Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik wrijf nog eens in mijn ogen. Pfff ik zag bezempje vliegen bij de gondel richting de Alm. ;) Wat gaat zij uitspoken? Gauw uit de gondel en schaap gaat op zoek. Niet met de waterscooter maar met de pistenbully. :wuerg:xD Nou zeg. Zie ik nu Speurneus en Strikkie daar in de sneeuw?
     
    vinc05 en janniekwak vinden dit leuk.
  2. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Nou ja zeg daar zitten we hoog in de bergen en niet onder het water.
    Gelukkig ligt er nog geen sneeuw en kunnen we goed zien wat hier nu allemaal gebeurt.
    Eeerst een hele belevenis hoor met di gondel.
    Zijn we net boven de grond en duurt het 2 uur voor we verder gaan, zweef je daar tussen hemel en aarde.
    En wat zoeft daar nu voorbij. Ja schaap melde het al die zag het dus ook,Bezempje.
    Gelukkig zijn wij nu ook boven maar eens even rondneuzen wat er te doen is...
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou gelukkig zag jij het ook. Dacht al dat ik spoken zag.
    Bezempje scheurde zo hard voorbij en zag helemaal niks.
    Lijkt wel of zij haast had en op zoek naar iets.
     
  4. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Jaa mijn veren vlogen alle kanten op ik lijk nu op kuifje.
    Hopenlijk groeit dit allemaal weer op een goede manier aan.
    Ze was vast opzoek naar takjes om haar bezem te repareren, al die tijd in het water...
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ach komt vanzelf goed. Als je maar lang genoeg wacht. Ik heb van al dat zeezout nog steeds een ragebol kapsel. xD
    Had eerder het idee dat bezempje achterna werd gezeten. Ze keek steeds achterom en scheerde als een xxx rakelings langs de gondel waar schaap in zat. :wuerg: We moeten maar eens op onderzoek uit gaan. Zal de bully morgen vol gooien en dan kunnen we eens gaan kijken of we iets kunnen opsporen.
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  6. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Ik lees net dat ze je over de piste zien scheuren bij het poolevent Schaapje.
    Is bezempje aan het verhuizen dan? ach je kan het me voorstellen is wel veel lees en denkwerk.
    En alles loopt ook nog niet even soepel, soms moet je gewoon een poosje wachten.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou ik denk dat zij op zoek is naar de lijst van de top 3000.
    Die is zoek en waar is die gebleven geen idee.
    Ik denk dat bezempje iets op het spoor is.
    Ik scheur over de piste op zoek naar bezempje.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Nou ja schaap zie je met een noodgang over de piste gaan . het stekelvarken zit voor de pistebully.
    Die lijkt het pad schoon te vegen, de poedelmot zit daar bovenop je warme wollen muts en steek een arm vooruit.
    Wijst hij je de weg misschien? En wat zit er nou toch voor groens achterop ?
    Ahh ik zie het al de komkommerboom, ja je moet natuurlijk wel wat te eten hebben .
    Stel je voor dat je vast blijft zitten in de sneeuw.
     
    jolanda13, hendrika73 en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. boerwimmels

    boerwimmels Forumbewoner

    Wat zou het mooi zijn om na de hoogten van de vallei Edelweiss af te dalen naar de diepten van het Koraalrif.
    We blijven hopen.
     
    vinc051 en hendrika73 vinden dit leuk.
  10. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Jaaaah! Maar ik verwacht eerder dieren op vallei Edelweiss omdat die weide al zichtbaar was...