Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. 123Pien

123Pien Forum freak

Fairie, hoe laat is de opening zaterdag?
    Heb je nog ergens hulp bij nodig? Dan laat maar weten.....je weet dat wij nooit te beroerd zijn om een feestje te organiseren...
    (eigenbelang?!) :D

tinus138, schaapje52, pandarum12 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Top idee dat drakeneiland.

Misschien kan Jack af en toe een verrassings excursie gaan doen waarbij hij onder andere rond het drakeneiland vaart. Lijkt me een prachtig gezicht al die stomende en vuurspugende draakjes.

Misschien zijn er wel een paar draakjes die het dan leuk vinden om rond de boot te vliegen.

tinus138, schaapje52, pandarum12 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ben zo blij ....zo blij...la la la..:music:mijn fanta is weer trug..pomppiedom..xD

tinus138, schaapje52, pandarum12 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. 123Pien

123Pien Forum freak

Ja, dat is wel de bedoeling.
    Alhoewel zijn eerste reactie een beetje terughoudend was....
    Kennelijk is Jack Sparrow geen echte fan van draakjes.....natuurlijk is hij niet bang...;)....tenminste dat zei hij....

Maar intussen lijkt hij met het idee verzoend te zijn; ik heb gezegd dat hij zeker niet aan wal hoeft te gaan; alleen rond het drakeneiland varen.
    En toen hij hoorde dat we steeds openingsfeestjes hebben, met al die nieuwe ideeën, werd hij gelijk een stuk enthousiaster...:p
    Sintra, hij vroeg of jij ook weer van de partij bent....(lees: zijn de rumcocktails van Sintra van de partij....xD)

tinus138, schaapje52, pandarum12 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. -mikmak-

waar is carlijntje?...waar is daxter ? iemand nog iets vernomen?...o_O ze zullen toch niet spoorloos verdwenen zijn..:oops:

123Pien, tinus138, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Zit Casrlijn niet achter de cactus? Dat is zo'n beetje haar schuilplaats. Als ze daar niet zit dan zal ze in RL wel heel erg druk zijn. Mis haar wel.

Ik denk dat Daxter deel 2 gedeeltelijk aan het herschrijven is of zich heel boos heeft terug getrokken. Ik had bij het redigeren namelijk nogal wat opmerkingen. Het verhaal zelf is gewoon goed maar er zijn behoorlijk wat inconsequenties in. Dat ga je krijgen als je meerdere boeken schrijft. Dat is waarom je het door iemand anders laat lezen. Zinnen zijn ook te lang en daardoor lastig te begrijpen voor mensen die geen deel zijn van de expeditie.
    Ik had het idee dat het allemaal te snel is gegaan. Het eerste deel is een succes en nu wil ze deel 2 zo snel mogelijk ookop de markt.

Opnieuw: Het verhaal is prachtig en erg goed. Maar moet op diverse plekken toch behoorlijk herschreven worden.

Daxter vond mijn opmerkingen niet leuk. Snap ik best wel. Maar ja het is gewoon mijn werk om dit te doen en het boek wordt er alleen maar beter van. Hoop wel dat ze niet boos op mij blijft.

Misschien dat een van jullie eens kan informeren hoe het met haar gaat? Het is beter dat ik dat niet zelf doe. Want dan is er een kans dat we echt ruzie krijgen. En dat wil ik helemaal niet.

Ze is een goede schrijfster maar is waarschijnlijk iets te snel geweest met deel 2.

tinus138, schaapje52, -mikmak- en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. fairie

fairie Commandant van het forum

De opening is om 16.00 uur. Bewust wat eerder gedaan. Men kan dan s'middags nog even de verschillende ruimtes een beetje uitproberen als men dat wil. Vervolgens hebben we een koud en warm buffet met hoofdzakelijk eilandproducten. Alleen het vlees laat ik op bestelling van het vasteland komen. 's avonds is er in elke ruimte wat anders te doen. Voor diegenen die zich niet te veel willen inspannen is er een relaxruimte. Daar kan men dan o.a. lezen, met andere bezoekers praten, naar muziek luisteren of films kijken (met koptelefoon op vanwege de gasten die o.a. aan het lezen zijn). Er is een ruimte waar men allerlei spelletjes kan doen (zowel op het droge als een gedeelte van de ruimte in het water), helemaal achterin is een ruimte die geïsoleerd is daar houden we een disco met lichtshow en diverse soorten muziek :music: (o.a. disco, soul, Rock & Roll, country) afgewisseld dus niet bijv. 1 uur deze muziek, 1 uur het volgende etc., we hebben ook nog 1 ruimte waarin we een podium neerzetten waar bezoekers of vakantiegangers zelf (alleen of met andere vakantiegangers of eilandbewoners) een uitvoering neer kunnen zetten. Dit kan dan bijvoorbeeld zingen zijn of een toneelstukje opvoeren of allerlei gekke opdrachten uitvoeren. Uiteraard is er behalve een ruime keuze aan liedjes ook een aantal scripts van toneelstukjes en een stapel met opdrachten te vinden die je dan ter plekke uit kan zoeken. Zelf iets verzinnen en ten uitvoeren brengen mag ook. :)

Sommige ruimtes kunnen pas tijdens het buffet worden klaargemaakt. Deze ruimtes zijn eerst tijdens de opening voor het wellness-gedeelte nodig en kunnen dus pas na die tijd worden omgezet. Alle hulp is trouwens welkom, er is genoeg te doen. Voor het middaggedeelte is alles als het goed is geregeld. Zodra een ruimte nu af is maak ik hem al gelijk klaar voor de opening. Dit is dan al zover af.

