Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Pien het wordt tijd dat er behalve het koraalrif ook een nieuw eiland bij komt zo dat we een uitwijk hebben.
    Tegenwoordig kunnen ze die "zo" maken.

-Nigelle-12, Anne.1980, tinus138 en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Zo alles even gauw leuk gevonden en ben blij dat Okkie een samenvatting heeft gegeven. Ik onthoud nr 1152 (samenvatting) :p.

Was er even en ben ook weer weg xD

tinus138, pandarum12, 123Pien en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. fairie

fairie Commandant van het forum

Iedereen kan weer juichen. De resterende materialen zijn vandaag op tijd gekomen. We hebben dus zaterdag de grote opening van de wellness-grot. Met andere woorden: Feestje.

schaapje52, tinus138, -mikmak- en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

hoera, ik heb wel zin in een dagje relaxen in zo'n stoombadje, modderbadje, oliebadje en weet ik veel welk badje nog meer:music:
    Kan ik nog meehelpen bij de opening? Altijd bereid om te helpen waar het kan hoor.;)
    Ik zal in ieder geval de opening vermelden in het Fan-blad. IK zal er een mooi artikel over schrijvenxD

miepco, schaapje52, tinus138 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. 123Pien

123Pien Forum freak

Ja zeg dat wel...........! We maken een compleet nieuwe eilandengroep....kunnen we voorlopig vooruit! xD

Joehoe...........ik ben van de partij!
    Traditioneel zijn Carlijn en ik van de versieringen..........dus Carlijntje, kom achter die cactus vandaan; dan gaan we aan de slag! :D

Zeker kun je helpen! En een stukje PR is altijd een goed begin.
    Waarschijnlijk vliegen de andere karweitjes je zo dadelijk om de oren.....xD

schaapje52, tinus138, -mikmak- en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

nu de opening in het fan-blad komt.... ben ik buiten mijn fantasie..ook nog de primeurs kwijt..:cry:
    Okky..ik vlieg nog wel wat rond...op jouw aanraden....depressie...putje...moe van..:sleepy:

schaapje52, popje4, tinus138 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

MikMak, Ga gauw overleggen met de fanclub. Dan kun je het gelijktijdig doen. Heb je allebei de pprimeur. bovendien hebben jullie een verschillende doelgroep. Het Fan blad is voor de fans uiteraard. voor zover ik weet, is het voor de fans niet echt nieuws dat de wellnessgrot geopend wordt. Maar het is wel belangrijk dat ze een leuk informatief blad krijgen.

Met jouw blad moeten we toeristen aantrekken voor ons eiland. Zij zijn nog geen fan. En zij zijn degenen die de boerenduiten binnen brengen. Erg belangrijk dus voor ons voortbestaan.

En verder vlieg eens naar Catweezel, Omdat hij niet denkt zoals wij, is hij uitermate creatief en warhoofdig. Bovendien vinden jullie elkaar meer dan gewoon aardig. Dus dan is het altijd goed om kwaliteitstijd met elkaar te hebben. Je rust dan ook nog uit. Je hebt de laatste tijd gewoon teveel hooi op je vork genomen. Als jij een tijdje met hem doorbrengt dan gaat jouw depressie zeker voorbij en word je fantasie meer weer overvol.

Denk maar eens aan een magische show met jou, Catweezel en Fairie. Zou een leuke verrassing kunnen zijn in de welnessgrot.

schaapje52, popje4, tinus138 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Hier ben ik het helemaal mee eens Okki Trooy. Ons Fan-blad heeft zo'n beperkte oplage dat het niet eens een naam heeft.
    Het is niet veel meer dan wat gezellige verhalen en wat leuke foto's omdat fans nu eenmaal verzamelaars zijn en alles willen hebben wat maar over het eiland, het rif en alle avonturen gaat.
    Mikmak er is geen haar op mijn hoofd die jouw primeur wil afpakken. Weet je wat, ik zal het blad pas versturen nadat jij het stuk voor de toeristen hebt gepubliceerd. Je bent echt onmisbaar voor ons hoor! Al die avonturen die je de afgelopen maanden beleefd hebt zijn uiteindelijk ook de reden dat wij fan geworden zijn.xD

