Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Beste Fairie ik ga het afwachten zal het wel in de gaten houden Groet van Sintra98
     
    Cornelly52 en fairie vinden dit leuk.
  2. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Gezien post #1 in dit Topic.......,
    `k heb m`n snorkel al 3,5 jaar klaarliggen, wanneer gaan we eindelijk zwemmen ? :)xDxD

    [​IMG]
     
    Cornelly52 en Sintra98 vinden dit leuk.
  3. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    :music:
     
    Cornelly52 en Sintra98 vinden dit leuk.
  4. 123Pien

    123Pien Forum freak

    Hallo allemaal, avonturiers en vrienden van lang geleden.....
    Voor het eerst sinds heeeeel lang heb ik mijn account nog eens geopend.
    o_Ok ik had het een beetje gehad met het spel. Blijft leuk, kost (te) veel tijd.....
    Tot mijn verbazing "leeft" dit draadje nog steeds....(nou ja...leven).
    Geen idee of ik weer ga spelen, maar ik meende hier toch even een berichtje achter te moeten laten.
     
    jolanda13, schaapje52, Sintra98 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    tja...we blijven dwalen...we blijven speuren...en hopen nog steeds.....:p
     
  6. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    Hallo Pien ik kom hier ook niet vaak meer er komt helaas geen koraalrif:cry:omdat ik de planten die van het koraalrif waren nu in de volle maan zijn terecht gekomen
     
  7. boerwimmels

    boerwimmels Forumbewoner

    Rustig hier.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. HP83

    HP83 Forumleerling

    Wauw, Ik ben 5 jaar weg geweest en heb sinds kort weer Farmerama weer geopend ..... en nog steeds geen koraalrif xD.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  9. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Nee helaas, maar die komt ook niet meer. :cry: Ik zou eerder weer wat avonturen neerzetten maar in RL is het even wat anders gelopen. Ik hoop wel dat ik over een paar maandjes weer tijd daarvoor heb. Nu al een tijdje en nog even te veel in RL en hoop dat het dan weer wat rustiger is. Ligt aan een aantal dingen hoe dat gaat lopen. Gelukkig geen erge dingen maar dingen die tijd kosten.
     
    vinc05 en Sintra98 vinden dit leuk.
  10. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Hebben jullie er nog belang bij dat wij dit draadje laten staan of mag het naar het archief?

    Koraalrif zoals ooit bedacht was zal er inderdaad niet gaan komen, bepaalde afbeeldingen die daarvoor bedoeld waren zijn zelfs ooit al voor een event gebruikt (ik weet alleen even niet meer de naam van dat event).

    Zijn er nog wensen voor invulling van dit stukje forum? Ander soort draadje?
     
  11. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Graag een draadje over ontwikkelingen qua speluitbreiding. Dus geen dingen in de nabije toekomst maar dingen die in de pen zitten, zoals het koraalrif dat zat.
     
  12. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Dat zit er in ieder geval momenteel niet in, het orakel is gebonden aan regels en sinds het koraalrif zijn ze voorzichtiger geworden met dingen vroeg vrijgeven.
    Zodra het orakel beschikking heeft over nieuwe afbeeldingen en het mag gedeeld worden dan zal dat gedaan worden.
     
    Yzaura vindt dit leuk.
  13. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ooh...we hebben hier zoveel al beleefd...niet sluiten aub...:eek:..we zijn nog steeds zoekende....je wil niet weten hoeveel rondjes bezempje al gedaan heeft....en ja....ze is iets op het spoor....8)...meer een verborgen eiland
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Misschien een kletstopic over wat mensen zoal uitspoken op hun boerderij buiten de events om?
     
    schaapje52 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  15. boerwimmels

    boerwimmels Forumbewoner

    Koraalrif zou nog steeds een heel fraaie aanvulling kunnen zijn.
    Misschien kunnen we op dit forum een alternatief bedenken?
    Er zijn al vaker prachtige voorstellen gedaan; ik denk alleen al aan het 6e ambacht, misschien wel bekend bij jullie?
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  16. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Misschien open houden of een andere openen als avonturen draadje. We hebben hier al vele avonturen beleefd en wie weet wat we nog meer mee gaan maken.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  17. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Van mij mag het draadje blijven hoor, ik vroeg het mij gewoon af omdat ik niet zeker weet of er nog belangstelling voor was. Nieuw avonturendraadje mag ook maar ik weet dat het Orakel nu nog niet iets heeft wat geschikte aanleiding gaat zijn.
    Als hij ooit iets speciaals in zijn glazen bol ziet wat net wat meer is dan de gebruikelijke events en nieuwe (fok)dieren zal ik hem vragen of hij nieuw draadje kan openen. Eens zien wat er dan uit komt :)
     
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou wat dacht je van schaap op die waterscooter. Mijn haren zijn nog steeds van slag. xD Een soort groene zombieschapenhaar. xD

    Misschien kunnen wij dit draadje open houden en opnieuw avonturen beleven op de farm en daarbuiten. :music:

    Mits dit mag en kan natuurlijk. :)
     
    Klaartjuh, nientje1950 en -mikmak- vinden dit leuk.
  19. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Van mij mag dit draadje open blijven ook al s de inhoud over iets ander gaat:)
     
  20. boerwimmels

    boerwimmels Forumbewoner

    Is het niet mogelijk om alsnog een koraalrif op te zetten? Dan kan er meteen een goed doel aan gekoppeld worden om de opwarming van de aarde tegen te gaan.
    Er zijn al dieren genoeg die we er kunnen plaatsen:
    dolfijn, zeehond, kreeft, krab zeepaardje enz.
    Redt het rif, eet een duiker (als variant op: redt het bos, eet een bever...).
     
    tineke150, janniekwak, Yzaura en 1 ander persoon vinden dit leuk.