Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. fairie

fairie Commandant van het forum

Feestje???? Komt dat goed uit. Van wat ik hier hoor hebben we die zaterdag. Waarom denk je dat ik ze hard aan het werk zet om hun hun achterstallig werk in te laten halen. ;) Zaterdag moet alles klaar zijn. :music:

Cornelly52, 123Pien, tinus138 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Een vaatjes speurtocht, dat lijkt me helemaal te gek:inlove:. We zullen het in iedergeval niet koud krijgenxD

Alleen.... ik ga voor Speurneus een alternatieve speurtocht organiseren met hondenkoekjes of zo...... ik ben bang dat vaatjes drank voor hem geen enkel probleem zijn om op te zoeken. Misschien kan ik dan gelijk voor de konijntjes ook een wortelspeurtocht en voor de papegaaien een pindaspeurtocht maken:p:D Ik denk dat ik de komende dagen maar een paar wandelingen ga maken over het eiland;):music:

123Pien, tinus138, Sintra98 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Stil hier....:sleepy:

Cornelly52, 123Pien, sanne22334 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. fairie

Was druk bezig om alles op orde te krijgen voor morgen. Ze hebben hard gewerkt en zijn met de laatste ruimte bezig. Dit zal morgenochtend klaar zijn. Er kan dus volop gefeest worden en overal gebruik van gemaakt worden. :music: Zelf was ik druk bezig met de administratie en die heb ik net afgerond. Daar was gelukkig niets mis mee. :D Nu maar vroeg gaan slapen. Ik wil morgen fris aanwezig zijn en als het kan tot het einde blijven.8)

pandarum12, Cornelly52, 123Pien en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. tinus138

tinus138 Teller

Hier Speurneus,kom even vertellen dat mijn baasje nog steeds in het hangematje/ lappenmand ligt:wuerg:.Het gaat wel de goede kant op hoor;).
    Daarom doe ik de rondjes hier over het eilandje al een paar dagen alleen,zijn dus helaas niet bij het feestje vanavond:(

pandarum12, Cornelly52, 123Pien en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. sanne22334

Zo ik sta alvast klaar. Een beetje vroeg maar dat is niet erg. ;)

Ik heb echt zin in het feest. Allemaal gezellig bij elkaar, top DJ, lekkere drankjes en hapjes. hele avond dansen.:inlove:

Ideetje....volgende week gezellig kerst vieren.....:music:

pandarum12, Cornelly52, 123Pien en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. fairie

Speurneus wens je baasje beterschap van mij . Ik hoop dat hij snel weer beter is.

Natuurlijk vieren we volgende week kerst, 3 dagen lang (tenminste... eigenlijk 2 1/2) Kerstavond, 1e kerstdag en 2e kerstdag. Dan hebben we daarna nog Oud & Nieuw. :music: We zijn dus gelukkig op tijd terug voor de feestjes. :inlove: Nu ik het over feestjes heb, ik sta ook al klaar voor het feestje van vanavond. Ik lees dat Sanne er ook al is dus ga ik haar opzoeken en kunnen we samen op de rest wachten. ;)

tinus138, sanne22334, Sintra98 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Cornelly is 1e kerstdag jarig en dat vieren we dan ook nog als de banket bakkers er zijn mogen die voor Cornelly
    chocolade taarten bakken :music: en die in 64 punten hakken. :inlove:

tinus138, -Nigelle-, fairie en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. 123Pien

123Pien Forum freak

Zo......de laatste voorbereiding net afgerond.

We kunnen zo van start.

De entree is in stijl...

En dit is het eerste gedeelte van de grot.....

Jack moest nog een sneeuwstorm doorstaan om op tijd hier te zijn....Maar hij heeft zijn DJ pak aan en de eerste liedjes hebben we al gehoord....

En in deze grot staat het buffet klaar, natuurlijk in kerstsfeer...

Oh, ik geloof dat ik buiten stemmen hoor.....de eerste gasten komen er al aan.

Let's party....!! :music::D:p

tinus138, fairie, sanne22334 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Super gezellig met elkaar. De Cartwrights, de piraten en alle anderen zijn er ook. De vaatjes gaan goed leeg en de hapjes verdwijnen als sneeuw voor de zon. Jack gaat helemaal los en de sfeer is fantastisch:D

tinus138, fairie, sanne22334 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. 123Pien

123Pien Forum freak

Eindelijk zijn we weer met z'n allen op het eiland. Dat was lang geleden.....

HOME SWEET HOME.....

Proost allemaal!

tinus138, fairie en Sintra98 vinden dit leuk.
  12. sanne22334

Wat een geweldig feest was het gister. Ik ben nog helemaal in de wolken...... :inlove:Het is zo fijn om weer thuis te zijn. Op een volgend avontuur wil ik zeker weer mee maar ik hoop dat het nog een hele poos gaat duren want ik geniet er echt van om weer terug te zijn. Hoewel een nieuw avontuur..........nee, echt niet, nu nog nietxD

tinus138, pandarum12, fairie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. Sintra98

Gezien het weerbericht in jouw banner blijf je maar lekker bij ons op ons warme eiland,
    Is voor ons ook gezelliger xDxD

Cornelly52, tinus138, 123Pien en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. sanne22334

Vanavond weer eens een ouderwetse koffie in het havenkantoor. Iedereen is welkom. Voor de zieken onder ons zal ik ook een potje kamille thee zetten en wat sinaasappels persen ;)xD

tinus138, 123Pien, fairie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Ik heb liever de koffie maar mijn keel roept om een hoestdrankje. Een hete grog helpt ook vast, heb je die ook:p

tinus138, 123Pien, sanne22334 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Sintra98

Tuurlijk hebben we die ook in huis, u vraagt en wij serveren :D:)

Cornelly52, tinus138, pandarum12 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. 123Pien

123Pien Forum freak

Zo is dat!
    En nu hebben we ook weer mensen om ons heen waar we iets aan kunnen serveren. Zo fijn....

tinus138, pandarum12, sanne22334 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Sintra98

o_Ost en west, Thuis het best :inlove:
    Sneeuw en regen vallen heel vaak tegen o_O

Cornelly52, tinus138, pandarum12 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. sanne22334

Gelukkig zijn jullie het zonnetje in huis als sneeuw en regen tegenvallen;)xD

tinus138, Sintra98, pandarum12 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. 123Pien

123Pien Forum freak

Rustig hier....ik denk dat iedereen aan het bijkomen is :D

Wat doen we met kerst?

tinus138, sanne22334, Sintra98 en 2 anderen vinden dit leuk.