Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door schaapje52, 30 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Is niet mijn bedoeling om de boot af te houden. Maar een dating game lijkt me wel leuk. In elke ronde valt er dan iemand af. Degene die ik heb laten afvallen, vond ik echt helemaal niks. Zou ik in RL ook geen straatje voor omlopen. De overige kandidaten vind ik wel interessant. Een heeft mijn voorkeur maar van de situatie met Darius heb ik geleerd dat je beter eerst de kat uit de boom kunt kijken.

Even kijken of hij leuk blijft. Zo niet dan zijn er nog andere goede kandidaten.

tinus138, -mikmak- en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ja, ja, dat zeg je nu wel xD. Nee hoor, is gewoon een grapje van mijn kant. Ik zou ook wachten tot de kat uit de boom valt en dan beslissen. ;)

tinus138 en 123Pien vinden dit leuk.
  3. 123Pien

123Pien Forum freak

Dan moet je wel zorgen dat je niet recht onder die kat staat.......xD anders ben je gelijk uitgeschakeld voor de rest van de competitie.

tinus138, OkkieTrooy, -mikmak- en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. schaapje52

Nee, je moet ook niet onder boom gaan staan -.-. Maar als die valt dan wel de kat opvangen ;) en dan ligt er opeens een stuk van je dromen in je armen :inlove:. Je mag zelf beslissen wie dit dan is. xD Ik hoop dat bij mij er dan een angsthaas naar beneden valt. :music:

5. 123Pien

123Pien Forum freak

Wow Schaapje, wat dichterlijk omschreven.
    Daxter, pas maar op. Je krijgt nog concurrentie op het schrijversvlak ;)

tinus138, OkkieTrooy, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

en nog geen stap verder:sleepy:

schaapje52 en tinus138 vinden dit leuk.
  7. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

De boot kunnen afhouden lijkt me een goede eigenschap voor een expeditie.

Maar goed volgende ronde:

twijfel, twijfel, twijfel......... Wie valt eraf?

nr 2 misschien....., nee nr. 1.... maar nr. 3 en 5 hebben toch wat vaags. Tja
    Nummer 3 zou zo mee kunnen met de expeditie van Lord of the Rings, dat is weer in zijn voordeel.
    Nr, 5 kan aardig prikken met zijn degen. o_Ok wel handig. Nr 1 kan zo te zien goed met dieren omgaan en nr 2: houdt van zwemmen en hygiëne.

Vorige ronde was niet zo heel erg moeilijk, maar het wordt per ronde lastiger.

Ok ik ben eruit. Nr. 5 valt af. Prikken kunnen de anderen ook wel. MikMak heeft voldoende geoefend met cactus stekels.
    En het lijkt me op een expeditie niet handig als hij steeds niet de juiste kleren aantrekt. Als je verliefd bent let je er juist op om er goed uit te zien. Denk dus dat hij stiekem deze outfit toch wel leuk vindt. En als hij zo wazig omgaat met kleding heeft hij straks opeens een zwembroek aan op de noordpool.
    En dan moeten we onze aandacht besteden aan het warm houden van deze musketier in plaats van het koraalrif te gaan zoeken.
    En nog een reden is, dat ik vind dat de musketiers met zijn 3en moeten blijven.

Dus over zijn nog de kandidaten 1, 2 en 3

tinus138, 123Pien en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. 123Pien

123Pien Forum freak

Nou Okkie, je neemt het in elk geval wel serieus. Er wordt gewikt en gewogen.......Maar het is dan ook een belangrijke keuze.
    Goed bezig!
    Ben nu al benieuwd naar je volgende keuze. Als je er nog maar van kunt slapen.;)

schaapje52, tinus138 en -mikmak- vinden dit leuk.
  9. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Elk advies is welkom. Maar ik wil bij mijn keuze ook rekening houden met onze plannen.

