Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. 123Pien

123Pien Forum freak

Ik ga voor Zuid-Amerika, ik denk dat we in 1 van de vele zijrivieren van de Amazone zitten. Grootste kans dat we in Brazilië zijn.
    Iemand een beter idee?
    Het is de bedoeling dat we de kerstman ons antwoord (lees: gok...xD) doorsturen.
    We horen van hem dan of het klopt.

We mogen hier pas weg als we het goed geraden hebben...:cry:......grapje....:wuerg:

sanne22334, Sintra98, pandarum12 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. tinus138

tinus138 Teller

Wie heeft dat bedacht,toch niet de kerstman.8) Speurneus denkt dat we in Australie zitten rond dwalen, met dit houtje kwam ze net naar me toe[​IMG] dat lijkt toch verdacht veel op een boemerangxD

sanne22334, Sintra98, fairie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Het zou ook Peru wel eens kunnen zijn. Dat land heeft ook tempels en ook veel herders. Ik denk dat dat boemerang ding wel eens van een herder zou kunnen zijn. We naderen volgens mij de bewoonde wereld want er komen meer paden in het bos en we hebben ook al een keer een klein takkenhutje gezien. Morgen zullen we waarschijnlijk weten waar we zijn.:D Hopelijk is de bevolking vredelievend en overleven we het:wuerg:

sanne22334, tinus138, Sintra98 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. 123Pien

123Pien Forum freak

Nou Pandarum, dat geeft de burger moed.....hopelijk overleven we het....?!?!:wuerg:

Sintra98, pandarum12, sanne22334 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik heb ook nog een idee waar we kunnen zijn namelijk:

Het beschermd gebied van de drie parallelle rivieren in Yunnan is gelegen in het bergachtige noordwesten van de Chinese provincie Yunnan waardoorheen drie van 's werelds langste rivieren stromen: de Jangtsekiang, de Mekong en de Salween. Het werd in 2003 door de UNESCO opgenomen in de werelderfgoedlijst.[1]

Het gebied bestaat uit 15 deelgebieden verspreid over 8 clusters

Het beschermd gebied is verspreid over 15 verschillende deelgebieden met een totale oppervlakte van 9.394 km² (ongeveer 1/3 van de oppervlakte van België) met daaromheen bufferzones met een oppervlakte van 7.589 km². Deze deelgebieden liggen verspreid over een oppervlakte van 180 km breed en met een lengte van 310 km van noord naar zuid. Hier stromen, gedurende meer dan 300 km, drie van 's werelds langste rivieren parallel aan elkaar, gescheiden door bergen met toppen van meer dan 6.000 meter, waarna zij hun stroom vervolgen, ieder in een compleet andere richting.

Verder heb je in China de volgende tempels:

Bergresidentie en afgelegen tempels van Chengde · Tempel en begraafplaats van Confucius

Chengde is een stad in de noordoostelijke provincie Hebei, ongeveer 200 kilometer ten noorden van Peking. Bevolkingsaantal in 2001 was ca. 700.000. De stadsprefectuur heeft 3,6 miljoen inwoners.
    De stad is het meest bekend als de zomerresidentie van de keizers uit de vroege
    Qing-dynastie. Zij lieten hier in de 18e eeuw een toevluchtsoord in de bergen bouwen, omringd door muren. Het werd voorzien van parken met meertjes, pagodes en paleizen. Buiten deze muren liggen de acht buitenste tempels. Deze zijn gebouwd in architectuurstijlen uit heel China. De meest indrukwekkende reproductie is de Putuo Zongcheng, gebouwd naar het voorbeeld van de Potala in Lhasa, Tibet. Het toevluchtsoord in de bergen en de buitenste tempels zijn een UNESCO Werelderfgoed sinds 1994

Hieronder het gebied van Yunnan. Als we inderdaad hier zouden zijn dan zijn we schuin naar links gegaan naar de Tibetaanse plateau wat dan weer heel goed zou kunnen vanwege de tempel die we zijn tegengekomen.

Sorry, maar ik ben even wezen spieken. Ik had geen idee. Ik had o.a. ook aan Peru gedacht of aan het Amazonegebied en heel even aan Zwitserland. Misschien zit ik met bovenstaande helemaal fout. Het is ook al heel erg laat en allang bedtijd geweest. Zal maar gaan slapen en morgen weer fris met jullie meegaan. Ik wacht wel af waar we terecht komen en waar we ons uiteindelijk bevinden.

