Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door annigjen, 18 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. mmgorter

mmgorter Junior expert

ik wil even vertellen , dat ik jullie verhaaltjes zo spannend vindt . zo gezellig ik lees ze altijd . Ikben ook zo nieuwsgierig naar het koraalrif .Wanneer o wanneer komt het ?

Daxter1966, tinus138, 123Pien en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

tis ook spannend hé ? maar we vinden het wel :p

tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Wegwijzer heb ik weer terug gevonden:)er was een zekere iemand ik ga geen namen noemen kijk goed naar het plaatje dan zie je wie het is, deze persoon (dier) wilde alles saboteren
    ik zal de wegwijzer weer even van hem afpakken en weer terug plaatsen zodat jullie de weg beter kunnen vinden.

Daxter1966, tinus138, 123Pien en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Wat een dondersteen zeg;). Zit ik daardoor in het koude Noorden, brrrrr. Morgen kan ik mee reizen met een bewoner en zijn sneeuwscooter, dan ben ik sneller bij jullie. Kom ik nog iets aan de weet, dan horen jullie het zo spoedig mogelijk. :)

Daxter1966, tinus138 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  5. bjorke-annika

Oke ik wacht op je, noteer wel alles wat je onderweg ziet.

Daxter1966, tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Maar niet hierin hoor schaapje,

7. 123Pien

123Pien Forum freak

Ja, check!
    Handboek voor de jonge woudloper zit in de koffer.
    Ik ben ook nog niet weg......
    Komt straks nog even de tussenstand melden. Tjonge jonge, wat een geregel allemaal ;)

8. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Ik neem het woudlopers handboek wel mee. En mogelijk ook een survivalgids. Lucifers en een handleiding om water uit cactussen te tappen. Neem ook nog een douchemuts mee voor op mijn carnavalssax. Er mocht eens een onverlaat zijn die een cocktail in de beker giet. Dat komt vast niet alleen met carnaval voor. Later vanavond kom ik weer even langs.

En Bjorke. Kun je proberen ook voor mij een zeerminman te regelen? Die kan helpen met het duiken en natuurlijk is het geen straf om naar een zeemeerman te kijken.

O en natuurlijk een koffertjes reparatieset.

123Pien, Daxter1966, tinus138 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. schaapje52

Tuurlijk geef ik mijn ogen goed de kost en schrijf alles op. ;)

Oh, nee. Ik heb mijn eigen kladblok. xD

123Pien, Daxter1966 en tinus138 vinden dit leuk.
  10. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

ik wou met de fiets achter jullie aan komen, maar ik geloof dat er een pepernoot in mijn achterband zit.

123Pien, Daxter1966, tinus138 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. langeveentje

langeveentje Doorzetter

hoop nog dit jaar maar we gaan denk ik eerst voor de decemberkalender

tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. tinus138

tinus138 Teller

Zo dat zal mooi zijn, maar kon geen vrij krijgen vandaag dus kunnen we vanavond pas vertrekken, richting het zuiden moesten we toch?
    Heb ook nog wat zaklantaren en lucifers+ fakkeltjes in gepakt, voor als het heel donker word s"nachts .

13. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ik ben ook net pas vrij Tinus,ik kom er zo aan.Ik neem ook nog zonnebrand factor 50 mee en een pakje speelkaarten .
    Kunnen we pesten of klaverjassen
    Is het misschien een goed idee dat Mikmak op haar bezem Schaapje gaat zoeken

123Pien, tinus138, -mikmak- en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. sjoelbakkie

sjoelbakkie Junior expert

Is zeker leuk al die verhaaltjes

Ik lees ook altijd mee reageer niet zo veel maar vindt het reuze spannend allemaal ;)
    Gr

123Pien, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. schaapje52

Joehoe, ik meld mij nog even uit het hoge Noorden.

Ik heb nog eens even de plaat bestudeerd van het Orakel. Wat volgens mij heel belangrijk is, is de palmboom, een luie ligstoel, een vliegtuig maar ook iets wat op een robot lijkt. De robot zijn wij vergeten. Iemand een idee waar we deze robot kunnen vinden en wat het precies is en wat de robot gaat ondernemen. Is erg belangrijk om dit te weten.

16. bjorke-annika

Ik ga morgen voor jou een zeemeerman regelen, ik ben nu zelf even druk met mijn zeemeerman:inlove:

Laatste bewerkt: 25 November 2014
    123Pien, tinus138, -mikmak- en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. -mikmak-

Hi Hi, ik houd schaapje vanuit de lucht in de gaten hoor.;) alleen ik laat me niet zien hé.
    ook schaapje loopt niet in 7 sloten tegelijk, mischien in 3 ?:p

123Pien, tinus138, schaapje52 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

De robot gaan wij bouwen van ons gereedschapo_O
    Hij lijkt wel wat op r2d2 uit Starwars8)
    Mikmak kun je Schaapje niet achterop je bezem meenemen ze word gemist op baha en jij trouwens ook;)

123Pien, tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

In het hoge Noorden is geen sloot te bekennen, zie alleen maar sneeuw. :wuerg:

123Pien, tinus138 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  20. -mikmak-

• dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    nee hoor, alleen ben ik door mijn zwavelkruid onzichtbaar.:) anders kan ik schaapje niet in de gaten houden hé;)

nogmaals richting zuiden, halverwegen linksaf, dan rechtdoor en de brug over. ligt bootje klaar.
    let dan ook op schaapje :p

Laatst bewerkt door moderator: 25 November 2014
    123Pien, tinus138, schaapje52 en 1 ander persoon vinden dit leuk.