Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door annigjen, 18 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. tinus138

tinus138 Teller

Ja ik wil nu ook wel snel naar de warmte en die leuke zeemeermannen/minnen.Dus vanavond verzamelen bij de brug waar t bootje klaar ligt,volgens mikmak. Ohja heb vanmorgen mijn lieve grote speurneus (op 4 pootjes) richting duitsland gestuurd,om daar iemand op te sporen, ze heeft een briefje in een koker om der nek, met het vriendelijk verzoek dat hij zich moet melden op BAHA.xD

123Pien, schaapje52, -mikmak- en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Dank zij de wandelende Gps:inlove: op pootjes van Tinus hebben we eindelijk het bootje gevonden.
    Ik ben nog nooit zo blij geweest dat er een hond in de buurt was-.-.
    Vanavond maken we de oversteek naar Baha ,ik hoop wel dat BA een flinke voorraad drankjes maakt ,want ondertussen gaat het halve forum mee.Hoe meer zielen hoe meer vreugde zullen we maar zeggen.:D
    Ik betwijfel of er wel genoeg meermannen en vrouwen zijn ,maar maakt mij niet uit want thuis wacht mn eigen rots in de branding:inlove:;)

schaapje52, tinus138 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  3. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Hoop dat het bootje groot genoeg is :wuerg:

4. Daxter1966

Anders tover je hem maar een beetje groter Mikmak
    Baha here we come

5. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hier wacht ik thuis in spanning af van jullie avondtuur op weg naar ons nieuwe eiland. Maar zo te lezen duurt het nog wel even voor jullie aankomen... Sommige zijn zwaar verdwaald, anderen aan het slapen en weer anderen nog steeds aan het pakken. Is er geen datum van aankomst afgesproken? Want anders is het zo moeilijk om op tijd de drankjes en het eten klaar te maken... Gelukkig staat er in mijn schuurtje nog 10 x bowl en 5 keer smoothie. Die smoothie is voor de eerste de aankomen en de bowl voor de laat komers...

We verwachten eigenlijk wel dat er voor december nieuws is.. dus kom op mensen, ietsje tempo er in. Misschien kan mikmak haar krachten bundelen en zorgen dat iedereen op tijd aankomt.

6. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Het wordt tijd om een stukje te gaan varen, en we moeten dan ook nog in kaart brengen waar we langs gevaren zijn voor het geval dat we leuke dingen tegen komen, want dan kunnen we die later weer terug vinden.;)-.-

-Nigelle-, Cornelly52, schaapje52 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. penny1944

penny1944 Actieve auteur

Ik heb nog een tab die op zonne energie werkt.
    Daarmee kunnen jullie zelfs vanuit de woestijn, contact houden en skypen met de thuisblijvers.
    Ik ben zo nieuwsgierig hoe het er allemaal uit gaat zien.

-Nigelle-, 123Pien en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. Daxter1966

Land in zicht 8)
    Zien mijn ogen dat goed ,BA heeft zich werkelijk waar behoorlijk uitgesloofd.
    Een tafel vol met rode bowl,cocktails ,smoothies en chocopannenkoeken:inlove:.
    Dank je BA dat hadden we net nodig na ons vaartochtje:)

123Pien, schaapje52, bjorke-annika en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. tinus138

tinus138 Teller

We zijn vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, Want mijn gps op pootjes heeft nog iemand gevonden, jaja Het Orakel, lag in een deuk verstopt in 1 van de schatkistjes op het piratenbaai. :D en ik stap nu snel in mijn vers geplukte helikoptertje en vlieg snel naar BAHA, heb wel zin in een heerlijke bananensmoothie.xD

schaapje52, Daxter1966 en -mikmak- vinden dit leuk.
  10. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

ik loop hier allen in een te stille stad, ik heb nooit last van heimwee gehad. ik mis okkietrooy want die zou me meenemen. ik ben bijna bij de zee spring er gewoon in en begin te zwemmen, dus als die gene met de boot me voorbij varen pik me op ik wil meeeeeeeeeee.

tinus138, 123Pien, schaapje52 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. Daxter1966

Tinus kan jij met je helicopter Carlijn uit het water opvissen.Ze moet n.l nog een pittig stukje zwemmen:oops:.
    de boot kan nooit snel genoeg terug zijn bij haar.
    Het was misschien beter geweest dat toen ze haar fiets repareerde ze er direct een waterfiets van had gemaakt:D

tinus138, 123Pien, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

De drankjes staan klaar waar blijven jullie nu,

13. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

waterfiets en daar kom je nu mee blup blup noooit aan gedacht

14. stien56

stien56 Alwetend orakel

:cry: te laat - boot al weg :cry:

tinus138, 123Pien, schaapje52 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. -mikmak-

geen paniek, er gaan meer bootjes hoor :p Carlijn moet uit het water gevist wordeno_O

16. fairie

fairie Commandant van het forum

Gelukkig dat er meer bootjes gaan. Ik wou al teruggaan om zoveel mogelijk sterrenstof te gaan verzamelen, zodat ik toch een paar achterblijvers mee kon nemen. o_Ok ik was al onderweg om naar het eiland te gaan. Ik zal toch voor de zekerheid nog maar even teruggaan om nog wat sterrenstof te gaan verzamelen. Wie weet komt het misschien toch nog van pas.

Daxter1966, tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Er liggen nog kano's in mijn haven van het schateiland

-Nigelle-, Daxter1966, tinus138 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. -mikmak-

Oei oei, aan mijn botjes te voelen krijgen we een stormpje o_O
    snel zorgen dat de rest van de bootjes goed vast ligt. Waarschijnlijk is het maar
    een stormpje in een glas water ;)

19. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

het wachten duurt zolang..
    wie kan er een hint geven?

20. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier heb je een HINT:D Geintje ik dacht moet even reageren

Daxter1966, tinus138, -mikmak- en 3 anderen vinden dit leuk.