Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Bij jullie ook al Sintra en Cornelly??????? Onze twee boten waren vanmorgen ook ineens brandschoon. Zelfs een paar kleine reparaties waren uitgevoerd en dat terwijl ze zo intensief gebruikt waren afgelopen weken. Gister was ik een dagje op de boerderij helpen met de bizons en nu, vanmorgen, zijn ineens de boten brandschoon. Ik snap er helemaal niets van maar ik waardeer het enorm. In tegenstelling bij jullie kan bij ons iedereen op de boten en er zijn geen geheime sloten. Heeft iemand misschien iets opgemerkt op het eiland? Wie zouden die geheimzinnige poetsers kunnen zijn? Zijn ze groot of klein, met veel of slechts een enkeling???? Of is dit soms al een eerste raadsel ivm de nieuwe opening van Fairie.:D

Schaapje ik ben gelijk even gaan kijken in de mediatheek. Het is echt een heel leuk idee met prachtige ontwerpen:D

Laatste bewerkt: 25 April 2016
    Cornelly52, 123Pien, Sintra98 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik ben gisteravond weggegaan naar vaste wal, dus ik heb geen idee wie de geheimzinnige poetsers zijn. Niets verdachts gezien tijdens mijn reis.

Doe je ook mee om een leuk ontwerp te maken voor Koningsdag? Iedereen kan meedoen en hoe meer er mee doen, hoe leuker het is. :music:

pandarum12, Cornelly52, 123Pien en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

@Pien Goed idee van je Pien, Ik heb mijn winteravatar weer afgestofd voor deze weekxD Ik zag dat Cornelly zelfs in de kerstsfeer is met haar banner. Vanavond Gluhwein en chocolademelk, dan zijn we weer midden in de winter:wuerg:xD

4. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Nou hier is flink wat regen, hagelstenen en natte sneeuw gevallen. Het wil niet echt voorjaar worden. Ik hoop dat het woensdag wel wat beter is want ik wil wel effe snuffelen en struinen op de rommelmarkt op zoek naar wat leuke dingetjes. xD

pandarum12, 123Pien, sanne22334 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. tinus138

tinus138 Teller

Speurneus en ik hebben helemaal niemand gezien8)

6. fairie

fairie Commandant van het forum

Dat ruikt naar Magie of zijn er misschien kaboutertjes langs geweest? o_O Ik denk dat degene(n) die dit gedaan hebben het gewoon goed verborgen hebben gehouden anders was het geen verrassing meer. 8)

pandarum12, 123Pien, tinus138 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Bij ons keek het inderdaad of ze brand nieuw zo uit de scheepswerf waren gekomen zelfs het plaatje met mijn naam op
    mij hut glom zo fel dat ik eerst dacht dat er een lampeje achter zat of ereen op scheen maar dat was dus niet zo,
    het was een bepaalde lichtval door een van de patrijs poorten. De boot is werkelijk zo schoon dat je bij wijze van spreken
    van de vloer kunt eten:inlove: mijn mond viel open en moest hem met mijn hand weer dichtschuiven van verbazing -.-

-Nigelle-, schaapje52, pandarum12 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. 123Pien

123Pien Forum freak

Wow wat geweldig; geheimzinnige poetsers. Stuur die in RL even langs svp....:D

Fairie, ik kan niet wachten tot je van start gaat met je nieuwe grot. HELEMAAL TOP!
    Zelfs nu we nog steeds niet precies weten wat het wordt, klinkt het al geweldig.

