Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door annigjen, 18 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Leuk dat ik ook nog mee kan................. en ja ik heb vrij hoor :) was bij mijn dochter aan het werk die gaat verhuizen pffffffffffff alles aan het schoonmaken ben kapot nix meer gewend xDxDxD

Ik wacht af kan ik ook nog wat meenemen zal effe kijken

Daxter1966, tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Geen paniek :p dolfje kent truckjes. Komt goed :p

tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Fijn dat jij er ook bent het word hier al gezellig druk:)[​IMG]
    Maar wat zie ik daar achter de bosjes ??:eek: volgens mij is dat Orakel die komt hier ook even kijken hoe gezellig het hier is.
    En wat zie ik daar aan de horizon zie ik daar een leeg bootje en een peddel drijven dat kan geen goed teken zijn.:(

4. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Ik denk dat er 2 heli's in de lucht zijn is -mikmak- en de echte helikopter is ook Graaf Bracula nog mee aan het rondvliegen op zoek naar nieuwe enge gewassen voor het volle maan event.
    Voor hen die de boot gemist hebben in mijn schateiland haven
    liggen ook nog een aantal kano's dus vaartuigen genoeg er is plek zat mijn onderzeeër is ook nog niet uitgevaren
    Dus wie durft mag altijd mee.

-Nigelle-, 123Pien, Daxter1966 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Die plaatjes van jullie maken het wel helemaal af hoor!

Fijn om te horen dat er al aardig wat boertjes zijn aangekomen en ook mooi dat Orakel een kijkje komt nemen. Nu wachten tot de kurk van de flessenpost af kan.

123Pien, tinus138, -mikmak- en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Pff wat is er vandaag toch veel gebeurd. 8)

Ben blij dat iemand vanuit de onderzeeër die heli in de gaten houdt, gelukkig, want ik dacht al dat Mikmak wel een hele vreemde gedaanteverwisseling had ondergaan om opeens Graaf Bracula te zijn. xD

Ik ben nog steeds op zoek naar Carlijn en kijk intussen ook uit of ik Stien ergens zie zitten op een nog geheel onbekend eiland.:wuerg:

Ik heb zoveel zout water binnen gekregen dat ik niet meer kan zingen hoor! Klinkt als een pruttelpotje maar dan anders. ;)

Bijna 5 december en dan zitten wij straks lekker bij het kampvuur met marsepein en een cocktailtje. Moet zeggen dat ik er wel aan toe ben. Al vanaf maandagavond onderweg zonder eten. :oops:

Wat ik wel erg leuk vind is dat het Orakel alvast bekend maakt dat de kerstman ook naar het eiland komt. :D:inlove:

Aloha Carlijn, ik zie je zwemmen. Ben bijna bij je. :music: Gaan wij samen verder op zoek naar Stien.

De rest wacht wel op ons bij het kampvuur. Maar eerst moet ik zien dat ik weer een beetje mijzelf kan opknappen, ik zie er echt niet meer uit. Roodverbrand, haar in tentakelmodel, zelfs de haaien kijken mij aan en denken wegwezen, gevaarlijk wezen. xD

Weet je wie ik zojuist zag langs komen op waterschaatsen, Toontje2 :). Wat doet die nou hier. o_Ok verdwaald? Toontje2 is vast de laatste voorbereidingen aan het controleren voor het Koraalrif. Ik ga hier achteraan, hier moet ik meer van weten 8). Sorry Carlijn en Stien, jullie moeten nog even wachten. Sherlock Holmes-schaap is even op onderzoek uit. Toontje2 herkent mij mooi niet. :p Zodra ik meer weet meld ik mij, Aloha erachter aan racen ;).

daisy17858, 123Pien, Daxter1966 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

De veerboot had wat vertraging en moest aanmeren aan de andere kant aanmeren. Maar ik kom eraan. Heb een kameel kunnen regelen. Zeemeerman, wacht je nog even?

En Carlijn, het spijt me dat ik je vergeten was op te halen. Mijn hersenen zijn overvol met alle info maar vooral met de zeemeerman. Heb de goede man nog niet gezien maar nu al :inlove:

Maar het goede nieuws is dat jij nu weet dat jij aanleg hebt voor lange afstandszwemmen in natuurwater. Ik kom je aanmoedigen op de olympische spelen.

