Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Het Koraalrif - ooit allerlei zeedieren voorbij zien zwemmen bij een test van Bigpoint.
    Zag er wel grappig uit - nodigt uit tot de introductie van nieuwe gewassen en dieren en de daarmee de daarbij benodigde fok's, event's en Queest's. Ik wacht in spanning af.
     
    Sintra98, Cornelly52 en mmgorter vinden dit leuk.
  2. OkkieTrooy

    OkkieTrooy Teller

    Jammer genoeg heeft BP besloten de stekker uit het project te trekken. In het speculaasdraadje over het koraalrif hebben een paar spelers elkaar gevonden in het samen verhalen schrijven, avonturen te beleven etc, Dat kan van alles zijn: een piratentocht op de zwarte parel; zeemeerminnen en -mannen; grotten voor toeristen, een wandeling met de hond op het strand; een tocht door de gangen van berg Etna. heel veel feestjes, enz enz.
    Deelnemers aan het verhaal zijn onder andere: speurneus, een heks met een vliegende bezem, een uitvinder, een stuntman, een cowboyfamilie (Cartwrigths), een goede en een slechte zeemeerman, piraten, een fee, een opgroeiende vierling bezem, een papagaai, een schaap en nog een aantal "normale" figuren. O ja, de uitvinder en Hoss (een van de cowboys) zijn een stelletje, maar dat loopt op het moment erg moeizaam omdat de uitvinder een tijdje op Stoppen met corrigeren van Sicilie verblijft.

    En af en toe hebben we he nog steeds over het koraalrif.

    Doe mee als je daar zin in hebt.
     
    Cornelly52, mmgorter, pandarum12 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    De zeedieren zijn inmiddels in het volle maan gebeuren beland
     
  4. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hallo boppers, daar is ze weer. :D..tjonge jonge wat zijn jullie bezig geweest zeg...veel gedoe in RL maar volgens mij alles onder controle...:wuerg:.wordt het niet eens tijd om een reunie te houden
    met iedereen waar we al zoveel avonturen mee beleeft hebben..:music:...dat gaan we doen, maar...eerst wil ik jullie allemaal uitnodigen
    op een groot feest...nl ik was 2 weken geleden 40 jaar !!! getrouwd...erg hé..;)...de vierling is er ook bij...wat zijn ze al groot..zucht
    alleen ik kan carlijn niet vinden....:oops:...datum en tijd volgt nog...groetjes ikkexD
     
    schaapje52, Cornelly52, mmgorter en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    We wachten het in gezonde spanning af.:):music:
     
  6. sanne22334

    sanne22334 Forum-commissaris

    Pandarum en ik gaan (proberen;)) stoppen met dit spel. Hoewel we het spel nog steeds heel leuk vinden gaat het ons teveel tijd kosten. We geven geen geld uit aan dit spel en om alles met de hand te doen kost gewoon teveel tijd. We lopen er al langere tijd aan te denken maar nu gaan we toch echt stoppen. We wensen iedereen veel succes en speelplezier!
     
    Cornelly52 en Sintra98 vinden dit leuk.
  7. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    Misschien dat het een optie is om samen met 1 boerderij verder te gaan. dan kost het voor ieder niet zoveel tijd en je kunt je "verslaving"toch nog doorvoeren. Veel succes met de beslissing.
     
    mmgorter en Sintra98 vinden dit leuk.
  8. pandarum12

    pandarum12 Forum-analist

    Het probleem is dat deze twee accounts door één persoon gespeeld wordt. En helaas kan ik niet kiezen tussen deze twee:wuerg::cry:.
    Buiten het vullen van de akkertjes gaat er ook veel tijd zitten in het doorlezen van het forum en de spelstrategie voor de events, draaien van de bioscoop enz. Daarnaast heb ik ook altijd heel veel plezier gehad in het meeschrijven van dit eiland verhaal en kan ik niet zomaar één figuur weglaten. Al met al ben ik toch minimaal 2,5-3 uur per dag bezig met dit spel en dat is mij teveel. De trent is dat er steeds minder makkelijk aan knechten te komen is en wanneer we knechten kunnen kopen met TG dan is het vaak niet bij events zoals nu bij de VM. Het wordt voor mensen die alles met de hand moeten doen steeds moeilijker. Vandaar dat ik nu alles aan het afronden ben en een poosje ga genieten van wat meer vrije tijd. Maar één ding is zeker, ik ga jullie allemaal vreselijk missen.............:inlove:
     
    Cornelly52 en Sintra98 vinden dit leuk.
  9. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik en ik denk de anderen ook zullen jullie (jouw) ook gaan missen. Misschien een idee om wel met ons met de verhalen mee te blijven doen? Hoef je ons ook niet te missen. Ik stel in elk geval voor om het feest waar ik het pas over had om dit dan volgende week zaterdag te doen. Dan kan dit of dat feest worden om met z'n allen weer bij te kletsen of als je inderdaad ook met dit draadje stopt om dan een groot afscheidsfeestje te geven. We laten jullie natuurlijk niet zomaar in stilte vertrekken.