schaapje52, popje4, tinus138 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. -mikmak-

o_Oohh...voel me al een beetje beter...:)..ik denk dat ik gewoon wat last van hooikoorts heb...ik moet nog even
    wennen aan die nieuwe bomen hé..maaaaar.....ik heb draakje bereid gevonden om in 1 gedeelte van de grot stoom
    te blazen......dit wordt de mysterie grot...:p

schaapje52, sanne22334, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Te gek, een draak die in een welnessgrot werkt.

schaapje52, sanne22334, tinus138 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. 123Pien

123Pien Forum freak

Ja, laten we die maar gelijk een jaarcontract geven....xD

schaapje52, sanne22334, tinus138 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Moet je dat contract wel schrijven op vuurbestendig materiaal!

schaapje52, sanne22334, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Extra gezond: Een stoombad met stoom van de draakxD. Een beetje eucalyptus voor de geur en je hebt een geweldige publiekstrekker ;). En wat er verder nog gebeurt in die mysteriegrot...... dat is het grote geheim van MIkmak en het draakjexD

schaapje52, sanne22334, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Weret uiteraard niet wat het geheim is van MikMak en het draakjes maar als er drakeneieren in de grot verschijnen, zullen we die moeten verwijderen. Het is niet de bedoeling lijkt me dat de draken Baha overnemen. Stel je voor Baha als een groot stoombad. xD

Misschien dat speurneus in de gaten gaat houden of er drakeneieren zijn.

schaapje52, sanne22334, tinus138 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. fairie

fairie Commandant van het forum

Allereerst wil ik Mikmak bedanken voor het superidee van draakje. Die mag zeker blijven. Om te voorkomen dat draakje eieren gaat leggen heb ik ook nog wel een idee. Er werd eerder al geopperd dat we zelf bezig waren voor een eilandengroep. Dan kunnen we ook een eiland reserveren voor alleen draakjes waar ze alles hebben wat ze nodig hebben. Dan hoeven ze de overige eilandjes ook niet lastig te vallen en draakje vliegt best wel snel dus is hij zo op en neer tussen zijn eiland en de wellness-grot.

schaapje52, sanne22334, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. -mikmak-

Yeah.....draakje is zeer blij met haar eigen Drakeneiland...:inlove:...ze is alleen nu een beetje te enthousiast aan het
    rond spuwen...:wuerg: als dat maar geen gevolgen heeft:oops:

17. 123Pien

123Pien Forum freak

Oke, genoteerd: 1 drakeneiland opgenomen in de plannen voor onze stichting.
    Dat doet het vast goed, misschien krijgen we nog wel subsidie....;)

Nog meer speciale diersoorten die een veilig onderkomen nodig hebben?........de plannen kunnen nu nog worden ingediend.

(Daxter schrijft romans; ik maak Europese aanbestedingen.....xD)

Laatste bewerkt: 18 Maart 2015
    schaapje52, sanne22334, fairie en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. tinus138

tinus138 Teller

Hatsjoe proest hatsjoe. Mag ik mij als eerste klant aanmelden voor een stoombad Hatsjoe .Zit je middenin een verhuizing word je nog gepakt door de griep.:cry:Ik laat speurneus wel hier om op te passen op die drakeneieren of zijn het paashaas eieren.Kuch hatsjoe nu eerst mijn stoombadje :(

19. -mikmak-

ik stuur draakje bij uitzondering op huis bezoek...:) hoop dat je wel verzekerd bent..:oops:

tinus138, schaapje52, OkkieTrooy en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Oh oh, een draakje als dokter... o_OIk denk dat ik zo weer beter zou zijn. Helemaal als draakje toch al zo enthousiast aan het rond spuwen is als nu. :eek:Straks valt er niets meer te verhuizen omdat alles in stoom (oeps rook) is opgegaan:wuerg:

tinus138, schaapje52, -mikmak- en 5 anderen vinden dit leuk.