Als er nog ideeën zijn voor de opening laat dit dan op tijd weten dan kunnen we dit nog meenemen in de plannen. 8)

P.S. MikMak, gefeliciteerd dat je Fanty weer terug is. Geen paniek meer en weer lekker relaxed.

tinus138, schaapje52, pandarum12 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. -mikmak-

mischien kunnen we ook een soort puzzeltocht houden op het eiland ?8)

123Pien, tinus138, schaapje52 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. fairie

Dat is ook erg leuk. MikMak wil jij dat dan regelen? Ik heb het te druk met alles regelen voor de opening van de wellness-grot.

sanne22334, pandarum12, 123Pien en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. -mikmak-

okee, ik ga meteen en route uitstippelen..over berg en dal...door de sloot....hebben we wel bergen? :eek:

sanne22334, pandarum12, 123Pien en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

wij kunnen bergen verzetten, dus ook maken;) als ze er niet zijn.

sanne22334, pandarum12, 123Pien en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. -mikmak-

13. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Zo schaap heeft vanavond vrij af en ben letterlijk op de bank geploft.

Jullie gaan wel weer snel hoor? Puzzeltocht, bergen, muziek, eten en drinken, knutselen, deel 2 boek, muziek maken, feest, dansen, late uurtjes, zaterdag, 16 uur, zwemmen, relaxen, praatje maken, boek lezen, en wat ik nog vergeten ben, slapen, bijkomen, hangmatje, bananenbomen, paard rijden, quilten, schapen drijven met speurneus xD, ontbijtje, alles aanklikken leuk vinden, en dan eindelijk klaar :wuerg:, oh ja, vlieglessen met bezem, scooter scheuren, speurtocht, paalzitten, winkeltje bijhouden. Nu geeft mij maar het koraalrif, dat lijkt mij iets rustgevender :p. Nog 100 nachtjes slapen en dan ja.......... ik weet het niet xD.

14. tinus138

tinus138 Teller

Geweldig stoombadje gehad van Draakje, ze heeft me ook nog een kopje drakenthee gemaakt. :wuerg:Krijg vanavond nog een stoombadje en kopje drakenthee van haar ,dan ben ik er morgen weer helemaal bovenop.:).Maar nu is speurneus ook nog even uit de running, vanmiddag geblesseerd aan haar poot tijdens een potje voetbal met draakje:(

15. -mikmak-

vandaar dat draakje een beetje overstuur was.....ik geef haar een zalfje mee...is het morgen ook over..;)

sanne22334, tinus138, pandarum12 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. 123Pien

123Pien Forum freak

Okkie, ik zal eens navraag doen bij Daxter. Moet toch nog even wat bespreken over de expedities met de Pearl.
    Ik hou je wel op de hoogte.....valt waarschijnlijk erg mee.

Wow Fairie................wat een programma.....geweldig!
    En dan vraag je ons of er nog ideeën zijn................die passen er niet eens meer bij....xD

Eén ding is zeker: als de opening achter de rug is, ga jij je eigen wellness-cave maar eens uitproberen!
    Dat heb je dan dubbel en dwars verdiend.;)

Carlijntje en ik komen zaterdag versieren; we zijn er rond het middaguur.
    Ja Carlijn? Is dat goed?

Mikmak, breng jij een paar vaatjes mee............zo rond een uurtje of 3..............:p

schaapje52, sanne22334, tinus138 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

ik ben erbij, bij elk feest ben ik erbij:music:

schaapje52, 123Pien, sanne22334 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. -mikmak-

carlijn..kun je morgen mee krantjes gooien ? jij mikt altijd beter dan ikke :oops:..zal toch niet zo zijn dat ik nu eer plat lig dan jij hé...:(..truste

schaapje52, 123Pien, sanne22334 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. fairie

Ik ga het zeker uitproberen na de opening, maar dan wel pas als ik geslapen heb en voordat hij open is. Lekker rustig even bijkomen.
    Ik ben blij met de hulp van jou en Carlijn, er is genoeg te doen. Ideeën kunnen we er altijd nog bij passen hoor, kijk maar naar de puzzeltocht die Mikmak gaat organiseren. Ik ga nu mijn bed opzoeken om morgen weer verder te werken voor de grote opening.

schaapje52, 123Pien, sanne22334 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

yoehooo mee op bezempje,:D oo wat heb ik het toch goed hier op de Bahama's:D

schaapje52, 123Pien, fairie en 4 anderen vinden dit leuk.