Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. tinus138

tinus138 Teller

Speurneus en ik gaan ook mee en hebben ongeveer 20 kilo bagage(botjes koekjes end):wuerg:xDWel hebben we een vraagje,wanneer zijn we weer terug op ons eilandje:)

Fairie als het je niet lukt om uit die koffer te komen zetten we dat zijdeurtje wel open hoor ,heb je een lichtpuntje waar je naar toe kunt vliegen.;)

pandarum12, sanne22334, Sintra98 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. 123Pien

123Pien Forum freak

Ik ga proberen uit te vinden hoe lang de reis deze keer gaat duren.
    Meestal is de kerstman niet zo mededeelzaam daarover....
    Hoe lang kunnen jullie wegblijven Tinus? Of heeft Speurneus last van heimwee? :cry:

pandarum12, sanne22334, tinus138 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Hebben jullie er dan wel aan gedacht dat je een wit survival pak nodig hebt in de sneeuw? ;)

-Nigelle-, Cornelly52, pandarum12 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Dan doen we een witte dunne overal over ons groen/bruine surival pak aan. Twee pakken meenemen is te zwaar voor mij, dat kan ik niet tillen:cry:

Sintra98, pandarum12, 123Pien en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. tinus138

tinus138 Teller

Sintra98, pandarum12 en 123Pien vinden dit leuk.
  6. 123Pien

123Pien Forum freak

Het is niet zeker dat we naar de sneeuw gaan....
    Dit zijn suprise-reisjes. Ik ben al een paar keer meegeweest. De kerstman legt gedurende het jaar allerlei bezoeken af; over de hele wereld. Hij wil op de hoogte blijven van alles wat er zoal gaande is. Soms is hij op zoek naar nieuwe gadgets; nieuwe cadeautjes en andere originele nieuwigheidjes en soms gaat hij familie en vrienden bezoeken.
    Zo weet ik inmiddels dat de kerstman een neef heeft die in Afrike woont.

Als we mee kunnen, is het een complete verrassing waar we terecht komen. Vandaar het kledingadvies: zorg dat je kleding hebt voor alle weersomstandigheden.

Hij heeft laten weten dat hij vrijdagavond rond 20.00 uur op Baha denkt te zijn. Of we een cockail kunnen klaarzetten voor hem: een snowball...xD

7. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Ik zal een mooie voor hem klaarzetten:D

123Pien, Sintra98, sanne22334 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Zier er heel goed uit je kan zo achter de Tiki bar gaan, die coktails van Pandarum zijn zeer goed gemixt :inlove::music:

-Nigelle-, pandarum12, 123Pien en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. fairie

fairie Commandant van het forum

Ehm, ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen maar wat er tot nu toe is gebeurd daar in die koffer mag ik (nog) niets loslaten. :oops: Ze hebben wel besloten dat ik even een onderbreking mag hebben om met jullie mee te gaan. :D Daarna wordt ik weer teruggehaald de koffer in en dan moet er nog e.e.a. gebeuren. o_O Ik probeer dan wel te regelen dat jullie mee kunnen/mogen en ik iets meer kan vertellen maar voor nu.... mag ik niets zeggen.:wuerg:

Oh ja, vergeet ik het nog. Ik wacht op het strandje.

Sintra98, pandarum12, 123Pien en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. sanne22334

Whoessss, we vliegen door de lucht. Het is helemaal donker zodat ik niet kan zien hoe of waar we heen vliegen. Iedereen is veilig in de slee en het wordt een aardig lange tocht volgens de kerstman. Over een uurtje of 6 worden we gedropt en dan moeten we maar uitzoeken waar we zijn. Ik vind het best spannend hoor. Ik ben ook zo blij dat Speurneus erbij is, met haar erbij voel ik me wel wat veiliger.

Sintra98, pandarum12, fairie en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. tinus138

tinus138 Teller

Speurneus vind het ook super leuk dat we mee zijn op dat snoepreisje van de kerstman,alleen heb ik het gevoel dat ze een beetje luchtziek word[​IMG] We zijn wel nieuwsgierig waar we gedropt worden;).

