Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

ik lees het wel maar heb niet zo'n fantasie als jullie:)

schaapje52, 123Pien en OkkieTrooy vinden dit leuk.
  2. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

och, ik frot ok mar wa an,.. heb ok totaal gin fantazi . ..doe mar wa mee :wuerg: brabants hé:p

Laatste bewerkt: 11 Februari 2015
    daisy17858, fairie, schaapje52 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Ach, iedereen heeft fantasie. Ik rommel gewoon wat aan. Je moet alleen je fantasie durven aanspreken. En we vullen elkaar aan/ Als je er zin in hebt, klets gewoon mee. Dan komt de fantasie vanzelf.
    Wat zou je graag als ontbijt hebben? We variëren nu van havermout tot allerlei magische gerechten. Ik heb een keer gezegd dat ik wel zin had in havermout en op de een of andere wijze heeft iemand erbij verzonnen dat het havermout met liefdes aroma moet worden. Hardstikke leuk. Maar misschien zie jij graag brinta op de ontbijtlijst of spinnensla met ochtenddauw saus. Iemand anders vult wel weer aan.
    En als iemand een expeditie idee had, dan werd dit door anderen nog leuker gemaakt door allerlei toevoegingen. Misschien zou jij het leuk vinden om iets te dingegrepen worddtoen met de dolfijnen die in de BaHa wateren zwemmen of iets met de ezels van farmerama, snoezelen met de pandas, Kameelritjes, cursus koeienmelken etc etc.

Het gaat gewoon om plezier maken met gekkigheid uithalen. En vooral niet te bang zijn. We meppen niet. Niemand wordt uitgelachen. En als dat al zou gebeuren dan weet ik zeker dat er door de huidige expeditieleden ingegrepen wordt.
    Maar als je alleen wilt meelezen, is dat ook prima.

Laatste bewerkt: 10 Februari 2015
    fairie, schaapje52, -mikmak- en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. 123Pien

123Pien Forum freak

Het is altijd goed.........:D
    Maar stel dat........in welk kostuum zou jij graag carnaval vieren op Baha?
    Dan ga ik bij Schaapje informeren of dat nog gekocht/gebreid/gepunnikt kan worden.....;)

5. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

En als je als een indische schone wilt gaan, kan ik ook nog wel batikken

En er zijn genoeg veren om een kostuum voor een braziliaanse carnavalvierder te maken.

Cupido is helemaal makkelijjk. Je trekt een luier aan en met het valentijns event maak je een pijl. Je kunt vast wel een luier krijgen van de ooievaar. En op de boerderij van Hoss loopt iemand rond die heel goed is in bogen maken. En bijna iedereen van ons is al verliefd. Dus het is helemaal niet erg als niet goed bent in schieten. Zelfs fijn als je niet raak schiet. Ik zou het niet fijn vinden als Hoss opeens verliefd op MikMak wordt omdat Cupido hem geraakt heeft met een pijl.

daisy17858, 123Pien, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. -mikmak-

:wuerg:...:wuerg:

daisy17858, fairie, 123Pien en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

xD

Maar goed dat smaken verschillen. Hoe aandoenlijk ik CatWeezel ook vind, ik zou doodmoe van hem worden.

fairie, 123Pien, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

hey moedertje mikmak, nu ook al mijn buurvrouw? hoe moet ik je toch gaan noemen hahah.xD

123Pien, -mikmak- en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Die heb ik hangen in de kleuren rood, groen en blauw, alle maten met een doedelzak en proefles xD

:cry:schaapje is zo verdrietig. Leest schaapje dat Bommel (Strikkie) al heel lang verliefd is op Susi :cry:.Zo vlak voor Valentijn en daarna carnaval. Dan denkt Bommel zeker ook nog dat ik hem ga helpen, nou mooi niet. -.-

Laatste bewerkt: 11 Februari 2015
    daisy17858, fairie, Carlijn99 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Och Schaapje toch. Zakdoekje nodig. Ik heb genoeg op voorraad. Ik hoop dat Strikkie zich vergist en zeker terug komt bij jou

fairie, Carlijn99, 123Pien en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Aan een zakdoekje heb ik niet genoeg hoor :oops: Ik ben al aan het oefenen met pijl en boog, schiet alle ballonnen uit de lucht, zowel de zwarte als de rode, brrrrrr :pxD

daisy17858, Carlijn99, 123Pien en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. annigjen

Ik heb ook nog wel grote badlakens op voorraad, mocht dat nodig zijn. Goed bezig met oefenen, dat ga je zeker redden komende dagen

Carlijn99, 123Pien, -mikmak- en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Ach schaapje toch. /////Wat naar nu.

Carlijn99, 123Pien en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. -mikmak-

Carlijntje, ik wilde een berichtje sturen, maar je bestaat niet :wuerg:

Carlijn99, 123Pien en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Schaapje, heb je het er met strikkie over gehad? Je zei dat je het ergens had gelezen. Maar je moet niet alles geloven wat je leest!!!

Kan zijn dat een roddeljournalist iets heeft verzonnen.

Kan ook zijn dat Strikkie ooit wel iets zag in Suzi maar nu helemaal weg is van jou en haar nooit meer ziet.
    Misschien waren ze ooit een stelletje op de middelbare school maar zijn ze daarna met slaande ruzie uit elkaar gegaan.

Strikkie is altijd heel lief voor je en wijkt bijna niet van je zijde, waarom zou hij dat doen als hij niet om je geeft?
    Hij heeft toch zo ook helemaal geen tijd om Suzi te zien en lijkt dat ook niet te willen.

Dus is zou toch eerst maar eens met Strikkie gaan praten voordat je conclusies trekt.

fairie, schaapje52, 123Pien en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. annigjen

Ben ik met je eens Okki. Ze zijn zo gelukkig samen. Hebben alles gedeeld de laatste tijd. Ze delen lief en leed samen. Dat kan toch niet zomaar over zijn

fairie, schaapje52 en 123Pien vinden dit leuk.
  17. 123Pien

123Pien Forum freak

Ik zie er nog van komen dat het Valentijnsevent moet worden herschreven.......
    Niet Suzi, maar Schaapje in de hoofdrol! :D
    Als dat zo is, zullen we Suzi een gratis expeditie op de Black Pearl aanbieden....
    xD
    Schaapje en jij wordt dan genomineerd voor een oscar.....;)

Doe mij trouwens zo'n Schotse outfit; klinkt hartstikke goed.
    Oh ja...........als jullie de komende dagen klaaglijke klanken horen die je niet helemaal thuis kunt brengen, dan ben ik dat waarschijnlijk: doedelzakles....:oops:

-mikmak- en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik weet nog wel een naampje Carlijn wat dacht je van moemeltje als koosse naampje voor buuf mikmak

19. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

ik heb jou een berichtje gestuurd moemeltje:D

20. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Carlijntje bestaat niet dat klopt maar als je Carlijn99 intikt en heel erg lief voor haar bent............................
    en.................... en..........................dan bestaat ze wel hoor;)

-Nigelle-12, Anne.1980, Cornelly52 en 2 anderen vinden dit leuk.