    Ik weet niet wie er (nog) willen komen maar de begintijd van het feestje is om 14.00 uur en duurt tot.... wanneer iedereen er genoeg van heeft. Het is in de piratenbar en speciaal versierd met...tsja waarmee eigenlijk? o_O o_Ok verzorgd Jack de muziek en ze hebben een speciale verrassing voor Pandarum en Sanne. Wat dat weet ik niet. Daar deed hij heel geheimzinnig over en ze laten tot die tijd niets los. 8)
     
    Laatste bewerkt: 24 Maart 2017
    Cornelly52, pandarum12 en Sintra98 vinden dit leuk.
  10. OkkieTrooy

    OkkieTrooy Teller


    Jammer Pandarum,

    Ik moet zeggen dat ik voor het eerst in jaren ook een farmerama dip heb. Maar ik wijt dat aan mijn buitenlandse verblijf.
    Ik snap dus echter heel goed dat je op ee gegeven moment genoeg geboerd hebt. Maar ik zl je zeker missen bij de avonturen.
     
    Cornelly52, fairie en Sintra98 vinden dit leuk.
  11. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Tja okee, Ik heb die ook Okkie, bij mij is het voornamelijk de uitkleding van het Premium pakket,
    Als ze dat herstellen d.w.z. de parfum weer terug laten komen, dan zou ik het wel weer willen nemen,
    ondanks de hogere prijs.
     
    Cornelly52 en mmgorter vinden dit leuk.
  12. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Het is alweer lang geleden dat ik iets van mij heb laten horen. Eerst hadden we die wezel waar ik toch de boel bij in de gaten heb gehouden. :eek: Zelfs na die tijd nog even om er zeker van te zijn dat er geen gekke dingen meer gebeurden. o_O Tussen alle drukte hier door was mijn hulp ook weer nodig in het dorp waar ik geboren, getogen en buiten hier woonachtig ben. De rust is eindelijk weergekeerd en nog een paar kleine dingetjes afhandelen en dan ben ik weer volop aanwezig.

    Waarom ik dit nu plaats is jawel........ Ik ben vandaag jarig. Ter gelegenheid daarvoor geef ik zondag een groot feest in de welness-grotten. :music: Iedere zaal die niet in gebruik is voor de behandelingen die zijn in gebruik voor het feest. In elke zaal is dan wat anders te doen en te zien. Zodra het licht wordt worden de deuren al door een paar medewerkers opengegooid. Er zijn nu eenmaal mensen die vroeg wakker zijn en mensen die tot in de late uurtjes doorgaan. ;) Het stopt dus pas als iedereen er genoeg van heeft. Waarom zo'n groot feest? In mensenjaren uitgedrukt ben ik nu 50 jaar geworden. Ik zie er veel jonger uit en gedraag mij ook nog als een jong persoon als dat tenminste kan. 8)
     
    -matthias1952-, annigjen, Sintra98 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. marknicole

    marknicole Forum-overlever

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Als het even kan dan ben ik van de partij, tot zondag.
    Groetjes Jose [harriejose en joke1948 ]
     
    fairie en Sintra98 vinden dit leuk.
  14. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    gefeliciteerd fairie.
    Goh, wat ziet het er hier gezellig uit! Ik hoop wel dat er nog wat meer mensen/elfjes/heksen op je verjaardag komen.
    Fijne dag.
     
    fairie vindt dit leuk.
  15. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Beiden dankjewel. Er zijn gelukkig genoeg vakantiegangers van het eiland op het feestje aanwezig maar ik hoop wel dat er nog wat meer van het groepje van de avonturen langs komen. Misschien zijn ze wel op een nieuw avontuur zonder mij. Ik was tenslotte een tijdje in mijn dorp aanwezig, omdat ik daar nodig was. De dag is nog niet om en wie weet wie er nog allemaal langs gaan komen.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  16. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    gefeliciteerd.....tuurlijk ben ik er ook...:music:
     
    Cornelly52, Sintra98 en fairie vinden dit leuk.
  17. sanne22334

    sanne22334 Forum-commissaris

    o_Ok al zijn we gestopt toch kijk ik eens in de zoveel tijd het forum door. Zo ook (toevallig) vandaag. En toen zag ik jouw uitnodiging voor een feestje:D
    Voor dit bijzondere jubileum log ik toch even in om je, ook namens Pandarum, van harte te feliciteren met je 50 ste verjaardag:music:
    We hopen dat deze dag voor jou een onvergetelijke dag is geworden en we wensen je een fantastisch jaar toe.:inlove:
    De grotten zijn weer prachtig versiert en wat een gezelligheid overal. We blijven vanavond gezellig hangen om even met iedereen bij te kletsen en een vaatje leeg te drinkenxD Het is te leuk om iedereen weer te zien:inlove:
     
    Cornelly52, Sintra98 en fairie vinden dit leuk.
  18. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Hartstikke fijn dat jullie ook aanwezig zijn. :D Jullie worden hier enorm gemist. o_Ok al zijn jullie met het spel gestopt het zou wel leuk zijn als jullie weer een keer met ons op avontuur mee zouden gaan. Nu ik het toch daarover heb: een tijdje geleden had ik wat meegemaakt en zou dit nog posten. Door al die drukte hier en dat ik werd weggeroepen is het daar niet van gekomen. Ik zal kijken of ik het komende week hier kan plaatsen. Wie weet zit er weer een avontuur in het verschiet en beleven we weer van alles of is het loos alarm en laat mijn hoofd mij in de steek en zie ik dingen die er niet zijn. De tijd zal het uitwijzen. 8)
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  19. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Het is inmiddels een ruim half jaar later maar niets meer gehoord of beleefd op deze plek
     
    Cornelly52 en tikivogel vinden dit leuk.
  20. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Zo jammer. Ik was ook aan het afwachten tot iemand een reactie zou geven. Ruim een half jaar wachten is wel erg lang. Ik zal kijken om ergens deze maand weer wat te posten wat aansluit op mijn laatste bericht met vreemde dingen. Ik heb het prive nu nog even erg druk.
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.