Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

2. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Heeyyyy, Mikmak. Gezellig dat je er weer bent. Je zoeft zo hoog door de lucht dat we je niet vaak meer zien. Kom je de kerstdagen gezellig meevieren?

Mijn voorstel is om de kleine zaal gezellig in te richten en daar de kerstdagen te vieren. Gewoon gezellig onderons, met de Cartwrights en de piraten (en natuurlijk wat banketbakkers:p) We ontbijten gezellig, drinken bekers chocomel met slagroom of gluhwein, eten 'savonds lekker en verder maken we een strandwandeling of doen wat andere leuke dingen.
    Ik hoorde net van de kerstman dat hij op kerstavond met ons een tocht door de lucht wil maken. Met zijn allen in de slee:D

tinus138, 123Pien, sanne22334 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Voor mij gaat dat helaas niet lukken, wij hebben op 1e kerstdag de verjaardag van Cornelly en dat is HEEL bijzonder :music:
    Gellukkig hebben we van 16:00 tot 20:00 uur een restaurantje kunnen huren die eigenlijk gesloten zou zijn.:inlove:

Cornelly52, tinus138, HippoFlippo en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Ik vind het altijd zo leuk dat jullie de verjaardag van Cornelly altijd zo uitgebreid vieren. Ik hoop dat het dit jaar ook weer een succes wordt.:D

Het kersfeest bij ons op het eiland gaat ook vast heel leuk worden. Een fakkeltocht in het donker vind ik ook wel een leuk idee. Dat ziet er zo romantisch uit:inlove: Helaas hebben we geen sneeuw. Misschien kan frau Holle wat strooienxD

tinus138, 123Pien, pandarum12 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Sintra98

Misschien moeten we eens op zoek gaan naar een Sneeuw Kanon zo eentje als ze bij de skie pistes hebben,8)
    maar dan met kunst sneeuw ;) omdat het voor gewone sneeuw veel te warm is op ons eiland o_O

Laatste bewerkt: 23 December 2016
    Cornelly52, tinus138, 123Pien en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik zou ook de schaatsbanen kunnen gebruiken voor een fakkeltocht. Overdag kan men dan gewoon schaatsen, dan sluit ik ze 1 uurtje eerder en dan gauw ombouwen voor een fakkeltocht in de avond. Dan zou een sneeuwkanon inderdaad goed van pas komen. ;) Dit kan ik dan ook 2 of 3 dagen doen als er genoeg animo voor is. Misschien zijn er nog wel andere dingen die ik eventueel op die andere dagen kan doen met de schaatsbanen. Daar moet ik dan even over nadenken en men kan ook een verzoekje indienen als men een idee heeft of iets graag zou willen doen. Ik kan dan kijken of er iets tussen zit en het haalbaar is. 8)

Voor zover ik weet is kerstavond 24 december en zou je toch mee kunnen als je dat wilt en tijd hebt. Voor 1e kerstdag wens ik jullie heel veel plezier en fantastisch om te lezen dat jullie naar dat restaurantje kunnen terwijl het eigenlijk gesloten zou zijn.

tinus138, 123Pien, sanne22334 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Schaatsbaan ombouwen voor een fakkeltocht is een super idee. Goed uit te voeren en het is daar heel gezellig. Ik denk dat we best een gezellige kerst zullen krijgen:music:

8. Sintra98

Dit is een redelijk handzaam sneeuwkanon wat geschikt is om in de grotten te kunnen gebruiken:)

Cornelly52, tinus138, 123Pien en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Speurneus is al aan het proefdraaien in de vers gespoten sneeuwxD

tinus138, 123Pien, Sintra98 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Klinkt een beetje ziekjes?

tinus138, fairie, Sintra98 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. fairie

fairie Commandant van het forum

Vandaag maar even zonder plaatjes maar alles staat klaar in de grotten voor de fakkeltocht. Er staan nu speciale hapjes en drankjes klaar tot er genoeg mensen en bewoners aanwezig zijn voor de fakkeltocht. :D Tot die tijd komt men niets tekort en is er ook achtergrond muziek aanwezig. :music: Ik ga nu even een rondje maken om te kijken of er al mensen en/of bewoners aankomen. ;)

tinus138, Sintra98 en sanne22334 vinden dit leuk.
  12. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Het is zo gezellig met al die fakkels. Zo meteen gaan we beginnen aan de wandeling. Dat wordt een prachtig gezicht als iedereen met de fakkel in de hand door het donker loopt:D

En de banketbakkers hebben weer reuze mooie dingen gemaakt. We hebben al een paar taarten verorberd met elkaarxD

En de hapjes van Fairie waren ook om te smullen, alles verdween als sneeuw voor de zon:p
    Gelukkig is er in de grot geen zon en blijft de sneeuw in de grot wel liggenxD

13. sanne22334

Gefeliciteerd met je verjaardag, Cornelly:inlove:

We hopen dat je een super fijne vejaardag zult hebben:D

tinus138, pandarum12, fairie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. Sintra98

Cornelly heeft inderdaad een Superleuke en fijne verjaardag gehad in een eigen shift en een groot cadeau
    van de eigenaar en zijn vrouw :inlove: :music: Het voelt wel erg V.I.P. een heel restaurant voor ons allen ( WOW) :)

Sanne heel erg bedankt voor de taart !!

Cornelly52, tinus138, sanne22334 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Mmmmm ik geniet nog elke dag van de heerlijkheden die de banketbakkers ons leveren. Het schuurwerk aan de Witte Parel ligt even stil tot het begin van het nieuwe jaar. We houden even vakantie;)

Elke dag lekker een stuk schaatsen in de grot, lekker dingen smikkelen en 's avonds gezellig in de feestzaal die nog volop versiert is.

tinus138, sanne22334, 123Pien en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

17. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Dank je Matthias, ik vrees alleen dat iedereen hier in een winterslaap gesukkeld is. Het is zo stil hier op het eiland. Ikzelf ben ook wel een beetje in vakantiestand hoor. Maar als je zin hebt in een gratis drankje dan ben je van harte welkom in de Tikibar, daar is het altijd gezellig en iedereen is er welkom.;)

18. 123Pien

123Pien Forum freak

Ja klopt....het was allemaal zo druk...;).

Maar we hebben ons inderdaad prima vermaakt.

Morgenmiddag gaan we oliebollen bakken :p[​IMG]

Gluhweintje erbij...vuurkorfje aan..........tralala......gezellig!

tinus138, pandarum12, sanne22334 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Sintra98

Zijn die banket bakkers weer vertrokken Pien? Zij kunnen oliebollen bakken als de besten :inlove::p

Cornelly52, 123Pien, tinus138 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. sanne22334

Hopelijk zijn de banketbakkers er nog, maar zelf doen is gewoon leuk.:D Ik ga vandaag appelbollen bakken, ook gewoon omdat het zo leuk is (en stukken goedkoper, dan in de winkel;)).

Volgens mij hoorde ik dat de banketbakkers vanavond voor allerlei andere hapjes gaan zorgen. Wat weet ik niet precies maar ze wilden eens wat anders maken dan gewoonlijk.

123Pien, tinus138, pandarum12 en 2 anderen vinden dit leuk.