Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door annigjen, 18 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Als je bij de aankondiging van de mstallenbouwer doorscrolt,staat onderaan de pagina de link naar de quest.
    Tevens een nieuwe stal van de wolf

2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Gevonden. xD Is wel een erg mooie stal de wolf. :inlove: Ik moet nog zoveel stallen dat ik voorlopig deze quest maar op stal zet. ;)

Daxter1966 vindt dit leuk.
  3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Jullie dwalen af van jullie verhaal... :cry: Ik vermaakte mij net zo goed met de verhalen over het toekomstige koraalrif.
    Maar een nieuw event vind ik ook prima hoor, ik moest ook even zoeken en heb zelf maar even 60 egels gekocht, want die had ik ook nog niet. De wolven en de hanen zijn helaas nog niet verkrijgbaar of erg duur :wuerg: Morgen maar even bedenken wat ik ga doen.

Wij vroegen of er iets met de nieuwe dieren ging gebeuren en dat is gedaan. Wij vragen al maanden naar het koraalrif.. Hoelang moeten we nog wachten op een nieuwsbrief??? Lijkt er echt op dat het min december gaat worden voor er nieuws onze kant op komt :sleepy:

4. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Ik dwaal nie af en drink vrolijk door :p mijn billen moeten bijkomen hé:sleepy:burph
    sorry

schaapje52 vindt dit leuk.
  5. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ja, het Koraalrif. :inlove: Gaat vast binnenkort een nieuwsbrief komen. xD

Ik ben nog steeds druk op zoek, maar nog steeds niet aangekomen op het eiland. Ik zwerf met mijn waterscooter dan op zee en even later zit ik op mijn fiets richting de kalender op zoek naar de maand december.

Ik heb overal klompjes gezet voor Sint en Piet met een briefje erbij voor het Koraalrif. Maar ik krijg het alsmaar niet. Al mijn klompjes blijven leeg. :oops: Nu maar een brief naar de Kerstman gestuurd, wie weet. :D

sprookje, 123Pien en Daxter1966 vinden dit leuk.
  6. bassiefarmer

bassiefarmer Gevorderde

Gevonden. Dank je wel. Best leuk, maar de prijs die bij de wolkenrij hoort, slaat toch helemaal nergens op?
    "Geeft iedere 40 uur voor 12 uur 20% meer EP op de mysterieuze stekjes en mysterieuze stallenbouwer "

Daxter1966 vindt dit leuk.
  7. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Tja en ik ben even op kennismakingsvisite bij de moeder van Arius. Weet niet goed wat ik ervan moet denken. Ik word argwanend aangekeken door de hele familie. Maar Arius blijft gelukkig aan mijn kant. Hij denkt dat als we dadelijk gaan zingen, dat dan de familie om is.Ze blijven maar naar mijn benen kijken omdat dat geen staart is.
    De vrouwen in zijn familie hebben allemaal heel lang groen zeewier haar en de ogen zijn van aquamarijn. Een mooie kleur maar wel kil. Hun dochterje Ariel speelt harp. En er tinkelen allemaal belletjes. Dat zijn kleine luchtbelletjes uitgeblazen door visjes in allerlei kleuren.

Maaar help ik kan niet zingen onder water. Met blaaswier kan ik wel ademhalen maar niet zingen.
    De familie ziet er steeds killer uit en trekt zich terug. HELP! Waar ben ik?
    Arius komt gelukkig naar me toe. Hij fluistert dat ik niet in zijn wereld kan leven als ik niet onder water kan zingen. En hij kan slechts tijdelijk boven water zijn. We kunnen dus niet bij elkaar zijn. Maar hij zal me elk halfjaar komen opzoeken en een lied voor me zingen.

En weg is hij. HELLPPP AARIUS, Hoe kom ik boven? Mijn blaaswier is bijna verlept. Arius! Arius!1 Ik zie hem nergens.
    O waar is hij nu? :cry::cry::cry:

Ik ken de weg niet , ik zak weg.... :sleepy:

HELP

8. -mikmak-

en daar is dolfje met zijn rugzakje :) trek maar aan het t ouwtje en je bent in no time boven :p

stien56 vindt dit leuk.
  9. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Dank je wel MikMak. Proest, proest. Wat heerlijk dat we een heksje bij ons hebben.
    Maar ik mis Arius!!!

