Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door annigjen, 18 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Vertel vertel vertel

tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Hoi hoi, daar ben ik dan. Net gearriveerd met de veerboot. Heeft iemand Arius gezien?
    Hij zou me op halen bij de veerboot, maar geen Arius. >:(:wuerg::cry:

tinus138, schaapje52 en Carlijn99 vinden dit leuk.
  3. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

ik had hem weer even geleend om naar dat koraalrif te zoeken, nu is hij even een vriend zoeken. sorry dat ik geen briefje heb achter gelaten.

tinus138, schaapje52 en OkkieTrooy vinden dit leuk.
  4. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Heb je al een beschuitjesmaker?

Arius is heel lief voor me geweest. Heeft me bloemen gegeven en zo. Maar ik begin toch mijn twijfels te krijgen. Hij vond het maar niets dat ik op farmerama aandacht aan de vissen besteedde. Hij was vooral niet blij met de KOI karpers. Hij vertelde me dat ik maar moest stoppen met de vissen. Heb hem uitgelegd dat dat bij mijn boerderij bedrijf hoorde en dat het niks voorstelde. Ik heb niets met KOI karpers. Ze hebben me veel te bolle ogen.
    Maar hij bleef een beetje bosig. Heb toen ruzie met hem gemaakt. Daarna wel weer goed gemaakt :music::inlove:. Was erg leuk.
    Maar begin nu toch twijfels te krijgen. We verschillen zoveel van elkaar. Hij wilde ook dat ik door Schoenmaker een vissenstaart laat aanmeten. Maar dat wil ik echt niet. Ik loop namelijk niet zo bevallig op zo'n staart. O, O wat nu?

eevee60, tinus138, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. stien56

stien56 Alwetend orakel

Hmmmmm Okkie - volgens mij............... wegwezen bij die man!!
    Als hij je niet wil zoals je bent................>:(

Sinkie en ik zijn nog steeds het rif aan het bekijken - ziet er prachtig uit!!:inlove:

tinus138, schaapje52 en Carlijn99 vinden dit leuk.
  6. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Ach en wee :sleepy:, ik heb te lang onder mijn palmboompje gelegen. Nu heb ik
    ook nog een verbrande bibs :wuerg:. Brengt iemand nog een KOUD BIERTJE ?:p

tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. stien56

stien56 Alwetend orakel

Heb maar een vaatje voor je gepakt, Mikmak

-mikmak-, schaapje52 en eevee60 vinden dit leuk.
  8. -mikmak-

Hang ik straks ondersteboven in de palm........ hoyhoy .nl;)xD

Laatste bewerkt: 27 November 2014
    stien56, Carlijn99 en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. sprookje

sprookje Regelmatige auteur

Zeg weet iemand wat er aan de hand is, waarom op de markt de haan, de kikker en de egel helemaal
    (uit)verkocht zijn? Ik kan me nu niet direct voorstellen dat het iets te maken heeft met koraalrif.

10. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

een nieuwe quest

11. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Sprookje, mogelijk brengen ze heel veel EP op zodat ze bruikbaar zijn voor het oogstfeest. Meer kan ik niet bedenken.

En Stien ik ga zeker geen staart eraan laten zetten. Maar hij is weer bijgetrokken. En hij is zooo mooi!! :inlove:En zingt zooo prachtig. :music:We kunnen fantastisch samen zingen. Hij wil me nu zelfs voorstellen aan zijn moeder terwijl ik toch geen vissenstaart heb. Complicatie is dat ik niet onder water kan ademhalen en een bezoek zou toch minimaal een uur gaan duren. En dan nog de duik heen en weer.
    Zou MikMak aan HarriePotter kunnen vragen of hij wat van dat blaaszeewier (zo heet dat toch?) voor me heeft? Daarmee kun je ongeveer 4 uur onder water ademen. Kan Arius me ook wat meer van zijn onderwaterwereld laten zien. En mogelijk kom ik dan wat te weten over de mogelijkheden van het koraalrif. Ben zooooo benieuwd naar zijn moeder. Hoop alleen dat hij niet weer begint over de KOI-karpers.

12. -mikmak-

Okkie, blaaszeewier is onderweg. Dolfje is met zijn rugzakje naar je toe .. Burp:oops:sorry

schaapje52 vindt dit leuk.
  13. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

De quest staat al in de coöperatie.

14. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Welke quest bedoel je dan? Ik heb en zie geen quest waar je egels, hanen, kikkers in moet leveren.

De duiven en ooievaars zijn ook uitverkocht net zoals de kikker, haan en egel.

15. -Coco1968-

Bij mij stond vanmiddag de coöperatiequests bij de faq vet. Na de soep staat nu een nieuwe quest met de genoemde dieren.

16. bibi9999999

bibi9999999 Teller

???? bij mij nog niet ???
    Gaat toch over quest De wolf van hiernaast .... Dacht ook dat die pas morgen zou komen (tegelijk met mysterieuze stallen)

17. -Coco1968-

pagina 5. Je kunt ook naar de OA van de mysterieuze stallenbouwer, daar staat onderaan ook een verwijzing naar de nieuwe quest.

En sorry, de quest staat in de faq bij de coöperatiequests, maar staat nog niet online.

18. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

??......wel de FAQ gezien .. maar.....
    bij mij in de cooperatie nog geen nieuwe quest..??
    ik dacht dat die morgen pas kwam ...
    ohhh ...okeee coco:)

19. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

De quest heet de wolf van hiernaast .
    Ik denk dat hij morgen ingaat

20. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Bij mij na de soep staat de draak en de ezel, maar daar vragen niet de genoemde dieren.

Dank je wel, ik heb de FAQ gevonden. Had ik dus mooi effe gemist. Ga eens even kijken.