Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Hoi Pien ik ook niet, maar het is hier wel oorverdovend stil :music::music::music:
    ik heb maar een paar muziekjes er bij gezet, fijne dag allemaal,:)

-Nigelle-12, Anne.1980, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. 123Pien

123Pien Forum freak

Another day in paradise................... het lijkt hier wel Alleen op de wereld :eek:

Fijn dat jij er nog even bent Cornelly.
    Hoe gaat het met je? Hoop dat je lekker van je muziekjes hebt genoten ;)

Tot gauw......

-mikmak-, Sintra98 en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik was in slaap gevallen, een kleine winterslaap xD. Tuurlijk gaan wij gelijk verder naar het carnaval :wuerg:.
    Sintra, de broodje en andere lekkernij was heerlijk. Ik had lekker van alles meegenomen, jammie, jammie.

Sintra98, -mikmak- en 123Pien vinden dit leuk.
  4. 123Pien

123Pien Forum freak

Hé.......daar hebben we het verloren schaap.....xD

Een schaap in winterslaap dus....

Fijn dat je mee gaat vieren. Dat geldt ook voor Strikkie, neem ik aan? :music:;)

-mikmak-, Sintra98 en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. schaapje52

Tuurlijk gaat Strikkie ook mee. We gaan er een dolle boel van maken. :music:;)

Schaap is toe aan het voorjaar :oops:, heb de winter wel gehad. Schaap gaat aan de grote schoonmaak op de boerderij. Alles effe lekker naar buiten. Schilderen, behangen, soppen, poetsen en opruimen. Als ik klaar ben is de lente daar :D

-mikmak- en 123Pien vinden dit leuk.
  6. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Weet iemand wanneer het koraalrif er komt. Duurt wel erg lang

schaapje52 vindt dit leuk.
  7. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Dat vind ik ook maar in de brief van Varun stond er niets over behalve dan dat ze er nog steeds aan werken:cry:

8. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Ik had de indruk uit de brief dat het nog best lang kan duren.

schaapje52 vindt dit leuk.
  9. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Die indruk heb ik dus ook. Lijkt op vele beloftes die maar niet lijken te komen

Sintra98 en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. 123Pien

123Pien Forum freak

Ja, dat dacht ik ook.
    Een paar brieven geleden leek het alsof het bijna zover was. Nu lijkt het juist alsof het nog een tijdje (maanden??:oops:) kan duren.

Laten we hopen dat we ongelijk hebben...

-Nigelle-12 en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Ik was na het lezen van de brief in ieder geval zo teleurgesteld, dat ik mijn zuinig bewaarde bananen toch maar heb aangesproken. Ik heb de laatste tempelruimte vrijgekocht en daarna de groene thee. Denk er ook hard over om maar meteen de schroefpalm (pandanvrucht) vrij te kopen, maar ik wacht toch nog maar even. Ik kan voorlopig aan de slag met de groene thee. In de Quest 'thee totaal' heb je de pandanvrucht alleen nodig voor de diamanten fases. Dus ik kan weer een tijdje vooruit. Daarna zien we wel weer verder.

123Pien vindt dit leuk.
  12. schaapje52

Volgens mij denkt iedereen dat het toch nog wel lang :oops: gaat duren aangezien iedereen wel opeens gb heeft ingeleverd. Zo ik ook. Ik heb de koffie maar vrijgespeeld. Straks ben ik 80 :wuerg: en bezit ik duizenden gb xD Kan ik het hele koraalrif opkopen ;).
    Zo opeens op een dag is het daar :Dzonder dat wij het verwachten. Ik heb steeds wel een aanleiding dat het komt, eerst een paar events, toen de verjaardag en nu denk ik weer Valentijn en het koraalrif :inlove::inlove:. Steeds zit ik er naast:eek:. Ik ga de boerderij maar opruimen, lijkt mij beter xD.

daisy17858, -mikmak- en 123Pien vinden dit leuk.
  13. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

de brief was zeer teleurstellend, weinig nieuws

Sintra98 vindt dit leuk.
  14. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ja dat vond ik ook, ik heb de indruk dat het behoorlijk tegen zit want we wachten al bijna een half jaar sinds de eerste aankondiging :eek:

-Nigelle-12, Anne.1980 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  15. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Ach en dan is het er opeens. Beter dat het meteen helemaal goed gaat, dan allerlei ellende met de introductie. Al vind ik het uiteraard wel erg jammer dat het nog niet zover is. Maar wat in het vat zit, verzuurt niet.
    En ondertussen maar expedities organiseren. Leuk toch dat dat zo goed gaat.

16. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,
    Maar dat moeten we dan nog wel even beleven en dat het in een keer goed gaat.

Het ontbijt is weer klaar gezet.:D
    En de Take Aways en de drankjes zijn in de koelvitrine gezet,;)
    Allemaal een fijne dag toegewenst :)

17. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

dat ben ik met je eens, beter gelijk goed dan eerst weer heel veel ellende.
    er gaat de laatste tijd maar zelden iets gelijk goed
    maar ze lieten 3 maanden geleden voorkomen dat het al bijna zover was.
    dan verwacht je toch niet dat het nog maanden duurt

Laatste bewerkt: 10 Februari 2015
  18. 123Pien

123Pien Forum freak

Nee dat is waar.
    Maar nu heb je wel de kans om gezellig met ons mee carnaval te gaan vieren op Baha.
    Als je dit draadje een beetje volgt, weet je dat we grootse plannen hebben.
    En Schaapje heeft vast nog een passend kostuum voor je.
    Doe je mee? Je bent van harte welkom....ook voor een expeditie op de Black Pearl.........:D

-mikmak- en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

Tuurlijk heeft schaapje een passend kostuum, de winkel hangt vol met de leukste, gekste kleding voor carnaval xD. Alle maten, kleuren, kort, lang, dik en dun. U roept maar en ik laat u het mooiste kledingstuk zien :music:.

20. 123Pien

123Pien Forum freak

Schaapje, ik heb eigenlijk ook nog geen kostuum.
    Nou dacht ik aan een echte Schotse outfit, dus compleet met kilt en doedelzak.
    Kun je dat nog geregeld krijgen? Als dat zo is, ga ik nog snel op doedelzakles...........xD

schaapje52 en -mikmak- vinden dit leuk.