ..... Kan het laatste niet verstaan. :eek:

Ah gelukkig is Tinus aangekomen met speurneus. Kan jij verstaan wat Okkie zegt in de schelp? Het klinkt als een waarschuwing, maar voor wie? Ik heb een sleutel bij mij, maar kan Okkie alsmaar niet vinden. Tinus let goed op hoor, overal lopen piraten rond. Ik ben aan de oostkant van de piratenbaai, ik zie je wel komen. Gaan we samen verder op zoek naar Okkie.

Laatste bewerkt: 1 December 2014
    tinus138, bjorke-annika en -mikmak- vinden dit leuk.
  5. tinus138

tinus138 Teller

Hey schaapje ,ik versta het ook niet goed dat gefluister wat we steeds horen.Ja en die piraten hier , duik al steeds het struikgewas in als ze weer bij me in de buurt komen, echt ongure mannetjes zitten er tussen. Dus als ik het goed begrijp zit Okkie nu vast in een schelp en niet meer in een schatkist. Denk dat we dan maar snel weer naar Baha moeten, hier zie ik alleen maar schatkistjes.

schaapje52 vindt dit leuk.
  6. schaapje52

Okkie zit nog steeds in een schat/trolly kist vast. De schelp gebruik ik om te luisteren, je hoort de zee ruisen en die neemt de geluiden mee. Het klinkt zover weg dat ik het idee krijg dat Okkie ergens anders zit dan op de Piratenbaai. Heeft speurneus al iets ontdekt?

Daxter1966 en tinus138 vinden dit leuk.
  7. tinus138

tinus138 Teller

Sorry speurneus heeft nog niets ontdekt,door al dat sneeuw wat er is gevallen zijn de sporen en geurtjes wat vervaagt, zelf denk ik dat we weer op Baha moeten zoeken naar Okkie.

Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. schaapje52

Dat idee heb ik ook. Ik wacht tot het schemer is, kan ik makkelijker wegkomen richting de scooter. De scooter ligt aan de west kust, ik wacht daar op je. Gaan wij gezamenlijk weer terug naar Baha of ga jij al eerder terug.

9. tinus138

tinus138 Teller

We gaan wel samen, want door het struikgewas steeds in te duiken , en de sneeuw waar we door ploeteren, schiet het niet echt op, dus wacht maar even aan de west kust op ons, we komen zo snel mogelijk die kant op.

10. schaapje52

Ik ben alvast richting de westkust want het is nog een eind lopen en steeds wegduiken voor die enge rare piraatjes is niet fijn. Ik wacht bij de scooter. Tot straks. ;) Kijk goed uit en pas goed op want alle piraatjes zijn aan land gekomen vanaf het schip. :oops:

11. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

zwavelbroed en griebelkruid, paddensnot en galgenbrij:wuerg:
    Okkie over een uurtje ben je vrij :p

123Pien, tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

He, He mijn schelp is gemaakt. Volgens post 956 zit ik nog steeds op het eiland maar dan op een afgelegen deel. Het wemelt er echter van de piraten en Bavarius is ook gezien. o_Ok vertrouw ik Fairie niet helemaal. Dat komt en gaat maar. Weet niet wat ik aan haar heb. Ben uit de koffer maar zit verborgen omdat er je veel ongure individuen rondlopen. Gelukkig hebben ze geen speurneus, anders was het al met me gedaan.

tinus138, Carlijn99, -mikmak- en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. schaapje52

Oh, gelukkig is Okkie bevrijd, jippie :music:.

Tinus en speurneus we moeten als de wiedeweerga richting Baha. Okkie zit op Baha ergens verscholen :eek: zij is vrij maar verstopt zich voor de piraten en Bavarius en Fairie. Nu ook al piraten op Baha, pffff, die zijn echt overal te vinden. Als het nog lang gaat duren met het Koraalrif dan kan men gelijk een nieuwe forum nemen :wuerg: want die hebben wij dan volgeschreven xD. Okkie blijf waar je zit, we komen eraan. Ik luister regelmatig even naar de schelp of alles oke is. ;)

14. fairie

fairie Commandant van het forum

Wat hoor ik nu? Vertrouwd Okkie mij niet? Ik heb haar bevrijd, ik had Bavarius uitgeschakeld en omdat Okkie zo lekker lag te slapen was ik na zonsopkomst op zoek gegaan naar lekkere dingen voor haar. Van schrik van deze berichten heb ik nu die lekkere dingen laten vallen. Die kan ik nu niet meer gebruiken. o_Ok durf ik mezelf nu eigenlijk ook niet te laten zien. Stel je voor straks zitten jullie allemaal nog achter mij aan. Ik denk dat ik maar even afwacht tot alles weer bekoeld is.

Daxter1966, 123Pien, tinus138 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. schaapje52

Fairie waar is Okkie dan en waar is Bavarius. Wijs ons de weg naar Okkie. Help ons verder met het Koraalrif te vinden.

16. fairie

Okkie vertelde dat ze zich verstopte. Ik weet alleen dat aan de andere kant van het eiland waar je rotsen ziet (de enige plek op het eiland) aan de achterkant daarvan een smalle strook zand is en je daar de ingang naar de grot vind. Daar werd ze vastgehouden. Waar ze zich nu verstopt weet ik niet, maar ik hoop wel dat ze daar nog ergens in de buurt is. Bavarius ligt nog voor die grot te slapen naast het kampvuur dat inmiddels uit is gegaan . Ik had tussendoor nog mijn spreuk maar gelijk met 48 uur verlengd. Dan hoop ik dat jullie het voor die tijd gevonden hebben en hem alsnog een lesje kunnen leren.

Aangezien Okkie mij niet vertrouwd denk ik dat het beter is dat jij haar zal gaan zoeken. Als ik dat ga doen denk ik dat ze steeds verder weg gaat en straks misschien verdwaald of onvindbaar wordt. Ik denk dat ik zolang maar naar het enige plekje op eiland ga waar je een groepje bomen bij elkaar vind bij een waterval.

tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. schaapje52

Tinus en speurneus gaan ook mee met mij en jij kan ons mooi de weg wijzen. Dan kan Okkie zien dat alles goed is want jij hebt ons de weg gewezen en geholpen. Tinus en speurneus en ik komen zo met de waterscooter aan in de haven van Baha, wacht daar op ons.

18. fairie

Ik ben al onderweg naar de haven.

tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

Is goed, wacht daar op ons. Kan wel lang duren want speurneus en Tinus zijn nog niet aangekomen bij de waterscooter. Ik denk dat het wel morgen gaat worden want het is nu donker op zee en ik heb nog maar weinig licht op de scooter, dus wordt langzaam varen.

20. tinus138

tinus138 Teller

He he schaapje we zijn er ,wat een piraten hier ,laten we toch in het donker de overtocht maar maken,voor de piraten ons hier vinden. Want dan moet Okkie zolang wachten op ons , en trouwens heb wel een lampje bij me, en het is volle maan dus zo donker is het ook niet.