Laatste bewerkt: 26 November 2014
  8. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

schaapje ik zag je tentakelhaar werd er ook wel wat bang van. maar was blij dat ik iemand zag. toen dacht hoe moet ik er dan wel niet uit zien omdat je me niet mee nam, even een vraagje schaapje ga ik wel de goeie kant op? Okkietrooy hou een zeemeerman voor me vrij, heb heel veel zin in dat bischuitje. en ik zwem nog steeds. o_O

9. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ik weet niet of ik op het juiste eiland ben aangekomen maar dit lekkers stond klaar...
    ...morgen zie ik dan wel of ik weer moet gaan zwemmen...
    ...of dat ik misschien toch m'n tocht kan voortzetten op dit eiland! 8)

Daxter1966, tinus138, Carlijn99 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. schaapje52

Je ziet er prima uit, je bent een kanjer zoals je zwemt. Je gaat precies naar het eiland. Nu gewoon je mee laten drijven met de golven en je belandt zo op het zand. :)

Ik ben nog onderweg, weet dus niet of je goed zit op het eiland. :oops: Maar krijg nu toch wel ontzettende dorst als ik die lekkere drankjes zie. :cry:

Daxter1966, tinus138, Carlijn99 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Carlijn, ik zal mijn meerman vragen of hij nog een leuke vriend heeft.

Zorg er in ieder geval voor dat je niet teveel zou water inslikt. Word je misselijk van en dat zou zo'n meerman kunnen afschrikken.

bjorke-annika, 123Pien, Daxter1966 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. schaapje52

Misselijk van zout water? Zeg maar gerust dat je alle kleuren van de regenboog ziet als je te veel zout water naar binnen heb gehapt.

Ik voel mij zo langzamerhand net een gerookte zoute spekbokking op het droge. :wuerg:

13. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

met zoveel supporters ga ik het wel redden. ik kom er wel ook al zie ik geen hand voor ogen, okkietrooy als je zeemeerman een vriend heeft kan je die mijn kant opsturen kunnen we samen zwemmen en vast een band opbouwen. volgens schaapje zie ik er prima uit.

bjorke-annika, Daxter1966, tinus138 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Zo ongeveer schaapje?

15. schaapje52

Die zeemeerman valt als je blok voor je. :inlove:

Ik heb hier thuis een zeemeerman naast mij zitten, die echt niet meer bij komt van het lachen. >:( Die wil morgen met mij naar de dokter, zodat ik wat langer kan/mag blijven op het eiland:inlove:

@eevee60 ja, zoiets. xD

Daxter1966, tinus138 en Carlijn99 vinden dit leuk.
  16. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Zijn vrienden blijken niet echt in de buurt te zijn. Maar aardig als hij is, heeft hij meteen aangeboden jou te gaan ophalen. En dan kunnen jullie zijn vrienden gaan opzoeken. Kun je zelf kiezen. Misschien kun je ze allemaal een beschuitje laten maken. Dan kun je kiezen voor de beste beschuitjesmaker. En die zal dat heel graag voor je doen. Zo,n kleurige staart doet het wel in zeemeerland.

Je gaat een groot avontuur tegemoet. Mijn zeemeerman (hij heet trouwens Arius) helpt je wel met het zwemmen. En ik zal dan maar geduldig op hem wachten.

Laatste bewerkt: 26 November 2014
  17. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

[​IMG](mijn gedachte) val bijna om van de honger ROEP: ARIUS ARIUS

123Pien, Daxter1966, OkkieTrooy en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. tinus138

tinus138 Teller

He he was even ingedut op het strand met die heerlijke smoothie, maar er worden dus nog steeds personen vermist, moet dus mijn lieve speurneus op 4 pootjes maar even weer op pad sturen,om ze te zoeken.

@schaapje52 jij melde dat je Toontje2 achterna ging, volgens mij ging die richting het eventkalender;)

123Pien, Daxter1966 en Carlijn99 vinden dit leuk.
  19. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Carlijn,
    Kun je al zwemmend een vis vangen? Of een garnaal? Die zou je dan kunnen eten.
    Japanners eten wel vaker rauwe vis. En verser dan zelf vangen, zal het nooit worden.

Je zou ook wat zeewier kunnen proberen. Maar niet teveel anders krijg je teveel zout binnen. En daar krijg je dorst van.

Is er geen zeepaard in de buurt waarop je kunt meeliften?

Carlijn99 en tinus138 vinden dit leuk.
  20. schaapje52

Goed plan Tinus want er gebeuren wel rare dingen hoor. Ik zie allemaal beschuitjes en hoor een roep om Arius. Volgens mij heb ik last van de warmte en ik niet alleen zo te lezen. :wuerg:

Richting de eventkalender? Ga gelijk op onderzoek uit, maar mijn watergruwel is bijna op en dan kan ik niet meer verder met de waterscooter. -.-

Daxter1966, Carlijn99 en tinus138 vinden dit leuk.