Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. 123Pien

123Pien Forum freak

Hoi allemaal, ik ben ook weer boven water....:)
    Het was weer een super-gezellig-feestje. Het lijkt wel alsof we er steeds beter in worden.....xD

Wat leuk dat er steeds meer mensen op af komen... hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Nou, vanavond en morgen ga ik de administratie voor de stichting bijwerken en even kijken of Jack deze week vooruit kan. Hij heeft 3 expedities te doen. Ik heb hem trouwens helemaal nog niet gezien na gisteravond. Ligt waarschijnlijk nog ergens onder een palmboom...xD

pandarum12, Sintra98, -mikmak- en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. tinus138

tinus138 Teller

Hier weer een beetje bij gekomen, lekker middag dutje gemaakt in de 2-persoon strand stoel. Toen maar even een rondje Baha strand gemaakt, en Pien zag volgens mij meer als alleen Jack onder de palmbomen liggen hoor;)[​IMG]

123Pien, pandarum12, fairie en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik krijg morgen het electriciteitsbedrijf op bezoek voor het plaatsen van een nieuwe meter.
    De module laat ik uitschakelen want ik hou van prive
    Het is tijd voor de witte lakenstraat:sleepy::sleepy: tot morgen

-Nigelle-, Cornelly52, 123Pien en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. tinus138

tinus138 Teller

Hier zoeken we de hangematjes ook weer op. tis mooi geweest voor vandaag:sleepy:

123Pien, pandarum12, sanne22334 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik ga maar eens ruilen van hangmatje naar strandstoel, kijken hoe dat bevalt :sleepy:

123Pien, tinus138, pandarum12 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik ben ook weer boven jan...:)...en meteen weer onder zeil...:sleepy:

123Pien, schaapje52, tinus138 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. Sintra98

Goedemorgen allemaal.
    Het ontbijt is weer klaar gezet,de koffie ook, de voorraden voor de diverse afdelingen zijn aangevuld:p:wuerg:
    Allen een fijne dag :) tot later

-Nigelle-, Cornelly52, 123Pien en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

He, he het was me het weekendje wel. m'n voeten zijn nog steeds niet tiptop. :cry:
    Nu eerst de dag beginnen met een lekkere smooty. Weer even gezond doen kan geen kwaad. Vruchtensapje erbij en een banaan voor later op de morgen. :p
    Zo laten de avonturen maar weer beginnen:music:
    Hoe zit het eigenlijk met de veiligheid rondom het eiland. Jack ligt uitgeteld onder de boom en zijn piratenvriendjes met hem:wuerg: Wij waren ook allemaal aan het feesten alleen Tinus en Speurneus lopen elke dag trouw hun rondes.:inlove: Heeft iemand nog wat bijzonders gezien in de omgeving. Of is Cornelly nog aan het rondvaren in haar onderzeeertje.;)

123Pien, fairie, schaapje52 en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

goedemorgen...even een kopje koffie achterover slaan....
    ik zal een verslag maken van het feest..maar zal eerst een rondje vliegen om te kijken hoe alles erbij staat..
    hangt....ligt.....strompelt..snurkt..8)

Cornelly52, sanne22334, 123Pien en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. tinus138

tinus138 Teller

Hier inmiddels al goeie middag. Voor zover wij de boel een beetje in de gaten hebben gehouden8) is alles vrij rustig hier;)

sanne22334, 123Pien, fairie en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. schaapje52

Zeker rustig op het eiland. Geen vreemd schip te bekennen, geen Paashaas die rond huppelt. De mannen die een kamer geboekt hadden voor een hele maand zijn opeens spoorloos verdwenen, is dit een goed of slecht teken.

Ga maar eens even een rondje doen op mijn scootertje, even een frisse neus halen en de wind door de haardjes laten wapperen. Daarna heerlijk op het strand in mijn stoeltje genieten van de koffie en de ondergaande zon. :D

-mikmak-, sanne22334, pandarum12 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. fairie

fairie Commandant van het forum

Jammer dat ik het feest ben misgelopen. Te druk gehad in de wellness-grot. Er waren toch een paar ongelukjes gebeurd tijdens het feest. Zijn een beetje te wild geweest. Nu hoor ik dat er nog een paar last hebben van klachten. Om de boel goed draaiende te houden op het eiland heb ik speciaal voor jullie geregeld dat jullie vanavond een massage kunnen krijgen of gebruik kunnen maken van de andere faciliteiten die er zijn.

-mikmak-, sanne22334, pandarum12 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. schaapje52

Oh, heerlijk een massage. Ik heb wel bijna geen klachten, maar ik houd mij aanbevolen. :)

sanne22334, pandarum12, tinus138 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. fairie

fairie Commandant van het forum

Tuurlijk mag je ook komen. Ik heb genoeg plekken gereserveerd.

sanne22334, pandarum12, tinus138 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. schaapje52

Oh, jippie, dan kom ik straks langs. :)

fairie, sanne22334, pandarum12 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. 123Pien

123Pien Forum freak

En die schaduw die pal achter Schaapje loopt......dat ben ik xD. Tot straks...............joepie.......alweer iets leuks!

schaapje52, fairie, sanne22334 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. tinus138

tinus138 Teller

Haha hier nog 2 die wel een voeten/pootjes massage willenxD

18. 123Pien

123Pien Forum freak

Dat wordt weer gezellig..................(oh nee..........als dat maar niet uitdraait op een feestje....:p)

Want.........als we gebruik gaan maken van de andere faciliteiten, dan blijven we nog wel even....:D
    En de bar valt ook onder de andere faciliteiten....toch ?! xD

Wie moet morgen vroeg opstaan..?! :wuerg: (oeps....ikke dus....)

19. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Oh, heerlijk die masage. Daar was ik echt aan toe. ik begin me nu weer helemaal elastiekerig te voelen. Nu nog een heerlijk sapje en dan hup het hangmatje in.

123Pien, pandarum12, fairie en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Sintra98

Nog even geleveld voor het slapen gaan nu level 98 geworden slechts 87 miljoen te gaan tot het volgende level Pfffffffffff'...........
    Ik ook Pien al om 4:50 uur:oops:
    :sleepy::sleepy: tot morgen

-Nigelle-, schaapje52, Cornelly52 en 6 anderen vinden dit leuk.