Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. 123Pien

123Pien Forum freak

Dat hoor je nog....even de laatste details met Jack afstemmen.
    Het wordt in elk geval in de avond (meest romantisch....:inlove:)

Cornelly52 vindt dit leuk.
  2. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Sorry dat k even niet aanwezig ben. vandaag is de dag dat mijn oudste zoon plotseling gestorven is aan
    een maagbloeding op 28 jarige leeftijd. De crematie was op valentijnsdag. Het is nu 9 jaar geleden, maar blijft
    op deze dagen een zwaar punt.... Valentijn krijgt dan een totaal andere betekenis. :cry:
    sorry, moest het even kwijt

3. fairie

fairie Commandant van het forum

Daarvoor hoef je geen sorry te zeggen hoor. Het maakt trouwens niet uit hoe lang geleden het is, het blijft moeilijk zeker zoals in jouw/zijn geval het zo plotseling is gegaan. Het is inderdaad lastig met Valentijn, je blijft altijd een dubbel gevoel houden. Ik wens je in elk geval veel sterkte toe op deze zware dag.

Citaat van Schaapje: We gaan gelijk aan de gang met de choco. Heb je ook pleister om mijn mond dicht te plakken :wuerg: choco, mmmmm, zo lekker :p

Schaapje, ik dacht dat je er wel vanaf kon blijven. Ik dacht dat je met je hoofd in de wolken zou zitten, ahum alleen nog maar aan strikkie kon denken.

4. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

mikmak voor zoiets mag je nooit sorry zeggen, sterkte in deze dagen. blijft altijd moeilijk. x

5. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Sterkte vandaag mikmak wij voelen Sorry voor jou zulke zaken blijven altijd bij je

Goedemorgen allemaal, het ontbijt/Brunch/lunch is weer klaar gezet.
    Vandaag Spinnendouw met liefdesaroma:inlove: en Mango Sinaasappel Smoothy
    Yoghurt met of zonder gruweltjeszaad en buba eieren eventueel met liefdesaroma
    en/of naar keuze vanille of chocoladesaus er bij of voor de zoete liefhebber allebei
    Havermout met rozijnen en een scheutje liefdes aroma :inlove:
    Boeren ommelet met diverse groenten of röstie schijfjes er bij of röstie schijfjes met salade
    Sweet love is met aardbeien-bananen-perzik en liefdesaroma,:inlove:
    Passieswing is Passievrucht met kokosmelk en een beetje room (=milkshake)
    Ananastwist dit is ananas met munt ,(heerlijk verfrissend):p
    Alle koffiesoorten chocokoffie en en latte macciato , koffie met muntpoeder, mocca
    en ook de overige soorten zijn nog verkrijgbaar.

De Take Aways, en de nieuwe drankjes voor het winkeltje
    en voor de Black Pearl zijn klaargemaakt en liggen in de koelvitrine.
    Moeraspalm (gekleurde bekertjes)
    Sweet love is met aardbeien-bananen-perzik en liefdesaroma, (roze bekertjes)
    Ananastwist dit is ananas met munt ,(gele bekertjes)
    Passieswing is Passievrucht met kokosmelk en een beetje room(witte bekertjes)

6. *Willeke*

*Willeke* Commandant van het forum

@ Mikmak: Sterkte!

7. 123Pien

123Pien Forum freak

Wow Mikmak, dat is heftig. o_Ok na een aantal jaren......
    Veel sterkte gewenst. Hopelijk heb je heel veel mooie herinneringen; die zullen in deze tijd ook extra belangrijk en aanwezig zijn.

popje4 vindt dit leuk.
  8. erik19691

erik19691 Actieve auteur

Sterkte Mikmak denk maar aan alle mooie herinneringen samen

Anne.1980 vindt dit leuk.
  9. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Mikmak mijn gedachten zijn vandaag en op Valentijnsdag bij jou.Ik wens je sterkte ,moed en kracht toe voor de komende dagen.

10. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Mikmak je hoeft geen sorry te zeggen hoor. Het is heel begrijpelijk dat je even niet aanwezig bent. Het zal elk jaar weer een moeilijke tijd zijn. Probeer aan de leuke dingen te denken die jullie samen gehad hebben. Veel sterkte voor de komende dagen.

11. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Sterkte voor jou meis, kan alleen zeggen dat het slijt .Dat is mijn ervaring zo is mijn 1e kerstdag voor altijd een zware dag.

Sintra is er nog wat over? Dat klinkt geweldig:)

12. muis1992-1961

muis1992-1961 Regelmatige auteur

Sterkte, de harde randjes slijten wel in de komende jaren, maar inderdaad jaren.
    Maar het gemis blijft.

13. langeveentje

langeveentje Doorzetter

sterkte mikmak

14. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Mikmak heel veel sterkte de komende tijd en inderdaad geen sorry:oops:
    blijft altijd moeilijk ........ weet er alles van
    Tineke;)

15. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Sterkte Mikmak

16. hent13

hent13 Forumbeginner

Sterkte Mikmak!

17. popje4

popje4 Levende forumlegende

wens je ook veel sterkte, het is niet niks om je kind te verliezen.

18. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Wow, dank jullie wel voor de fijne steun. Echt hartverwarmend . Dit was niet mijn bedoeling hoor. :oops:
    Maar het doet me enorm goed. iedereen in een soort gelijke situatie wens ik ook veel kracht en steun :inlove:
    nogmaals dank

schaapje52, eevee60 en fairie vinden dit leuk.
  19. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal, het ontbijt/Brunch/lunch is weer klaar gezet.
    Vandaag Spinnendouw met liefdesaroma:inlove: en Mango Sinaasappel Smoothy
    Havermout met rozijnen en een scheutje liefdes aroma :inlove:
    Boeren ommelet met diverse groenten of röstie schijfjes er bij of röstie schijfjes met salade
    Sweet love is met aardbeien-bananen-perzik en liefdesaroma,:inlove:
    Ananastwist dit is ananas met munt ,(heerlijk verfrissend):p
    Alle koffiesoorten chocokoffie en en latte macciato , koffie met muntpoeder, mocca
    en ook de overige soorten zijn nog verkrijgbaar.

De Take Aways, en de drankjes voor het winkeltje
    en voor de Black Pearl zijn klaargemaakt en liggen in de koelvitrine.
    Moeraspalm (gekleurde bekertjes)
    Sweet love is met aardbeien-bananen-perzik en liefdesaroma, (roze bekertjes)
    Ananastwist dit is ananas met munt ,(gele bekertjes)
    Passieswing is Passievrucht met kokosmelk en een beetje room(witte bekertjes)

Een fijne dag allemaal, succes met BB :):)

Wegens doorslaand succes vandaag nog maar een keer het zelfde klaargezet
    Allemaal een fijne dag toegewenst;):):)

Laatste bewerkt: 9 Februari 2015
    -Nigelle-12, Anne.1980, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. 123Pien

123Pien Forum freak

Volgens mij is iedereen zich mentaal al aan het voorbereiden op de Valentijns-expeditie.............;)
    Joehoe..........waar zijn jullie?
    De expeditie is pas volgende week, je kunt gerust nog even komen kletsen...:D

Waar ik nog een beetje mee loop te dubben........gaan we na de Valentijnsexpeditie gelijk verder met het carnaval?
    Het carnaval begint tenslotte op zaterdag |(hier en daar al op vrijdag, maar dat telt niet xD) en dan is het Valentijnsdag.

Kan best hoor...........in polonaise de loopplank van de Black Pearl af en dan zo de kroeg in.......:p

Sintra, het was weer allemaal erg lekker!
    Ik kon het niet allemaal alleen op............:wuerg:

schaapje52 vindt dit leuk.