Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door schaapje52, 30 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Goed plan Carlijn. Vangen met een hengeltje is natuurlijk ook leuk. Echter dan loop je het risico om iemand te vangen als Bavarius en Arius.
    En op het land zijn allerlei leuke types te vinden zoals, cowboys, indianen, houthakkers, geheim agenten en natuurlijk boeren. Lijkt me wel wat overdag paarden temmen en dan 's avonds samen leunend op een hekje over de prairie kijken.

schaapje52, 123Pien en Carlijn99 vinden dit leuk.
  2. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

[​IMG]deze heb ik gevangen, dit moet hem wel zijn. wie wil er nou geen Abraham de Geweldige. Okkie???

schaapje52 en 123Pien vinden dit leuk.
  3. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik heb al een stukje terug geschreven dat ik op een ander forum wat gezien heb over het koraalrif. Helaas mag ik hier daarover niets neerzetten. Ik hoop dat ik dit wel mag neerzetten en anders hoor ik het wel, maar als die informatie klopt komt het voor Bahamarama te liggen. Als je wat meer wilt weten moet je me anders maar een IGm sturen of toch maar afwachten tot het er komt.

Als bruidegom is dan iemand als Tarzan dan een idee. Lekker vrij in de natuur, op een snelle en leuke manier verplaatsen en zat dieren om je heen. Hij is daarnaast ook nog sterk en denk ik ook nog erg lief en zeker erg geduldig.

schaapje52 vindt dit leuk.
  4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Latein heeft op het Engelse forum ook een redelijk stukje uitgelegd hoe het ongeveer gaat werken. Maar vertalen gaat me niet zo goed af.
    Je gaat op expeditie, vermoedelijk met anderen. Per dag 1 expeditie, meer zijn bij te kopen. Wanneer je een expeditie afmaakt vind je een koraal, de ene keer een bijzondere, de andere keer een minder bijzondere. Je hebt een soort kas waar je 10 koralen kunt plaatsen, die van zeer ziek in 4 fases naar gezond gaan.
    Een erg korte samenvatting van wat ik gelezen heb. En voorzover ik het niet verkeerd begrepen heb, dan nog steeds een erg vrije vertaling.

5. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Dit lijkt me niet zo heel geslaagd. :(:eek:Kan me voorstellen dat hij makkelijk te vangen was. Maar hij mag dan wel Abraham de geweldige heten, maar hij heeft wel een heel chagrijnige kop. Word bijna bang van hem. Denk niet dat je veel lol met hem kunt hebben.

Denk ook niet dat hij veel voor ons kan betekenen bij het zoeken naar het koraalrif.

schaapje52, Carlijn99 en 123Pien vinden dit leuk.
  6. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Zoiets had ik er ook al van gemaakt.Maar zij hadden hun info van het Duitse forum,helaas kan ik geen Duits lezen.

7. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Als het echt om een expeditie gaat, dan zijn wij duidelijk in het voordeel. We hebben goed geoefend de laatste weken.

Bij het zoeken naar een partner/bruidegom lijkt het me verstandig dat deze persoon expeditiewaardig is. Tenslotte is het doel van onze expeditie om het koraalrif te vinden en is het bruidegom zoeken voor mij maar een zijlijntje.
    Abraham de geweldige valt definitief af. Kan waarschijnlijk niet zwemmen en ik zie hem ook niet in een klein bootje plaats nemen. Tarzan zou een goede optie zijn. Goed kunnen zwemmen lijkt me wel een vereiste. Maar als de kandidaat kan vliegen dan kan die eis vervallen.

Het lijkt me dat je nodig hebt: Kunnen zwemmen, sociaal, handig, doorzettingsvermogen

123Pien en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik kan ook weinig duits. wel engels : i fol mit my reet, in a piese of prikkeldreed, and i have no schremkes xD

Laatste bewerkt: 10 December 2014
    tinus138, 123Pien, schaapje52 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

Okkie je moet met mij trouwen.:D:inlove:

-mikmak-, 123Pien en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Jullie gaan zo snel, dat ik al weet ik hoeveel blz achter loop o_O Kan iemand een kleine samenvatting van dit mooie boek maken en waar het koraalrif inmiddels is?

11. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Buuf toch, ik lig hier werkelijk in een deuk. xD

Zo, alles even bijgelezen. Jullie gaan zo snel, pfff. 1 avond afwezig vanwege zoon zijn 27e verjaardag en kan gelijk een week bijlezen. xD

-mikmak-, Daxter1966 en 123Pien vinden dit leuk.
  12. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

:D

13. 123Pien

123Pien Forum freak

Beste BoerAnnelies,
    Het valt allemaal erg mee hoor.
    Typisch geval van "veel geschreeuw en weinig wol" (sorry Schaapje......niet persoonlijk bedoeld)

Korte samenvatting, in willekeurig volgorde van belangrijkheid en geheel volgens eigen inzicht:
    -iedereen na hachelijk avontuur op Baha weer thuis
    -nieuwe plannen gesmeed om alsnog bruidegom voor Okkie te vinden
    -varieerde van "prijsvraag" tot "op Indianenpaard over de prairie om bruidegom te vangen"
    -Okkie heeft voorkeur uitgesproken (niks klein en ieligs) en ons in herinnering gebracht dat koraalrif belangrijkste is
    -Koraalrif nog steeds op dezelfde plaats (voor zover bekend)
    -Daxter heeft 4 romans gepubliceerd en is voorgedragen voor de Nobelprijs voor de vrede

Dat was het wel zo'n beetje.....xD

Laatste bewerkt: 11 December 2014
    BoerAnnelies, tinus138, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ik begin er ondertussen wel over te denken om dat in RL doen Ik denk dat ik dan zo binnenloop:music:
    We waren jou al kwijt-.-en waren bang dat je weer een expeditie op je waterscooter aan het ondernemen was:D

123Pien, schaapje52 en Carlijn99 vinden dit leuk.
  15. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

16. fairie

Ik ben inmiddels een paar mannen tegengekomen die graag met je zouden willen trouwen. Ik heb ze gezegd dat ze wel mee konden komen maar dat jij zelf iemand uit zou zoeken en het ook niet gezegd is dat het een van hun zou worden. Dat maakte ze allemaal niets uit. Ze willen je heel graag ontmoeten en hopen natuurlijk wel dat je hem uitkiest. Tsja wat moet je ervan zeggen. Allemaal verliefd natuurlijk. Ik zal ze even aan je voorstellen: De 1e heet Grynn, de 2e Lucky, de 3e Daryn, nummer 4 zie je dat hij alleen nog maar aan Okkie kan denken en zijn naam? tsja er is geen woord meer uit te krijgen en de laatste heet Toby.

[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

De laatste kandidaat zat het al een tijdje niet lekker met wat hij deed en wou eigenlijk al weg. Toen hij Okkie zag was hij verkocht en heeft gelijk de benen genomen. Neem hem zijn outfit niet kwalijk. Hij had zo'n haast om Okkie niet uit het oog te verliezen dat hij nog geen nieuwe kleding heeft kunnen halen.

123Pien, -mikmak- en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Nr 4 valt wat mij betreft af in 1ste ronde. Wat moet ik met een man die in katzwijm valt. En tot niets meer in staat is. Niet handig bij een expeditie. En trouwens zou hij niet gewoon teveel in het vaatje rum gekeken hebben en daardoor niets meer kan uitbrengen. Als dat het geval is, is hij al helemaal niet meer geschikt.
    En bovendien vind ik de zogenaamde "mooie" jongens met van die "slaapogen" niet echt aantrekkelijk.

18. fairie

Ja, daar heb je inderdaad helemaal niets aan als we weer op expeditie gaan. Als hij gedronken heeft dan heeft hij dat goed verborgen, je ruikt er niets van. Ik laat hem gelijk wegbrengen naar waar hij vandaan kwam. Ondertussen hou ik mijn ogen en oren open. Je weet nooit wat je nog tegenkomt. o_Oit zal iemand toch wel de juiste man voor je vinden. Leuker is het als je hem helemaal zelf vind.

19. tinus138

tinus138 Teller

Zo wij zijn er ook weer, moest wel even wat blz bijlezen zeg. Toen kwam ik dit stukje tegen van Okkie en dacht gelijk aan iemand uit de filmwereld. Al vele expeditie''s gemaakt. Zouden we dan toch een man vinden voor Okkie.;)

20. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Leuk dat je er weer bent. Ik denk dat er wel goede kandidaten bij zitten, maar Okkie houdt de boot af en zegt lekker niet welke ze leuk vindt. ;) Zou ik ook doen. Okki geeft ons ook een hint dat wij verder moeten gaan en zoeken naar het Rif. Ik denk dat wij opeens, komt zo maar uit de lucht vallen xD, onderweg een kandidaat man tegen komen ;).

-mikmak- vindt dit leuk.