Fairie kun je niet een hele kleine hint geven:pwant zo maak je het wel weer heel spannend wat daar allemaal in die koffer aanwezig is.;)

sanne22334, Sintra98, pandarum12 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. 123Pien

123Pien Forum freak

Poeh....het is wel een beetje krap, met z'n allen in die arreslee.
    En Speurneusje ligt wel erg royaal en breeduit. Maar ja....ziek is ziek.

De kerstman zei ons, net voordat we vertrokken:
    Let goed op, want niet alles is wat het lijkt.

Wat we daar nou weer mee moeten? Nou, voorlopig vliegen we nog. Zal wel morgenochtend worden voordat we landen.

Heeft iemand een borreltje meegenomen? :p

13. fairie

fairie Commandant van het forum

Het enige dat ik kan zeggen is dat als het mij lukt met onderhandelen dat er ons weer een avontuur te wachten staat. :D

Ik heb wel wat bij me maar dat is elfendrank. Niet geschikt voor iedereen. Je mag maar een paar druppeltjes (oeps druppeltjes is voor elfen maar voor mensen is dat een paar slokjes) drinken. Meer is niet verantwoord dan gaan er vreemde dingen gebeuren. Wie het aandurft mag het drinken maar echt de hoeveelheid die aangegeven staat absoluut niet overschrijden. 8)

sanne22334, Sintra98, 123Pien en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. tinus138

tinus138 Teller

Dan hou ik het wel lekker bij koffiexD

sanne22334, Sintra98, fairie en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Ondertussen zijn we dus geland. We staan op een kleine open plek in een dicht bos. Het is bergachtig en ik zie naald en loofbomen. Dat zegt dus niet zoveel want hoe hoog staan we bijvoorbeeld op de berg? Mijn voorstel is om een beekje op te zoeken en dat te volgen naar beneden. Wie gaat er mee op stap? Ik hoop dat Speurneus nu weer snel opknapt wat als we haar moeten dragen wordt dat wel een beetje lastig. Dan kunnen we beter wachten totdat ze weer wat hersteld is.

sanne22334, Sintra98, fairie en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. 123Pien

123Pien Forum freak

Intussen hebben we een aantal uren rondgedwaald en we denken dat we in een groot natuurreservaat zijn gedropt. Misschien ergens in de Verenigde Staten.....
    Speurneus loopt dapper mee, maar is nog niet helemaal fit.
    Zo dadelijk even een kleine koffiepauze.

Het is wel extra moeilijk deze keer...... leuk hoor Kerstman....:D

pandarum12, sanne22334, Sintra98 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. tinus138

tinus138 Teller

Speurneus is weer helemaal de oude na de pauze en koffie;)Onder tussen zijn we bij water aan gekomen,het is hier wel geweldig[​IMG] Maar waar we nu precies zijn ,zijn we nog niet achter......Misschien kunnen we een vlot bouwen en zo kijken waar we op het water uitkomen8)

sanne22334, Sintra98, fairie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. 123Pien

123Pien Forum freak

Goed idee Tinus.
    Het is hier in elk geval warm; hoge luchtvochtigheid....niet echt een oerwoud.
    Waar zijn we ?

Het vlot is nog niet helemaal af..... het vlot niet met het vlot....xD

pandarum12, tinus138, sanne22334 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. sanne22334

Hmmm Misschien dan toch het zuiden van de Verenigde Staten,maar ZO Australie zou ook nog kunnen. Ondertussen zakken we met het vlot het riviertje af. Soms hebben we echt een stroomversnelling en moeten we alles op alles zetten om er heelhuids doorheen te komen. Het gaat in ieder geval een stuk sneller dan lopen. Het lijkt erop dat ik de verte het terrein wat opener wordt. Ik ben benieuwd.

Sintra98, pandarum12, 123Pien en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. tinus138

tinus138 Teller

Nou volgens ons komen we de volgende[​IMG] weer tegen. Maar zag ook net tussen de bomen iets van een tempel ofzo[​IMG] Laten we hier maar proberen aan t land te komen:wuerg:en wat in de omgeving rondkijken en ontdekken waar we nu zijn.8)