Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. tinus138

tinus138 Teller

Speurneus en ik hebben nog niets gevonden......zoef en weg zijn we weer8)

2. 123Pien

123Pien Forum freak

Volgens mij is iedereen op vakantie.........of verdwaald............of......? :wuerg:

JOEHOE, waar is iedereen???

3. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Goedenavond ik ben heel gewoon op het terras van de Tiki Bar :inlove:

-Nigelle-, Cornelly52, tinus138 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik vond het al zo stil. Ben ik nog als enige op dat onbekende stukje waar we een paar dagen pauze zouden houden? Is de rest ook terug of zijn we allemaal een andere kant opgegaan en elkaar kwijtgeraakt? Zucht, ik ga denk ik maar slapen en morgen maar eens verder kijken. 8)

tinus138, pandarum12, 123Pien en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Poeh, daar benik ook weer. Was ik toch helemaal verdwaald. :wuerg: Het heeft me toch een paar dagen geduurd voor ik de weg weer terug vond. Ondertussen was ik zo bang dat de kerstman al weer langsgekomen was en dat ik alleen achter gebleven zou zijn:cry: Gelukkig zijn jullie er nog:inlove:. Ik blijf nu echt hier en ga niet meer op onderzoek uit. Ik ben duidelijk niet de beste onderzoekerxD

tinus138, pandarum12, fairie en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. 123Pien

123Pien Forum freak

Ik heb een app, een SOS en een antwoord naar de Kerstman gestuurd.
    Morgen worden we opgehaald!

fairie, tinus138, pandarum12 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. sanne22334

Zo ik zit al klaar. Ben ik in iedergeval op tijdxD

123Pien, fairie, Sintra98 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Haaallloooo... zijn jullie er nog???o_O
    O, daar gelukkig.... ik heb het gered:D
    Tjonge ik was zo bang dat ik niet meer op tijd zou zijn. Ik heb zoveel beleefd de afgelopen dagen. :wuerg: Ze (wie het waren weet ik niet precies, één of andere bende of zo) hadden mij gevangen genomen in de veronderstelling dat ik iemand anders was. Ik moest vertellen wie ik was en hoe ik hier kwam en toen ik vertelde over de kerstman werden ze zo boos dat ze mij gevangen zetten:cry: Ze geloofden niets van mijn verhaal maar hoe kon ik nou bewijzen dat het echt waar was:( Dagen lang bleven ze mij maar ondervragen maar vannacht werd ik ineens vrijgelaten. Ze keken een beetje beschaamd en zeiden allemaal woorden die ik niet kon verstaan. Iets leek op... Taktak en dan nog iets van een grote en 4 kleine takken die sloegen .... en.....en.... Ik begreep er neits van. :oops: Ik ben er als een haas vandoor gegaan en zo vlug als ik kon ben ik hier naar toe gegaan. Ik vraag me af wie die geheime weldoener is geweest die er voor gezorgd heb dat ik vrij gelaten werd. Ik ben in ierdergeval enorm blij dat ik hier weer ben en ik verlang naar een heerlijke hangmat op ons eiland:inlove:

-mikmak-, 123Pien, fairie en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. tinus138

tinus138 Teller

Sorry hier even te druk in RL met verf en behang.

-mikmak-, 123Pien, pandarum12 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Sintra98

Als je jezelf en speurneus dan maar niet er mee onder kliedert, want dan wordt het zo iets als:
    all colors of benneton united xDxD