-mikmak- vindt dit leuk.
  10. 123Pien

123Pien Forum freak

Pffff.....de hutkoffers zijn leeg.
    Heb de hele dag lopen sjouwen, maar alles is aan land.
    Als iemand iets nodig heeft: grote kans dat ik het bij me heb.
    Wie zijn er inmiddels allemaal gearriveerd? Ik ben de draad een beetje kwijt.
    Zie af en toe iemand lopen, rennen of zwemmen.....maar het totaal overzie ik niet helemaal :oops:

11. -mikmak-

Bootje varen, theetje drinken varen we waar ook weer naar toe :sleepy:

12. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

ik wil jullie even voorstellen aan de vriend van Arius, [​IMG] Dit is bavarius. lang niet zo knap als Arius. smoorverliefd op mij (volgens mij op alles wat hij ziet) ook hij wil me meenemen naar zijn moeder, ik wil van hem af, dus zeg dat ik met de speurneus (van wie??) hout moet gaan sprokkelen. ik loop de struiken in en zie Bavarius met een steen knuffelen.

Sinkieboy ik zou als ik jou was je varkentjes bij Bavarius uit de buurt houden.

ik heb een plan bedacht om van Bavarius af te komen: 123pien heeft al een hutkoffer leeg dus als we nu met zijn alle Bavarius in die hutkoffer duwen, dan kan een robotje hem naar verwegiestan brengen.

in ieder geval kom ik tot die tijd even niet meer in het water, daar gaat mijn oefening voor het olympisch goud in natuur water.

123Pien, schaapje52, bassiefarmer en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. sprookje

sprookje Regelmatige auteur

Kijk wel uit voor kapitein Sparrow, Will Turner of Davy Jones, die dwalen / varen nog steeds hier op de caribbean.
    o_Ok kunnen de zingende Sirene's gevaarlijk zijn. Mikmak ik neem aan dat Arius daar niet bij hoort?

schaapje52 vindt dit leuk.
  14. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Nee Arius is daar niet bij hij zingt in de diepzee samen met zijn zusje en zorgt vroeg in de ochtend dat het koraalrif op tijd ontwaakt :inlove::music:

-Nigelle- en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

:cry::cry::cry:

schaapje52 en Carlijn99 vinden dit leuk.
  16. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik ben dus ook niet van plan om die dieren te kopen voor de 2 of 3 mysterieuze stallen die ik per jaar koop. Maar de voorgaande prijzen leveren wel 270 ep keer je bahamarama level op. Dus de nieuwste duurste dieren zijn voor de spelers die ook veel van die stallen kopen. Mijn kikkers en egels zijn gisteren voor meer dan 5000 BD de markt op gegaan. Was van beide maar 1, want ik had vanwege het oogstfeest de rest al verkocht voor 2500 BD. Of vanwege spelers die dit aan zagen komen. De ooievaars voor het voorgaande level heb ik nog net voor 2500 BD op kunnen kopen, deze stal heb ik niet en levert dus TEP.

17. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hoe bedoel je , welke stal levert TEP op?

18. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Geen enkele, als je 60 duiven, ooievaars en wasberen inlevert, krijg je 180 x je level aan Bahamarama ep en 30 supervoer.
    Moet je dus ook de voorgaande levels inleveren. Ik heb dus ooievaars gekocht (en geen stal) omdat ik zelf geen ooievaars heb, maar deze ooievaars wel TEP opleveren.

eevee60 vindt dit leuk.
  19. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Bedankt las het net even anders:)

20. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ja de staak is echt niet de moeite waard. Maar wat je krijgt aan punten, zowel normale al TEP is wel de moeite waard om dit nieuwe event even te halen. Ik mis alleen de hanen en de wolven nog, maar helaas zijn deze heel erg duur. Mijn kikkers verkopen ook goed. Ik heb twee stallen en die staan mooi op mijn landje te pronken. Goed voor het geld :music:

Weet zelf nog niet of ik stallen ga kopen, want ik mis nog maar 2 dieren en de kans dat je die krijgt is wel erg klein. Daarbij heb ik mijn TG opgemaakt aan de recepten die na bijna een jaar eindelijk in de sale waren :sleepy:.

Maar dat koraalrif laat wel erg lang op zich wachten. Nog een paar nachtjes en de kalander staat alweer voor ons klaar. Zal in een sokje het nieuwsbericht voor het koraalrif voor ons hangen?