Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

geen idee wat ons te wachten staat.

2. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Wij ook nog niet, het Orakel laat wel alle plantjes zien die er mogelijk komen
    maar daar kunnen we nog niets mee het heeft veel weg van een catalogus zoals de stickers 1 boekje om alles in te plakken:oops::eek:

-ymked55-, Anne.1980, -Nigelle- en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Leo.netten

Leo.netten Teller

Ben bang dat je gelijk krijg heb gelukkig wel 138 GB achter de hand en 300 sterren maar het zou ook weleens iets heel anders kunnen worden.

4. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Nou daar houd ik ook ernstig rekening mee het zou misschien wel op de veredeling kunnen lijken
    en dan is het heel iets anders.

-ymked55-, Anne.1980, -Nigelle- en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Sintra98

Nou dat had ik nog niet bedacht, ik vindt het clever van je dat je het bedacht hebt.xDxD

-ymked55-, Anne.1980, -Nigelle- en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. 123Pien

123Pien Forum freak

Wat het ook is.....het is nu al leuk (en spannend...) ;)

Cornelly52 vindt dit leuk.
  7. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Vind ik ook al die tipjes die we kunnen bekijken en overdenken.

8. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Zou het leuk vinden als de dieren gewoon los kunnen zwemmen rond het koraalrif. Dan ontstaat er een heel mooi plaatje. En het oogsten van dieren zou dan kunnen gaan door ze in een kooi te lokken met wat voer. De eerste keer gaat dat makkelijk omdat de dieren het nog niet in de gaten hebben. Maar langzaamaan moet je het steeds slimmer aanpakken.

-ymked55-, langeveentje, schaapje52 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. 123Pien

123Pien Forum freak

Okkie, je hebt geweldige ideeën..........dit is er één van! :)

-ymked55- vindt dit leuk.
  10. Hetty1

Hetty1 Junior expert

OOh het ziet er allemaal erg leuk uit! Ben ook erg nieuwsgierig naar het koraalrif en wat we er voor moeten doen om er te komen of te bemachtigen :p

11. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

wat is TEP ?

12. annigjen

annigjen Keizer van het forum

TEP is bahamara ervaringspunten

13. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

dank je wel annigjen was ik vergeten

14. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Dank je, wordt er een beetje verlegen van.

Maar het lijkt me ook zo verschrikkelijk leuk worden. Ben erg nieuwsgierig en mijn fantasie gaat dan met me op de loop.

Ben van nature vrij geduldig maar nu kan ik wel een blikje geduld gebruiken.

-ymked55-, langeveentje, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. tinus138

tinus138 Teller

Die heeft 123pien allemaal in haar koffertje zitten.;)

schaapje52 en 123Pien vinden dit leuk.
  16. 123Pien

123Pien Forum freak

Nou en of....die koffer puilt intussen aan alle kanten uit xD

-ymked55-, schaapje52 en tinus138 vinden dit leuk.
  17. Sintra98

En dat is maar goed ook. Ik heb eindelijk lekker veel tijd voor het forum want ik doe het kastanje feest niet mee-.-
    Maar ik kijk wel uit naar al dat moois dat komen gaat8)

Laatste bewerkt: 30 November 2014
    -ymked55-, Anne.1980, -Nigelle- en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

In dit topic mogen jullie kletsen en fantaseren over de geruchten en speculaasjes die je aantreft over het koraalrif.

Er gelden wel enkele regels:

* de info waar je over kletst moet afkomstig zijn van een goedgekeurde bron

* Grafische elementen mogen alleen stammen van officiële BP-bronnen (bijv. anderstalige fora) of geautoriseerde fanpagina’s .
    Een lijst met alle officiële fanpagina’s vind je >>hier<<

Omdat er meer geruchten in het leven zijn dan het koraalrif, en we in het gewone kletstopic vooral over de geruchten en waarschijnlijkheden over de farm in het algemeen hebben, heb ik voor alle geruchten en fantasieën die over het koraalrif gaan dit eigen draadje gemaakt.
    Ajb hier verder kletsen over het koraalrif.

schaapje52 vindt dit leuk.
  19. 123Pien

123Pien Forum freak

Hallo mede-expeditieleden, ben ik de eerste die dit nieuwe draadje in gebruik gaat nemen?
    Nou, bij deze dan.
    Ik hoop wel dat jullie snel volgen, zodat we onze avontuurlijke en enerverende zoektocht naar het koraalrif kunnen voortzetten.
    We hebben tenslotte niet voor niets al 2 complete en een paar halve expedities ondernomen. Er zijn al bijna een paar romans verschenen en er zijn zelfs ontluikende romances te bespeuren.
    Wat wil een mens nog meer.....xD

Maar zonder gekheid; ik ben blij dat er een apart draadje is gekomen. Dan is het gespeculeer inderdaad wat beter onderverdeeld.
    Gisteren heb ik nog een flinke wandeling over Baha gemaakt.
    En wat me opviel............er was HELEMAAL NIETS wat opviel!
    Ik leg dat uit als stilte voor de storm.
    Volgens mij staat er binnenkort iets spannends of belangrijks te gebeuren.
    Als iemand iets ontdekt, dan horen we dat erg graag. Zou Strikkie al ergens meer van weten? En zat ie daarom alleen op Baha???

Ik heb nog wat smoothies gemaakt; ze staan op de lange tafel aan het strand.
    Als je een dorstig zieltje bent: tast toe! :D

20. Sintra98

Hoi Pien, Goedemorgen ik ben de tweede in dit draadje.
    Het is gister laat geworden, bedankt voor de smoothy en dan ga ik er op uit voor de wandeling.
    Fijn dag nog in ieder geval

-ymked55-, -Nigelle-12, Anne.1980 en 3 anderen vinden dit leuk.