-Nigelle-, Cornelly52, -mikmak- en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. fairie

fairie Commandant van het forum

Dat wordt dus even bijkomen van al die spanning. Ik denk dat ze de kerstman met zijn rendieren hebben zien vliegen en het niet durfden toe te geven dat je gelijk had ;). Gelukkig ben je weer bij ons terug en inmiddels weer op het eiland. Helaas ben ik daarvandaan weer in de koffer aanbeland. Ik mocht er tijdelijk even tussenuit en moest daarna gelijk weer terug :cry:. Ik weet nog steeds niet hoe ze het gedaan hebben. Het ene moment in de koffer en het volgende moment op het strand voor vertrek en nu bij aankomst op het strand ook zo plotseling weer terug in de koffer o_O. Nu de komende dagen maar eens gaan praten als brugman. Als het mij lukt wacht ons nieuwe avonturen maar dan moet ik het wel voor elkaar krijgen natuurlijk. Voor nu mag ik absoluut niets loslaten van wat ik daar allemaal gezien en meegemaakt heb :wuerg:.

-mikmak-, tinus138, 123Pien en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. sanne22334

Poeh, jij hebt maar een drukke vakantietijd Fairie.:wuerg:
    Ik ben blij dat ik even kan bijslapen na ons vakantieavontuur:D
    Maar ik hoop van harte dat je weer een mooi avontuur voor ons kan regelen, daar ben ik altijd voor inxD

-mikmak-, tinus138, fairie en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Succes Fairie, ik heb al weer zin in nieuwe avonturen. Die koffer intrigeert mij enorm. Ik ben echt benieuwd wat je gaat ontdekken en hoe de onderhandelingen zullen gaan verlopen.

Ik ben ook al weer flink verbaasd. Toen ik na onze terugkomst mijn bed in wilde rollen vond ik de volgende kaart onder mijn kussen. Geen enkel idee hoe die daar komt en wat deze kaart te betekenen heeft. Misschien is het een reclamefolder oid maar misschien is het ook een volgend avontuur. Zou het een kaart kunnen zijn in vervolg op onze schatkistentocht die we lang geleden hebben gehouden en die we niet hebben kunnen voltooien omdat we aanwijzingen misten? En wie is degene die die kaart onder mijn kussen heeft gelegd?
    Ik zal hem in het havenkantoor neerleggen zodat iedereen zich erover kan buigen als men weer een beetje bijgekomen is.

-mikmak-, tinus138, 123Pien en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Sintra98

Wij hebben er ook een, en nee het is geen vakantie folder o.i.d. het is de komende schatkalender
    die binnenkort van start gaat :inlove::music:

-Nigelle-, Cornelly52, pandarum12 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. 123Pien

123Pien Forum freak

Nou daar hebben wij flink wat ervaring mee; daar zouden we doorheen moeten vliegen...xD

pandarum12, -mikmak-, Sintra98 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. tinus138

tinus138 Teller

We zijn bijna klaar met verven maar nog niet helemaal8). @fairie doe je voorzichtig in die grote koffer,Speurneus kan je nog niet komen redden hoor.;)

pandarum12, -mikmak-, sanne22334 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. sanne22334

Het is rustig hier. Lekker relaxen, genieten van de zon en de zee. Af en toe een hapje en een drankje. Wat is het heerlijk op ons eiland:inlove: Ondertussen is Fairie heel ijverig en ik ben benieuwd wat uit de gesprekken gaat komen. Tot die tijd geniet ik even van het niets doen:music:

123Pien, Sintra98, tinus138 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ahum....vliegen.?..8)

sanne22334, 123Pien, Sintra98 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Ja hoor, want ooit ergens in het ver verleden hebben we ons vliegbrevet moeten halen om naar dit eiland te vliegen. Maar ik geef eerlijk toe dat we er in vergelijking met jou niets van bakken. Een looping met schroef of iets dergelijks maak ik echt niet. xD
    Enne....alleen maar over die schatkaart heenvliegen schiet niet op... we zullen echt mee aan het werk moeten willen we de buit ooit binnenhalenxD

sanne22334, 123Pien, Sintra98 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. tinus138

tinus138 Teller

Zo even bij gelezen en weg zijn Speurneus en tinus weer;)

sanne22334, 123Pien, Sintra98 en 2 anderen vinden dit leuk.