Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Pomtidom...:music:Gezellig feestjes... :pEen beetje bij de catering meehelpen lijkt me wel wat. Hebben jullie nog wat aan gevulde eitjes, gehaktballetjes, slaatjes oid. Misschien dat Sintra ook mee wil doen want hij maakt zulke fantastische ontbijtjes en hij heeft zoveel fantasie om leuke gerechtjes te maken;)

schaapje52, 123Pien, fairie en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Off topic: zouden ze in een ander land net zo prettig gestoord zijn als wij ? xD ( onmogelijk )

Pandarum... ik zet je achter de tap.

popje4, schaapje52, Carlijn99 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

YEEEE:music:, YESSSSxD Ik mag achter de tap!!! Vaatjes bier, cocktailtjes, kokos en ananas sapjes. En dat allemaal op mijn eerste feestjexD. Ik ga zovéél lol beleven. Kom maar op met dat feestje, ik ga er een knalfuif van maken:music:xD.

popje4, Cornelly52, schaapje52 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. -mikmak-

wel van mijn vaatje afblijven hé..:p

Laatste bewerkt: 20 Maart 2015
    schaapje52, Carlijn99, tinus138 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

De vaat mag jij, de vaatjes neem ik, hahahaxD

popje4, Cornelly52, schaapje52 en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. miepco

miepco Regelmatige auteur

Goedenmiddag, 8)mag ik ook lid worden van de fanclub, zie hier zulke leuke dingen! Graag zal ik dan ook eens een bezoek willen brengen aan jullie welness-cave ;)(om maar eens een goed Nederlands woord te gebruiken). Ik zou het dan wel fijn vinden als ik er ook een kopje hibiscusthee kan drinken. Dat is zo'n lekkere fruitige smaak. Het lijkt mij ook een leuk idee om alle fanleden een boekenlegger te geven gemaakt door de quilt club:D. Zo maar een ideetje hoor mag ook zo weer in de prullenbak>:(. Ik wens jullie morgen een hele prettige opening en wil jullie graag zondag een bezoek brengen.

-Nigelle-, popje4, Cornelly52 en 8 anderen vinden dit leuk.
  7. -mikmak-

miepco, welkom welkom..hoe meer fans hoe meer vreugde..:) natuurlijk mag je ook morgenmiddag al naar de opening
    komen hoor....wel even aanmelden bij sanne voordat je officieel fan bent.;)

8. miepco

Dank je wel Mikmak helaas moet ik morgen op verjaardagsvisite dus is het niet mogelijk om te komen. Het is nu tekort dag om dit af te zeggen.

popje4, schaapje52, Carlijn99 en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Van harte welkom als nieuw lid:D. Geweldig dat de fanclub groeit, we hopen dat je veel plezier zult hebben met ons.
    Mikmak jij mag ook nieuwe leden aannemen hoor;)Zolang het maar nette mensen zijn vind ik alles goedxD

10. -mikmak-

jij houd de administrasie bij..dus ik stuur iedereen door :) krijgen we geen misverstanden;)

popje4, schaapje52, Carlijn99 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. miepco

• flooden en dubbelposten niet toegestaan
    Dag Sanne ik zie dat je het druk hebt, maar heb je even tijd om mijn melding bij de fanclub officieel te maken? Ik wil graag lid worden van de fanclub.

Oeps!!!!! Ik zie dat het al gebeurt is, hartelijk dank daarvoor:):) *knip*

Laatst bewerkt door moderator: 20 Maart 2015
    schaapje52, Carlijn99, tinus138 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Om even alle onduidelijkheden duidelijk te maken en de rollen goed te verdelen;): Sanne is voorzitter van de club en ik ben de administrateur en penningmeester.:wuerg: Bij deze staat Miepco officieel te boek als lid van de Fanclub.:inlove:

schaapje52, Carlijn99, tinus138 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. -mikmak-

sorry :wuerg:

schaapje52, Carlijn99, tinus138 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. fairie

fairie Commandant van het forum

Ondanks dat Mikmak je hebt ingedeeld bij de tap is het wel mogelijk dat je nog wat hapjes meeneemt. In principe hebben we genoeg maar wat extra kan geen kwaad, dan is er wat meer keuze voor de bezoekers.

o_Ok hibiscus thee wordt er geserveerd. We hebben, jawel, 50 soorten verschillende thee. Diverse kruidentheeën, waaronder dus de hibiscus maar ook bijvoorbeeld brandnetelthee, diverse soorten vruchtenthee en diverse soorten (gewone) thee. o_Ok hebben we van de koffiesoorten een ruim aanbod. Wat er niet is kan er in de toekomst wel komen als er genoeg animo voor is. Zondag kan je gewoon een bezoek brengen hoor, hij is dan gewoon open en er is ruimte zat.

15. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Help ik weet nog niet hoe ik een citaat moet invoegen (ben nog maar forumleerling en mijn forumprimeur was hier in het verhaal 2 wk geleden).:cry:
    Maar Mikmak niet jij moet sorry zeggen maar ik.:oops: Ik was in RL even heel druk en heb even snel wat opgeschreven. Nu teruglezend zie ik dat het een beetje negatief overkwam maar dat was helemaal niet de bedoeling. Ik zat me nl. te bedenken dat nu we meer fanleden krijgen we ook een beetje orde en structuur moeten maken in de fanclub. Toen bedacht ik dat Sanne dan wel de voorzitter kan zijn en ik ben meer van de adminitrasie;). Dat heb ik gelijk maar opgeschreven zonder verdere omschrijving. Daardoor kwam het een beetje negatief over:wuerg:Niets negatiefs dus naar jou bedoelt hoor, helemaal mijn fout:cry:

popje4, schaapje52, Carlijn99 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. -mikmak-

maar..maar...er is toch niets aan de hand joh :) en als je wil reageren doe je dat door op reageren te klikken
    en dan 2 x enter voor je gaat schrijven;)

schaapje52, Carlijn99, sanne22334 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. 123Pien

123Pien Forum freak

Joehoe..................nieuw lid van de fanclub! FEESTJE..........FEESTJE............:D
    Oh wacht even........we hebben morgen al een feestje...:p
    Miepco, hoe dan ook: erg leuk dat je bij de club bent! Welkom;)

Pandarum, dat is heel simpel. Je staat in je eigen/nieuwe tekstveld en gaat dan naar het stuk tekst dat je wilt citeren. In dat veld druk je (rechtsonder) op "Reageren". Het hele tekstblok wordt dan als citaat in jouw tekstveld geplaatst.

Succes!

@ Mikmak: je was me net voor...........:D

schaapje52, Carlijn99, sanne22334 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. -mikmak-

Pien dan mag je me leuk vinden.8)

popje4, schaapje52, 123Pien en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Wat een activiteiten weer. Ga maar gauw in de auto om naar huis te rijden. Dan kan ik vanavond misschien nog reageren. Moet echter ook nog aandacht aan Hoss besteden. Hij begint een beetje te klagen, nu ik zo druk ben met al die fantastische ideeen voor ons eiland.

Maar ik vind het helemaal niet erg hoor dat hij me af en toe mist. Vervelend is alleen dat hij dat dan niet zegt maar chagrijnig begint te worden. Hij heeft nog niet echt door dat chagrijnig zijn niet echt een uitnodiging is om over je bol geaaid te worden.

Maar goed die veearts komt me de laatste tijd te veel langs :wuerg: en dat wil ik dus in de gaten houden. Lammertijd is voorbij maar ze komt nog steeds bijna elke dag hier. Nazorg is prima maar dit gaat me te ver. En dan vooral door het schudden met die lange krullen van haar. Ik vertrouw Hoss wel maar haar niet. Volgens mij weet ze heel goed hoe ze een verlegen goedzak moet bespelen.

Maar wie weet tot vanavond

popje4, schaapje52, fairie en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. tinus138

tinus138 Teller

Ahoi, Speurneus en ik zijn erweer.Komen hier op Baha wel een paar daagjes uitzieken,hier is het tenminste lekker warm en zonnetje schijnt. Die kon ik vandaag op de farm nergens vinden:(.Heb Draakje ook gelijk weer meegenomen,die kan het zo goed vinden met speurneus echt dikke vriendjesxD[​IMG]

popje4, schaapje52, OkkieTrooy en 5 anderen vinden dit leuk.