123Pien, pandarum12, sanne22334 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. tinus138

tinus138 Teller

Nou we zijn er dus nog niet achter waar we zijn.Maar waar zal dit zandpad naar toe gaan ,welke kant gaan we op8).[​IMG]

Sintra98, 123Pien, pandarum12 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Gewoon onze neus achterna. We laten Speurneus voorop gaan. Dan komt het zeker goedxD

tinus138, Sintra98, 123Pien en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Wow Fairie, jij hebt goed opgelet tijdens de aardrijksunde lesxD Je zou zomaar eens geljk kunnen hebben.
    Kijk eens waar het stoffige weggetjes op uitkwam, dit zou msschien de omgeving van Shangri-La in Tibet kunnen zijn. Ongelofelijk wat de natuur snel kan veranderen. Alles valt of staat met de aanwezigheid van water.

Hé zagen jullie dat ook. Er flitste iets door de lucht. Het ging zo snel dat ik niet kon zien wat het was maar het leek wel op Mikmak, maar het zou ook zomaar de kerstman kunnen zijn.:wuerg:o_O Geen idee wat ik hiervan denken moet-.-

sanne22334, tinus138, Sintra98 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. 123Pien

123Pien Forum freak

Wat gaan we de kerstman melden?
    Als we dat niet snel doen, kunnen we beter een SOS uitsturen....xD

Wordt het Tibet???

pandarum12, sanne22334 en tinus138 vinden dit leuk.
  10. fairie

Pandarum, ik denk dat je gelijk hebt. Het lijkt inderdaad Mikmak te zijn 8). Zou ze ons achterna hebben gereisd? Heeft ze ons vertrek met de kerstman gemist? Of is het toch misschien iemand anders? Als het een andere heks is houd zij dan de boel alleen in de gaten of staat er iets te gebeuren? o_O

123Pien, als ik naar het bovenste plaatje van Pandarum kijk dan hoop ik dat voordat er een antwoord gegeven wordt aan de kerstman we 1 of 2 daagjes van dat mooie uitzicht kunnen gaan genieten.:inlove:

pandarum12, sanne22334, 123Pien en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. tinus138

tinus138 Teller

Het uitzicht is inderdaad prachtig,maar kan dus net zo goed o_Ostenrijk of Zwitserland of zelfs het Zwarte woud in Duitsland zijn. In ieder geval wil Speurneus en ik hier ook wel een paar dagen vertoeven:inlove: Dus nog maar even wachten met het seinen naar de Kerstman;)

pandarum12, sanne22334, 123Pien en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

13. 123Pien

123Pien Forum freak

Ha ha, Mikmak kun jij de kerstman laten weten dat we er nog niet helemaal uit zijn...? xD

pandarum12, fairie, sanne22334 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. sanne22334

Gezellig even met zijn allen op vakantiexD
    Geen idee waar maar leuk is het wel;)

pandarum12, tinus138, 123Pien en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. 123Pien

123Pien Forum freak

Vanavond hebben we ons kamp maar eens wat uitgebreider opgeslagen.
    Kampvuurtje.........drankje.......hapje.............het lijkt wel alsof we op Baha zijn....xD

pandarum12, tinus138, sanne22334 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik ben naar Baden Baden, naar m'n keindochter. ze doen daar van alles, misschien vinden ze daar iets waar we naar zoeken

pandarum12, 123Pien, fairie en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. sanne22334

Ja misschien wel, alleen weet ik niet precies waar we naar zoeken. xD We zoeken naar het koraalrif, naar schatten en vooral naar heel veel avontuur8). Maar vind je wat in Baden Baden meldt het graag want dat levert vast nieuwe avonturen op:D

pandarum12, Sintra98, 123Pien en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. tinus138

tinus138 Teller

Ons avontuur vandaag was het afkrabben van het behang,nee geen geheime tekens op de muur ontdekt.8)

pandarum12, sanne22334, Sintra98 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. fairie

Jammer, weer geen aanwijzing. Mijn avontuur van vandaag was met slapen een nachtmerrie gehad. :cry: Of het echt onder nachtmerrie valt weet ik niet maar was geen fijne droom. o_Ok ik heb geen aanwijzingen gevonden.-.-

pandarum12, sanne22334, tinus138 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. 123Pien

123Pien Forum freak

De enige aanwijzing die ik heb gevonden is deze...

Cornelly52, pandarum12, sanne22334 en 3 anderen vinden dit leuk.