Wanneer starten we de expeditie?
    We hebben al een zeer gemêleerde groep. Maar hebben we nog anderen nodig? Kabouter, dwerg, hobbit? Wijze? dierentemmer? paardenfluisteraar? tuinman? zanger? komediant? puntenslijper? talenknobbelaar?

schaapje52, Daxter1966 en tinus138 vinden dit leuk.
  10. tinus138

tinus138 Teller

Wil je keuze natuurlijk niet beinvloeden,maar met nr 1 heeft speurneus wel gelijk een paar speelkameraadjes op onze expeditie naar het koraalrif;)

11. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ik ben blij dat speurneus ook weer van de partij is ,hij toonde altijd dat hij het meeste gezonde verstand van ons allen had.
    Verdwaalde niet ,nam gewoon de boot ,zocht geen foute meerman uit enzovoort enzovoort

123Pien, schaapje52, tinus138 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Ha die Tinus, leuk dat je er weer bent. Elk advies is welkom.

Maar hebben we nog wat aan speurneus als die zoveel speelkameraadjes erbij krijgt? Trouwens volgens mij zijn het wolven. Weet niet of dat wel een goed idee is om speurneus daarmee kennis te laten maken.

123Pien, schaapje52 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  13. tinus138

tinus138 Teller

Zo te zien zijn het wel lieve wolven en speurneus haar voorouders stammen af van de wolven dus geen man over boordxD En wie weet vinden ze met hun drieeen nog eerder het koraalrif, want wolven zijn goeie speurneuzen.;)

123Pien, schaapje52 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  14. schaapje52

Speurneus en de 2 wolven gaan goed samen hoor. De wolf is de voorvader van de hond. Dus dan hebben we 3 speurneuzen en dat leuke meneertje is vast gewend om veel te ondernemen, althans dat denk ik, zo ziet die er wel uit.

Nr 1, 2 en 3 zijn nu over. Ben zeer benieuwd wie er gaat afvallen in de volgende ronde. :wuerg: Ik weet wel wie ik zou nemen, geen twijfel mogelijk xD.

Daxter1966 en tinus138 vinden dit leuk.
  15. Daxter1966

Ik vind ze eigenlijk allemaal wel spannend:inlove:

tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. schaapje52

:inlove:

Daxter1966 vindt dit leuk.
  17. Daxter1966

Als ik Okkie was zou ik ze allemaal meenemen op expeditie,hoe groter het gezelschap hoe groter de vreugd8)

tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. schaapje52

Is wel een goed idee 8). Kan Okkie gelijk een paar weken doorbrengen met alle 3 en dan komt er vast de ware uit die bij Okkie past. De andere twee zijn dan over :inlove:. Tevens weten wij, wie goed is in de ruige natuur op weg naar het Rif. Kijken of deze 3 van alle markten thuis zijn, dat is wel nodig als wij het Rif willen vinden. Komt natuurlijk veel bij kijken om het Rif te vinden. ;)

tinus138, -mikmak- en 123Pien vinden dit leuk.
  19. Daxter1966

Ik denk dat het tijd word dat we allemaal weer onze spulletjes bij elkaar gaan zoeken en een nieuwe koraalrif expeditie starten:music:.
    Dan kunnen de 5 kandidaten alles dragen ook daar lijken ze geschikt voor te zijn.;)Vooral die hutkoffer van Pien is loodzwaar:wuerg:o_O

tinus138, -mikmak-, 123Pien en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Goed plan Daxter om de kandidaten mee te nemen. Bij dating games krijgen de kandidaten ook allerlei opdrachten. Ik zou alleen graag kandidaten 4 en 5 niet meenemen. Ze lijken me onbruikbaar (nr 4) of niet te pruimen (nr 5). Ben blij dat nr 1 niet hoeft af te vallen. Als zijn dieren niet met speurneus overweg kunnen dan zou dat natuurlijk moeten. Nr 1 lijkt me echter uitermate geschikt voor een expeditie.
    Ben erg nieuwsgierig naar hoe nr 2 het doet op een expeditie. Nu weten we alleen dat hij zich graag wast. Goede eigenschap maar daar heb je op een expeditie niet veel aan. Maar hij ziet er wel stoer uit. Dus mogelijk heeft hij nog wel veel meer goede eigenschappen.
    Nr 3 heeft volgens mij veel ervaring in expedities en zou wel eens een groot spoorzoeker kunnen zijn.

SPANNEND. Wanneer vertrekken we? Welke richting gaan we op? Welke vervoermiddelen nemen we? Ruig of luxe? Hebben we muskietennettten nodig? Malariapillen? duikuitrusting?

tinus138, 123Pien en schaapje52 vinden dit leuk.