Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door schaapje52, 30 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. tinus138

tinus138 Teller

Mikmak je word natuurlijk niet werkeloos die uitkijkpost dient er ook voor dat je daar veilig kunt landen met bezempje;)

2. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Yep, we zijn weer helemaal gemoti dingest :p

schaapje52, tinus138 en 123Pien vinden dit leuk.
  3. 123Pien

123Pien Forum freak

OkkieTrooy, mag ik jou er even aan herinneren dat we een echtgenoot voor jou aan het zoeken zijn.....
    En dat noem jij "gewoon gekheid aan het maken"...........
    Wat moeten wij als toegewijde jury/bendeleden/trouwe reismakkers nu van je denken.....? :cry:

Carlijn99, schaapje52, tinus138 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Laten we afspreken gewoon met de veerboot te gaan,geen waterscooters ,duikboten of zwempartijen deze ronde
    We pakken een grote tent in ,kampeergerei voldoende te eten en Tinus neemt haar gps op pootjes en Mikmak neemt de bezem mee

5. 123Pien

123Pien Forum freak

Daxter, zoals gewoonlijk een prima plan!
    Ik stem voor.... :D Joehoe...........koraalrif..............here we come............(alweer!) 8)

-mikmak-, Carlijn99, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Daxter1966

En uiteraard nemen we de mannen van Okkie mee:music:
    Ik snap niet waarom ze Jack Sparrow niet mee wil hebben ,dat vind ik van alle 5 nu net de leukste8)

7. 123Pien

123Pien Forum freak

Tja.....smaken verschillen.

Maar, als we voor jou nog ooit op jacht gaan, dan zal ik Jack Sparrow vooraan in het rijtje zetten! xD

schaapje52 en tinus138 vinden dit leuk.
  8. Daxter1966

We kunnen hem wel in jou hutkoffer meesmokkelenxD:D

9. BaukeS

BaukeS Halfgod

helaas, betrapt!
    zwart rijden/varen/vliegen, he?
    dat wordt een hele hoge boete

10. 123Pien

123Pien Forum freak

Als er nog een plekje vrij is, mag hij mee....

Bauke, die boete valt wel mee hoor. Ik stop hem in mijn eigen hutkoffer. Volkomen legaal.

Daxter, weet je wat leuk zou zijn?
    Ik neem een extra hutkoffer mee; daar stoppen we Jack in en die laten we dragen door de overgebleven huwelijkskandidaten van Okkie. xD

11. BaukeS

BaukeS Halfgod

tja, wordt je baggage dan niet zo zwaar, dat je moet bijbetalen?

12. tinus138

tinus138 Teller

Speurneus is dol blij dat ze ook weer mee mag, haar rugzakje is al ingepakt.;)

Heb nog es even naar die plaatjes van Orakel gekeken, vind er maar wat rare bananenbonen aan groeien. Willen die wel op Baha groeien?

Daxter1966, schaapje52 en 123Pien vinden dit leuk.
  13. 123Pien

123Pien Forum freak

Dat valt reuze mee.
    Afgezet tegen de kosten van de totale expeditie is dat een schijntje.......

En je moet er wat voor over hebben om een geschikte huwelijkskandidaat te vinden voor je mede-farmers.....:D

tinus138, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Dit keer ga ik absoluut niet met de waterscooter en dan weer een week zonder eten en drinken op zee rond dobberen.

Ik ga mee met de veerboot, net zoals jullie allemaal. Pien stop jij voor Daxter effe dat lekkere venter in de hutkoffer. Wie weet komt die nog van pas, je weet maar nooit.

Ik heb slaapzak klaar, luchtbed (kan ook nog gebruikt worden op zee) Wat heb ik toch met de zee :inlove:. Sterrenkijker mag zeker niet ontbreken in deze tijd, mooi tijd om naar de sterren enz te kijken. Eten, drinken, hamers, spijkers voor de uitkijkpost. laddertrapje voor de uitkijkpost. Niet vergeten het fototoestel om mooie plaatjes te schieten van het Koraalrif, zodat we dat kunnen delen met de achterblijvers op Farmerama.

Nog iets vergeten? Ikzelf moet natuurlijk ook nog mee. xD

15. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

xD:music:

Wie is Jack Sparrow?

Het zoeken naar een huwelijkskandidaat neem ik erg serieus. Neemt niet weg dat je ondertussen ook gekkigheid kunt uithalen toch?

Laten we allemaal een zwempak meenemen met snorkel ed. Als we het rif vinden zullen we die nodig hebben.
    Neem ook de duikuitrusting mee. De vorige keer hebben we die niet gebruikt, maar je zult er maar om verlegen zitten. Koffertje met krentenbollen gaat ook mee. Dan hebben we in ieder geval genoeg te eten.
    En eten voor onze speurneuzen.

tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. 123Pien

123Pien Forum freak

Gelukkig Okkie, ik ben alweer gerustgesteld!

Enne....Jack Sparrow.............misschien moet je even googelen.....xD dan kom je hem vast wel tegen.

Ik heb overigens gelijk een stuk of wat snorkels in de hutkoffer gegooid. Is dus ook geregeld.
    Die krentebollen laat ik aan jou over. Worden niet frisser in de hutkoffer. En als ik ze in de verkeerde hutkoffer stop, heeft Jack ze opgegeten voordat we er zijn.

17. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hoeveel hutkoffers neem je mee dan? Krentenbol met roomboter en oude kaas, mmmmmmm. Denk dat ik in de hutkoffer ga zitten waar de krentenbollen zijn. xD

tinus138 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  18. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

is er nog plek op de boot, ik zou graag weer meegaan. mikmak ik beloof dat ik 's nachts geen rare dingen meer doe en op tijd mijn snaveltje toe.:D :p

tinus138, Daxter1966, 123Pien en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. BaukeS

BaukeS Halfgod

wie van jullie neemt een laptop mee, zodat jullie live verslag kunnen doen op het forum?

ps. gan jullie nou allemaal zwart varen?

20. 123Pien

123Pien Forum freak

Vorige keer had ik er drie....
    Dat was wel een enorm gesjouw; ik heb er nog spierpijn van.
    Ik probeer het nu bij twee te houden.
    Voor de krentebollenbestelling moet je bij Okkie zijn. Ik zorg al voor Jack Sparrow, daar heb ik mijn handen (en hutkoffer) vol aan! xD