Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Wij varen met de onderzeeërs rond de eilanden uiteraard wel onder water, maar we kunnen wel boven water kijken
    met de periscoop Cornelly vaart aan de noord en oostkant en en ik vaar aan de zuid en westkant
    Zo houden we de boel in de gaten en we wisselen coördinaten uit.;)
    Er zijn ook nog een regiment Amazone schapen die varen op de kleinere wateren in hun boten rond en die letten ook goed op8)
    en staan indien nodig met de onderzeeboten in contact.
    Veel kans om niet opgemerkt te worden is er dus niet
    Fijne dag allemaal, :) niemand hoeft bang te zijn er zijn genoeg mensen die opletten.
    vind je iets raars of verdacht meld dat dan even bij de havenmeester in het kantoortje bij de steiger

@ Het havenkantoor zit een slot op. -.- We zijn nog aan het uitzoeken wat er gaande is 8)
    Tinus en speurneus kunnen jullie deze kant opkomen? we hebben misschien assistentie nodig o_O
    Wordt vervolgd.........................

Laatste bewerkt: 25 Maart 2015
    Anne.1980, -Nigelle-12, schaapje52 en 9 anderen vinden dit leuk.
  2. 123Pien

123Pien Forum freak

Super, samen staan we sterk!
    Ik heb Jack geappt dat we allemaal onze antennes uit hebben staan. Hij was er blij mee en meldde dat hij in de verte een aantal schepen heeft gespot, die hij nu nog niet kon herkennen. Ze lijken richting het pirateneiland te gaan. Jack gaat ook die kant op......

schaapje52, sanne22334, pandarum12 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Sintra98

Er is ook wat gaande in de apen tempel Catweazle is er niet en alle beelden zijn donker o_O ook als ze al vrijgespeeld zijn.
    Mogelijk zij er infiltranten in de wellnes grot aanwezig
    Ik heb de Amazone schapen naar de apentempel gestuurd.
    Die zijn daar al heen gevaren en zijn dus al in de buurt. ;)
    De Samba schapen zijn over land al reeds onderweg naar de apen tempel.
    Pien stuur jij Jack met de Black Paerl ook richting de apentempel:eek: er gebeuren vreemde dingen daar
    maar er is geen activiteit waar te nemen :(

Laatste bewerkt: 25 Maart 2015
  4. fairie

fairie Commandant van het forum

Wat hoor ik nu? Sorry Mikmak ik zal je even alleen moeten laten. Ik moet even terug naar de wellness-grot om poolshoogte te nemen.

Als er inderdaad infiltranten aanwezig zijn dan hoop ik dat ze niet via die onderaardse grotten onder de wellness-grot binnengekomen zijn. :eek: Van de buitenkant was er nergens een ingang te vinden die naar het grottenstelsel toeging. Misschien moeten we dan zo snel mogelijk via de enige toegang in de wellness-grot op onderzoek uitgaan. -.- Sintra, zou jij met de onderzeeboot willen kijken of er misschien onder water een of meerdere ingangen zijn naar het grottenstelsel onder de wellness-grot.

schaapje52, -Nigelle-, sanne22334 en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. Sintra98

hallo Fairie er is op de land zijde van het schat eiland een grot die heel diep is.
    Ik ben daar nooit in geweest en er was ook geen van de Samba schapen ooit tot het eind in geweest en niemand heeft die grot ooit
    tot het eind verkend gewoon omdat er geen gids voor is. :oops:
    De samba schapen zijn goede spelologen maar durven die klus niet op eigen houtje aan.
    Dus is deze grot nog nooit verkend in het achterste deel. Het zou dus kunnen dat ze daar langs in de wellnes grot kunnen komen.
    Mogelijk dat de oudere piraten hier wel meer over weten, maar dan zullen ze daar waarschijnlijk niet over willen vertellen
    omdat het dan een geheime vluchtroute van hun is.o_O

Anne.1980, -Nigelle-12, schaapje52 en 10 anderen vinden dit leuk.
  6. tinus138

tinus138 Teller

Oke we komen er aan , nemen het pad midden over het eiland. Wil er iemand er tussen uit omdat rondom de boel in de gaten word gehouden, dan komen wij hem wel tegen in de jungle, oh wat spannend allemaal,kom speurneus we gaan op jachto_O

schaapje52, sanne22334, pandarum12 en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Stel voor dat we ook wat KingKong apen inschakelen voor meer spierkracht. En doodskopaapjes om als verkenners te werken.

Misschien dat we ook wat mollen van Farmerama kunnen inschakelen. Die kunnen heel goed ondergronds werken. En als we dan ook nog de wovenfluisteraar inschakelen, dsan kan er niets mis gaan. Wolven vinden het heerlijk om op hazen te jagen. En dan kunnen we speurneus voor andere dingen gebruiken.

Zo lang we maar ons verstand gebruiken hoeven we niet bang te zijn. We hebben zoveel hulptroepen. We kunnen nog olifanten en slangen iunschakelen, bevers, kraaien etc.

Begin me alleen een beetje bezorgd te maken om Daxter. Dacht eerst dat ze boos zou zijn om mijn opmerkingen bij het volgende deel vh boek. Maar daar duurt haar afwezigheid nu te lang voor. Hoop niet dat ze gekidnapt is.

8. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik zal mijn partner op weg sturen om mijn viervoeter te gaan halen. Die is nergens bang voor en hoe hij het voor elkaar krijgt weet ik niet maar hij vind altijd de weg terug. Ik zal even een foto neerzetten. Dan weet iedereen hoe hij eruit ziet en hoeft niet te schrikken. Hij ziet er erg stoer uit maar is heel lief. In het begin is hij alleen wat terughoudend tot hij je wat beter kan, behalve voor diegenen die niet te vertrouwen zijn. Dat merkt hij gelijk. Ik kan nu niet weg bij de wellness-grot weg. Ik moet al het personeel door gaan lichten of alle gegevens wel kloppen die ik heb gekregen en of er niet stiekem personen zijn ontvoerd en door anderen hun plaats is ingenomen. Ik hoop morgen klaar te zijn met het uitzoeken. Zodra ik de uitkomsten heb dan laat ik het weten.

