Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. 123Pien

    123Pien Forum freak

    Ik denk dat we zoveel licht gaan geven, dat we passerende schepen moeten waarschuwen dat we echt geen lopende vuurtoren zijn....xD

    [​IMG]

    Ik heb een ruim assortiment mini-opkikkertjes en hartverwarmertjes ingeslagen.....:p
     
    mmgorter, tinus138, Sintra98 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. pandarum12

    pandarum12 Forum-analist

    Het is een gezellige boel, al die fakkels langs de kustlijn was een prachtig gezicht. Nu staan we een mooi kampvuur te maken.

    [​IMG]
     
    tinus138, Sintra98, fairie en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. sanne22334

    sanne22334 Forum-commissaris

    En ik heb de Gurktalertjes ontdekt in het assortiment van Pien..... :p:inlove:

    De avond wordt steeds gezelliger:music:xD

    [​IMG]
     
    pandarum12, tinus138, Sintra98 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. 123Pien

    123Pien Forum freak

    Ha ha, zo is dat Sanne. Speciaal voor jou ingeslagen! ;)

    Intussen zijn bij het kampvuur de marshmallows en de worstjes aan de beurt.
    En het restant van de drankjes moet natuurlijk ook opgemaakt worden. Stel dat ze bederven...dat zou zonde zijn....xD
     
    pandarum12, tinus138, sanne22334 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Nou, vooruit. Ik zal bij uitzondering een klein beetje nemen. Nou maar hopen dat dat wel goed gaat. De laatste keer dat ik wat gedronken had zijn er gekke dingen gebeurd waar jullie van uit zijn gegaan dat ik ze gedroomd had. o_O Zelf ben ik daar nog steeds niet van overtuigd.-.-
     
    pandarum12, tinus138, 123Pien en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Het was weer een topafeest zelf was ik niet in de gelegenheid er bij te zijn, :eek:
    maar de kustlijn zag er prachtig uit vanaf zee :inlove: En er zijn geen schepen in moeilijkheden gekomen.
    Maar ze bleven wel even kijken naar het fakkel feest zo als de kapiteins het noemden
     
    pandarum12, tinus138, 123Pien en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. 123Pien

    123Pien Forum freak

    En Fairie....hoe is het afgelopen?
     
    sanne22334, Sintra98, fairie en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. tinus138

    tinus138 Teller

    Speurneus en ik heb ook alles gemist,maar vanuit het havengebouwtje jullie wel gezien. Want Speurneus is een beetje ziek:wuerg:dus daarom waren wij er niet bij,bij het fakkeloptocht.
     
    sanne22334, Sintra98, fairie en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. pandarum12

    pandarum12 Forum-analist

    Beterschap voor Speurneus. Misschien knapt hij van dit speeltje wat op:)

    [​IMG]
     
    sanne22334, tinus138, Sintra98 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. 123Pien

    123Pien Forum freak

    :inlove::inlove::inlove: als Speurneus het niet zou willen hebben....
     
  11. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ehh, dat weet ik eigenlijk niet. :( Volgens mij heb ik een onbekend persoon gezien die iets mysterieus had. 8) Ik ben naar diegene toegelopen en toen ik een stuk dichterbij was draaide diegene om en ben ik hem gevolgd. Af en toe keek hij om of ik hem wel volgde. Via een verborgen ingang tussen het groen vlakbij de zijkant van de grot kwam ik uit in een deel van de grotten waar wij nog helemaal niet geweest zijn. :D Daar waren meerdere ingangen van grotten en is hij in 1 van die grotten naar binnen gegaan. Na een hele lange tijd te hebben gelopen kwam ik uit in een hele grote ruimte die bewoond is. Ik heb mij verborgen gehouden. Tsja, ik weet natuurlijk niet hoe dat volk is en ze op mij zullen reageren. o_O Nadat ik van verbazing was bekomen keek ik waar die onbekende persoon was maar zag hem niet meer en ben toen maar weer teruggegaan. Ik ben toen naar mijn bedje in mijn grot gegaan en ben daar gaan slapen. Ik ga eerst maar eens alles op een rijtje zetten (of ik herkenbare dingen heb gezien) en dan maar eens kijken of ik dit echt kan vinden en dus alles echt heb beleefd of dat het kleine drankje niet goed is gevallen en het allemaal een droom was. -.-
     
    sanne22334, tinus138 en Sintra98 vinden dit leuk.
  12. 123Pien

    123Pien Forum freak

    Ben benieuwd......
     
    Sintra98, fairie, sanne22334 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. tinus138

    tinus138 Teller

    Speurneus vind het knuffel heel mooi en lief en bedankt jou er voor Pandarum:)Inmiddels gaat het de goede kant op met Speurneus heeft weer wat gegeten vandaag en ook binnen gehouden,waarschijnlijk had ze wat last van hondenbuikgriep.:(

    Zijn wel nieuwsgierig naar het verhaal van Fairie, gedroomd of werkelijkheid;):)
     
    Sintra98, 123Pien, fairie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    hij is een zij...8);)
     
    Sintra98, 123Pien, tinus138 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. sanne22334

    sanne22334 Forum-commissaris

    joepie, ruik ik een nieuw avontuur........
    Wanneer gaan we op onderzoek uitxD
     
    Sintra98, fairie, 123Pien en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. 123Pien

    123Pien Forum freak

    Ik ga mee....vorige keer ben ik achtergebleven...:cry:
    [​IMG]
     
  17. tinus138

    tinus138 Teller

    Speurneus en ik hebben vandaag weer voorzichtig een rondje gedaan over ons eilandje,nu ligt ze weer heerlijk te slapen in haar grote hondenbed;)Alleen zijn wij nog niet weer aan een nieuw avontuur toe.o_OZijn nog aan het bijkomen van de laatste :p8)
     
    123Pien, fairie, pandarum12 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. sanne22334

    sanne22334 Forum-commissaris

    We hebben geen haast Tinus. Speurneus kunnen we niet missen op onze avonturen dus laat haar eerst maar rustig beter worden;)
     
    123Pien, Sintra98, tinus138 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Speurneus moet eerst inderdaad beter worden. 8) We moeten ook nog afwachten of het nu werkelijk is gebeurd of dat het toch door de alcohol komt. ;) Ik hoop mijn bevindingen hier vrijdag neer te zetten. (In RL even druk en heb wel plaatjes maar moet dit nog bewerken en uploaden). Lukt het vrijdag niet dan zeker wel zaterdag. Dan kunnen we wel op zoek gaan of we die verborgen ingang kunnen vinden. :D
     
    pandarum12, 123Pien, tinus138 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. sanne22334

    sanne22334 Forum-commissaris

    Leuk... leuk...leuk...:D
     
    pandarum12, 123Pien, Sintra98 en 1 ander persoon vinden dit leuk.