Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. tinus138

tinus138 Teller

Zo na een weldadig voeten/pootjes massage zoeken wij vanavond niet het hangematje of strandstoel op maar ons bedje :).tot laters

schaapje52, -mikmak-, 123Pien en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. miepco

miepco Regelmatige auteur

Gefeliciteerd Sintra met jouw level-up. nog slechts 2 tot 100 Succes:D:oops:

schaapje52, Cornelly52, 123Pien en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Sintra, gefeliciteerd....kan geen berichtje sturen want het postkantoor is in staking :wuerg:...wordt vervolgd

4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,
    Het ontbijt staat weer klaar gezet, maak zelf een lunch klaar. De voorraden zijn weer aangevuld.
    Vanddag een ziekenhuis dag met schoonmoeder, als het mee zit ben ik er ± om 2 uur weer.
    Het zijn er slechts 102 levels tot het eindpunt miepco en voor dit level maar ......... 87 miljoen :p:wuerg::wuerg::wuerg:
    Fijne dag allemaal :) en tot later

-Nigelle-, schaapje52, Cornelly52 en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Gefeliciteerd Sintra.:D Ik ben level 90 en ik moet nog heeeeeel veel EP's voordat ik op jouw level zit:wuerg:Maar we gaan vrolijk door en eens op een dag........xD
    Maar ik zal een lekker taartje op jou nemen;):p

Sterkte vandaag

schaapje52, Cornelly52, 123Pien en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. tinus138

tinus138 Teller

Gefeliciteerd Sintra,Ik was gistermorgen geleveld naar level 95.Maar gezien de te behalen eptjes bij jou heb ik een makkie van 50 miljoen + een beetje:wuerg:. Zo en nu snel even ons rondje Baha strand maken , kijken of alles nog in orde is ;)

7. sanne22334

Tinus, jij ook gefeliciteerd:D, Geef Speurneus maar een poot van mij:inlove:. o_Ok op jou zal ik een lekker taartje nemen. Gaat er prima in hoor:pOf misschien ga ik wel voor een ijsje dit keer, gezien de heerlijke temperatuur8)

schaapje52, Cornelly52, 123Pien en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Sintra98

Uiteraard ook door mij gefeliciteerd Tinus geef speurneus maar een lekkere kluif :music:
    Die lust hij/zij vast wel. fijne dag:) ik ga nog even in RL verder met aardappels poten op de volkstuin :p:wuerg:

-Nigelle-, schaapje52, Cornelly52 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

ik weet iets wat we aankomend weekend kunnen vieren,:music: het half jaar bestaan van het zoeken naar het koraalrif:cry:en nog steeds niet gevonden.:p

schaapje52, Cornelly52, sanne22334 en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. tinus138

tinus138 Teller

Ben je alweer helemaal bij gekomen van afgelopen weekend ,dat je alweer zin hebt in een feestje ,Carlijn ;)

schaapje52, sanne22334, -mikmak- en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Geweldig toch dat er altijd een reden voor een feestje is. Ik hou van positieve mensenxD

schaapje52, tinus138, sanne22334 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. 123Pien

123Pien Forum freak

Ha ha...........geweldig Carlijn! Ik doe mee..........dat weet je wel xD

schaapje52, tinus138, sanne22334 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. Sintra98

Dan doe ik ook nog mee :music: De eerste lindeboom is binnen :inlove:
    Dit event gaat als een speer bij mij:p:wuerg:

14. fairie

fairie Commandant van het forum

Dan zorg ik dat ik er ook weer bij ben. Ik zal wat extra personeel inzetten in de wellness-grot voor de zekerheid. :) Ik ben dan alleen iets later. Ik moet s'middags naar een verjaardag toe en daar blijf ik eerst nog eten. Ik zal dan niet te veel nemen anders kan ik met het feestje hier niets meer nemen. ;)

schaapje52, tinus138, sanne22334 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

jongens....geef dan op tijd.. de tijd..data...en plaats even door....:)..dan is iedereen op tijd op de hoogte..
    nu moet ik even bezempje zoeken... ben haar kwijt.:oops:..normaal is ze elke avond om 10 uur thuis maar sinds gister
    wordt ze gewoon vermist..:cry: waar ben je toch..

schaapje52, tinus138, fairie en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. Sintra98

Goedemorgen allemaal,
    Het ontbijt weer klaargezet, de lunch meenemen als je die nodig hebt.8)
    De voorraden van de winkel en de fanclub zijn weer aangevuld en op maximum gebracht in diverse koelvitrines :p:wuerg:
    o_Ok de bevoorrading voor de Black Paerl staat klaar in de koeling van de winkel
    Fijne dag:) allen en tot later

17. miepco

miepco Regelmatige auteur

Ha heerlijk alles staat weer lekker klaar voor mij. Zonnetje en ham kaas croissantje wat een prachtige dag. Lekker kopje hibiscusthee gevonden. Fijn hoor!!

schaapje52, Cornelly52, tinus138 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. 123Pien

123Pien Forum freak

Zo.....ik ben ook weer klaar met het ochtendritueel.
    Alle voorraad voor de Black Pearl is aan boord; Jack heeft vandaag 2 expedities. Lekker hoor............bootje varen met dit weer :D.
    Iedereen een zonnige dag gewenst. Tot later....8)

schaapje52, tinus138, fairie en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. sanne22334

Ik geloof dat ik een dagje met Jack mee ga. Ik hou van zeilen en het is zooo mooi weer:inlove:

schaapje52, pandarum12, 123Pien en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. tinus138

tinus138 Teller

Speurneus en ik zullen even rond kijken want jij zonder bezempje dat komt niet goed:oops:

schaapje52, pandarum12, fairie en 3 anderen vinden dit leuk.