9. 123Pien

123Pien Forum freak

We zijn goed bezig!
    Veel succes allemaal........

@ Sintra: alleen jouw idee om Jack nu met de Pearl terug te halen zal niet lukken. Jack is zelf achter de onbekende schepen aan, die wellicht iets te maken hebben met de infiltranten op Baha.... :oops: Dat kan hij beter voortzetten.
    Bovendien is hij nu zover weg, dat hij hoogstens midden in de nacht of morgenochtend aan kan sluiten bij de groep van de Apentempel.
    Ik hou hem op de hoogte van de ontwikkelingen hier en ik hou jullie op de hoogte van zijn nieuwtjes. Ok?

@ Fairie: wat een stoere lieverd......:inlove:

10. Sintra98

Pien dat hoefde ook niet het is prima dat hij die andere schepen in het vizier houdt en kijkt wat ze uitvoeren;)

Hij heeft al contact gemaakt via de boord Radio op het speciale kanaal wat daarvoor is

11. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Ik hou de achter zijde van het eiland waar ook de ingang is van de wellnes grot in de gaten ik ben boven water met de onderzeeër
    zo dat ik dus nadrukkelijk aanwezig ben, om de boel in de gaten te houden.
    Jack gaf de coördinaten door aan Sintra over het speciale scheepvaart kanaal. de schepen zitten dus aan de zuid kant van
    het eiland middin in het koraal rif. Ik hoop dan maar dat ze daar geen schade aanrichten.
    Wordt vervolgd.................... fijne avond allemaal :) tot de volgend keer maar weer

12. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik ben even bij de mollenmepper langs geweest...en heb gevraagd of er een betrouwbare mol voor ons
    kan gaan kijken..8) zij zijn immers onzichtbaar onder de grond xD

schaapje52, sanne22334, pandarum12 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. Sintra98

Misschien kunnen we hun vragen het grottenstelsel onder de wellnes grot en de rest van het eiland,
    in kaart te brengen ;) Jack houdt met zijn bemanning die vreemde schepen in de gaten.
    Ik hoop dat het goed gaat bij Fairie, mikmak misschien kan jij daar even langs vliegen met bezempje, want ik ben er niet geheel gerust op.
    Cornelly meldde al dat er weinig activiteit is bij de wellnes grot.
    wordt vervolgd...............

Anne.1980, -Nigelle-12, Cornelly52 en 9 anderen vinden dit leuk.
  14. 123Pien

123Pien Forum freak

Het laatste nieuws van Jack: de onbekende schepen hebben grote kooien aan boord. En er is er eentje met een enorme bak water (lijkt op een aquarium). Jack is ervan overtuigd dat het stropers zijn. Dat zou dus inderdaad betekenen dat zij het op het koraalrif gemunt hebben :oops:. Kennelijk hebben de piraten van het eerste onbekende schip hun vriendjes opgetrommeld om zich op het afgelegen eiland verder voor te bereiden.... Als het koraafrif (en al zijn bewoners) eenmaal bekend is, zullen ze proberen hun slag te slaan.:mad:.

Jack speurt de omgeving daarginder nog wat verder af, maar hij verwacht dat er nu weinig zal gebeuren. Als dat zo is, komt hij terug naar Baha.
    We zullen samen verdere plannen moeten maken om de stropers te dwarsbomen.....

schaapje52, sanne22334, pandarum12 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. tinus138

tinus138 Teller

Het enige wat speurneus en ik in de jungle tegenkomen zijn[​IMG] Het duurt dus wel even voor wij de apentempel hebben bereikt, want speurneus wil steeds achter ze aanxD

schaapje52, sanne22334, pandarum12 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. 123Pien

123Pien Forum freak

Ik ben al lang blij dat het "onschuldige voorbijgangers" zijn......;)

schaapje52, sanne22334, pandarum12 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Sintra98

Pien het is nog niet vast gesteld dat het stropers zijn, het kunnen ook wetenschappers zijn die het Koraalrif verkennen,
    net als wij ook expeditie's organiseren

Het havenkantoor is weer open, het blijken inderdaad wetenschappers te zijn
    die het koraalrif verkennen.
    Er is met de vreemde schepen dus niets aan de hand.
    De apen tempel is inmiddels weer open.
    Dus tot zo ver maar weer deze stand van zaken.

Laatste bewerkt: 26 Maart 2015
    Anne.1980, -Nigelle-12, Cornelly52 en 9 anderen vinden dit leuk.
  18. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

:sleepy: nou...ben wel érg eenzaam...en alleen...hier..:cry:

schaapje52, 123Pien, fairie en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

MikMak, Ik houd de boel wel een beetje in de gaten hoor, maar moet ook werken.
    Vind je het eng zo in je eentje?

dan zou je altijd nog naar de Cartwrigths kunnen gaan. Die kunnen een handige, vliegende heks vast wel gebruiken

schaapje52, fairie, Carlijn99 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Poeh ,nu het iets rustiger wordt durf ik m'n holletje wel weer uit. o_OZal ik naar jou toekomen Mikmak, ik voel me ook een beetje alleen:cry:. Misschien kunnen we schaapje opzoeken. Die is in topvorm na haar massage;). Met z'n drieën staan we sterker. Je weet uiteindelijk maar nooit wat we tegenkomen.

pandarum12, schaapje52, 123Pien en 4 anderen vinden dit leuk.