Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door annigjen, 18 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Carlijn is ook goed bezig,ik heb het Olympische Comitee al aangeschreven dat ze een wildcard hoort te krijgen voor marathon zwemmen in natuurwater.Je hoeft geen Orakel te zijn om te voorspellen dat de gouden plak dan zeker is,wat kan die meid zwemmen zeg.
    De hond van Tinus heeft echt al enorme stapels hout gezocht.Het lijken wel paasbulten .Dat gaat vanavond een geweldig spektakel geven.

123Pien, schaapje52, -mikmak- en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Wel eerst een broodje of een beschuitje met toebehoren eten hoor, veronderstel dat het verkeerd valt.

123Pien en tinus138 vinden dit leuk.
  3. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Wachten jullie met het vuur aansteken tot ik geland ben ? :wuerg:
    mijn bezempje heeft niet zo'n goed richtgevoel :sleepy:

123Pien, schaapje52 en tinus138 vinden dit leuk.
  4. Het Orakel

Het Orakel Forum Moderator Team Farmerama NL

5. -mikmak-

o_Ooh prachtig hoor, wordt je helemaal vrolijk vanxD

schaapje52 vindt dit leuk.
  6. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ben later vertrokken want er wilde perse een varken met me mee, ik heb nog geprobeerd om hem op de boerderij te laten maar dat is niet gelukt. Hij had al zoveel over het eiland en het koraalrif gehoord dat hij het met eigen ogen wilde zien...wel leuk gezelschap tijdens zo'n zware onderneming xD

123Pien, schaapje52, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. tinus138

tinus138 Teller

o_Ok ik kom er aan, zat ja aan de verkeerde van Baha, maar hoor dat mijn lieve speurneus al druk bezig is met brandhout zoeken.

123Pien, schaapje52 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  8. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dus moeten we nu nog wachten tot kerst voor er nieuws komt?
    Gelukkig is iedereen tegen die tijd wel aangekomen op baha en zijn ze allemaal lekker warm van het vuur en dronken van alle cocktails! (of is het alchol vrij?)

Kan het spel hier geen strip event van maken? lijkt mij dat er genoeg informatie voorbij komt voor zeer goede ideeën :)

9. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Een strip event?? Hmmmm dan trek ik wel ff een 30 delig duikpak aan ipv m'n badpak :wuerg:xD

123Pien, schaapje52, tinus138 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. stien56

stien56 Alwetend orakel

Joehoe............... Joehoe....................

Niks, noppes, nada:(

Ben denk ik iets te ver afgedreven en zit op een heel ander eiland:eek:
    Hier is tenminste niemand te zien.

123Pien, schaapje52, tinus138 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. -mikmak-

Kun je een lichtkogeltje afschieten ? ;)

12. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

He Stien misschien zit jij juist al op de goede plek voor het koraalrif.-.-
    Maar voor de algemene gezelligheid is het beter als jij je bij ons aansluit.
    Daar zijn ook de drankjes en hapjes en feestvuren:p

edit Ik zie dat jij al voor marsepein zorgt:inlove:

13. stien56

stien56 Alwetend orakel

Geen lichtkogeltje meer, helaas - die zijn uit de kano gevallen met het omkieper gebeuren:cry:

Bibber de bibber................ eenzaam, zielig en hongerig zit ik hier.............

HELLUPPPPPP

Lekker he, die marsepein :inlove:xD

14. -mikmak-

ach stientje toch :oops: ik stuur een dolfijntje met een rugzakje eten en nieuwe lichtkogeltjes:p en dekentje
    kan ongeveer een uurtje duren voor hij er is

123Pien, schaapje52, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Wat hexDxDxDbben jullie het allemaal druk druk

Maar ik ben nu klaar met werken mag ik ook mee aub ??/

Lijkt me reuze gezellig en dan maar hopen dat we snel in het koraarrif zijn.... me dolfijn heb ik altijd bij mij

16. tinus138

tinus138 Teller

o eindelijk aan de goede kant van Baha beland, gezellige drukte hier al, en mijn lieve speurneus op 4 pootjes heerlijk aan het dollen met de dolfijnen en zeemeermannan/minnen. En ik heb nu eerst trek in zo" heerlijke bananensmoothie, ( ben a-technisch maar hier foto van mijn hapjes haha)

17. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Natuurlijk mag je mee Tineke. Gezellig!! Ziet er wel naar uit dat we minimaal tot kerst moeten blijven. Kun je zolang vrij krijgen?

Ik stel wel voor dat Daxter even geen titel voor haar roman verzint totdat we weten hoeveel hoofdrolspelers er mee doen.
    Misschien leuk om een brainstorm rond het kampvuur te houden als we allemaal gearriveerd zijn. En sorry modjes, ik moet hier wel een engels woord gebruiken want ik krijg rare beelden bij het woord: hersenstorm.

Of misschien kunnen we dan een prijsvraag houden op het forum. Dan kunnen alle boeren meedoen. De winnaar krijgt dan het eerste exemplaar van het boek en 10 GB.

Ga nu vertrekken. Snap niet waarom het voor iedereen zo moeilijk is. Ik neem gewoon de veerboot van 17:00. Verwacht er om 18:00 te zijn.

123Pien, tinus138, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Uiteraard Tineke ga jij ook mee, plek zat ik zal een brits voor je reserveren :sleepy:
    dan kun je eerst nog wat uitrusten van je werk o_O terwijl we al lekker aan het varen zijn :music:

-Nigelle-, Cornelly52, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

veerboot! dolfijn! waarom?? waarom?? heb ik daar niet aan gedacht, ik heb wel een plankje gevonden daar heb ik even een paar uur mijn oogjes op dicht kunnen doen (gedroomd over schaapjes lokken en het beschuitje met een zeemeeerman) maar ik heb nu echt geen idee waar ik ben. ik hoop dat okkietrooy met de veerboot langs komt varen dan ben ik er vanavond om 18.00 ook.. ik heb reuze hoger

123Pien, Daxter1966, tinus138 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. stien56

stien56 Alwetend orakel

Mikmak, de dolfijn is rechtsom gekeerd - er zwemmen hier ineens allemaal haaien:eek:o_O