Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. tinus138

    tinus138 Teller

    Dat is goed nieuws Sintra, neem je Cornelly ook mee voor de gezelligheid en het raadselachtige feestje.;)

    Verdere goede nieuws is dat de hele Cartwright clubje komt[​IMG] hadden allemaal wel even zin in een feestje met ons,en nemen hun viool,gitaar en mondharmonica mee voor een gezellige deuntje:);)
     
    OkkieTrooy, 123Pien, Cornelly52 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. sanne22334

    sanne22334 Forum-commissaris

    leuk....leuk....leuk ik heb er zo'n zin in.
    Wat zal ik aantrekken???
    Een jurkje
    [​IMG]

    Een t-shirtje
    [​IMG]

    Een topje
    [​IMG]


    Mwoa.... ik ga er nog maar een nachtje over slapenxD
     
    OkkieTrooy, 123Pien, Cornelly52 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. tinus138

    tinus138 Teller

    [​IMG] Zo die ligt al klaar op het strand.[​IMG] die staan klaar,de rest komt morgen allemaal;):music:
     
    123Pien, Cornelly52, pandarum12 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    jurkje staat je wel goed
     
    123Pien, tinus138, Cornelly52 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik ga het haar vragen maar of ze er zal zijn kan ik niet garanderen, maar ik heb er i.i.g zin in :music:
    Dat vond ik ook sanne die kleur staat je zo goed :inlove:
     
    123Pien, tinus138, Cornelly52 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. sanne22334

    sanne22334 Forum-commissaris

    Met mijn jurkje al aan zet ik de spullen vast klaar. Helemaal niet koud hier op het strand. Wel wat anders dan de Nederlandse kustxD
    Het geeft mij zo'n zomers gevoel:music:. Overal liggen glazen bollen en andere raadselachtige dingen en de speciale geheimzinnige wijn staat ook al klaar.

    [​IMG]
     
    pandarum12, OkkieTrooy, 123Pien en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    Hallo allemaal is dat feest al begonnen en waar is het dan?
     
    pandarum12, 123Pien, sanne22334 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. pandarum12

    pandarum12 Forum-analist

    Op het strand. ;)De kampvuren branden al, dus je kan ons vast wel vinden.
    Het is ondertussen al een hele drukte hier en super gezellig.:D
    Het Orakel heb ik nog niet gezien maar wie weet is hij/zij toch aanwezig zonder dat we het weten. In ieder geval vermaken wij ons prima hier:music:
     
    Cornelly52, 123Pien, sanne22334 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Hallo Hier zijn wij dan, :music:
    om ons te laten verwennen :inlove:
     
    Cornelly52, 123Pien, pandarum12 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum



    Blauwe wijn ? ja dat is inderdaad erg apart.
     
    Cornelly52, 123Pien, pandarum12 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. tinus138

    tinus138 Teller

    Het was ook het geheimzinnige feestje, alles was 1 grote mysterie.;)Maar gezellig was het wel en de muziek van de Cartwright"s was ook geweldig,alleen vond ik Hoss soms zo afwezig kijken,die ziel8)Ik heb het Orakel niet gezien ,iemand van jullie?:)
     
    Cornelly52, Sintra98, 123Pien en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Nee, ik heb het Orakel niet gezien ondanks dat ik wel aanwezig was maar op de achtergrond. Misschien heeft het Orakel zich net als ik op de achtergrond gehouden waardoor ik hem niet heb gezien.
     
    Cornelly52, Sintra98, 123Pien en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. sanne22334

    sanne22334 Forum-commissaris

    Lekker geheimzinnig allemaalxD
     
    Cornelly52, fairie, Sintra98 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. 123Pien

    123Pien Forum freak

    Nou, ik heb het Orakel wel gezien (denk ik) en ben daardoor helemaal afgedwaald. Het was een geheimzinnig licht, dat in een vreemde groenachtige gloed voor me uit ging. Hypnotiserend.....ik moest er wel achteraan lopen.
    Ik ben uitgeput aan de andere kant van het eiland terecht gekomen en in slaap gevallen.
    Eigenlijk ben ik vandaag pas weer een beetje de oude.....
    Ik heb het hele feest dus gemist :cry:, maar ben wel blij om te zien dat jullie allemaal in orde zijn. Tenminste.....?
    Zijn er tijdens het feest (of daarna) hier ook nog rare dingen gebeurd?
     
  15. pandarum12

    pandarum12 Forum-analist

    Ik heb niets gezien of gehoord. Gezellig met Hoss en Adam wat pinten gedronken en we hebben ons verder vermaakt met het opstoken van de kampvuren. Ik weet niet of anderen nog wat meegemaakt hebben?

    Toch vind ik het wel raadselachtig allemaal. Eerst Fairy die iets vreemds zag in de buurt van niet onderzochte grotten en nu Pien die een groen licht zag......... Misschien moeten we toch maar weer eens op onderzoek uit. Wie weet heeft het Orakel zijn intrek genomen op ons eiland en dwaalt hij 's nachts rond. Ons eiland is bij zoveel mensen in trek dus waarom zou het Orakel het hier niet naar zijn zin hebben;)

    [​IMG]
     
  16. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Wij hebben het voorbij zien komen en Pien die er achter aan ging
    maar die de groene gloed lang niet bij kon houden omdat die veel sneller ging o_O
     
  17. 123Pien

    123Pien Forum freak

    En jullie zijn mij niet komen redden....?! -.-
     
  18. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Er was geen redden aan, en wij hebben ons heerlijk laten verwennen :inlove:
     
  19. OkkieTrooy

    OkkieTrooy Teller

    Het lijkt erop dat jullie van jullie laatste feestje lang moeten herstellen. Wat een rust hier.
     
    Cornelly52 en pandarum12 vinden dit leuk.
  20. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik was voor een noodgeval naar mijn dorp geroepen en even tijdelijk afwezig geweest van het eiland. o_O Kom ik terug moest ik weer van alles regelen, omdat er opeens een storm was met bezoekers voor de tempel. :wuerg: Wordt er net tegen mij gezegd: je moet echt de tempel bezoeken, dat is heel erg leuk. Net maar alles zo ingepland dat ik morgen dan ook de tempel kan bezoeken. 8) In de grotten wordt alles door mijn medewerkers geregeld. (In RL onverwachts erg druk gehad. Mijn update die ik een paar weken geleden zou geven die volgt nog ergens komende week.) Waar de rest zich al die tijd heeft opgehouden of heeft gedaan weet ik niet. Ben een beetje het contact kwijt. Komende week maar eens de banden weer aanhalen. Denk dat ik vrijdag of zaterdag maar een feestje ga geven. Kunnen we weer met z'n allen bijpraten. :D
     
    Cornelly52 en pandarum12 vinden dit leuk.