Sintra98, schaapje52, pandarum12 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. fairie

fairie Commandant van het forum

Ehm eens even kijken wat er allemaal staat. :( Wat er zeker in zit is, wat je eerder al had begrepen denk ik en dat is klimmen en klauteren. Verder ook door tunnels kruipen. Wat er helemaal bij hoort is inderdaad puzzels, opdrachten en raadsels oplossen. Daarom past die escaperoom er ook zo goed bij. ;) Wie het niet op kan lossen die kan dan via deze kamer toch de ruimte verlaten. o_Ok met raadsels natuurlijk maar dan kan men kiezen welke moeilijkheidsgraad. Als het helemaal niet lukt.. geen nood, dan zijn er ook nog eenvoudige aanwezig. Er blijft niemand achter. Niet in de nieuwe ruimte en niet in de escaperoom. :D

Oeps :oops: Het is misschien wel een verandering op jullie dagelijkse rondje maar het is voor ons niet helemaal nieuw meer. Wel hoe de ruimte eruit ziet en hoe je er doorheen loopt, klimt enz. maar de rest....

Voor nu weer even genoeg gezegd. Ik ga nu mijn bed weer opzoeken. Weer veel te laat geworden. Maar ja, de laatste dingetjes moeten goed geregeld worden. Nog even en dan is dit elfje van de lange dagen af en misschien ook weer eens op tijd naar bed.:music:

Sintra98, schaapje52, pandarum12 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. tinus138

tinus138 Teller

Zo ons rondje weer gemaakt op skie"s en sneeuwschoentjes voor Speurneuso_O En zo kwamen wij deze wel heel bijzondere ,rare afdrukken tegen[​IMG] Is dat soms van de geheimzinnige schoonmakers8)

sanne22334, Sintra98, schaapje52 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Misschien is dat wel logisch want ik ben met kerst jarig, maar ik zal op zoek gaan naar mijn voorjaars banner

-Nigelle-, sanne22334, schaapje52 en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. 123Pien

123Pien Forum freak

Cornelly, maak maar geen haast. Als we de weersvoorspellingen mogen geloven, blijven we voorlopig in winterse sferen.
    Die winterbanner van jou is helemaal oke.

Misschien kunnen we een schaatswedstrijd houden dit weekend?
    Koek en zopie erbij en klaar zijn we...xD

sanne22334, fairie, tinus138 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Ik vroeg me af of de bezempjes hun schoonmaak-arsenaal uitgebreid hadden met poetsen ipv alleen vegen, maar daar passen die voeten niet bij:wuerg: o_Ok vreemd dat het een grote en een kleine voet is naast elkaar. Het blijft een raadsel die poetserso_O

123Pien, sanne22334, fairie en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

15. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Mikmak...... weet jij hier soms meer vanxD
    Help ons dit raadsel op te lossen:music:

Sintra98, pandarum12, schaapje52 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. 123Pien

123Pien Forum freak

Ha Mikmak,

goed je weer te zien.

Dat is inderdaad een raadselachtig lachje.............wat weet jij wat wij niet weten?

Sintra98, sanne22334, fairie en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. tinus138

tinus138 Teller

Ja dacht al van de week ,wie zie ik daar overvliegen....tussen de sneeuw ....hagel.....regen.....en wat al niet meer door de lucht vloog:wuerg:

Speurneus en ik hebben een paar dagen vrij genomen,en ons verschanst in de wellnes ruimte.xD

18. 123Pien

123Pien Forum freak

Tinus, dat vind ik een geweldig idee.
    Zullen we er een lang-weekend-wellness-party van maken?

Het weer is en blijft slecht, dus wat kunnen we beter doen dan het binnen gezellig maken.
    Dan kunnen we Fairie misschien nog helpen.

Fairie, mogen we vanaf vrijdag in de grotten komen logeren? Zondagavond gaat iedereen dan weer weg.
    We willen helpen en in ruil voor jouw gast vrijheid, zorgen we met z'n allen voor eten en drinken en een muziekje.

Mag het ??? please please please....

19. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Ja, daar ben ik echt aan toe met dit koude weer. Lekker warm in de grotten. We hebben toch de nood slaapzalen, dus bedden genoeg.

schaapje52, Sintra98, sanne22334 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. 123Pien

123Pien Forum freak

Mooi zo! Alweer iemand die het een goed idee vindt :D

Nu Fairie nog, want als die het niet ziet zitten, kan het niet doorgaan.

Ik heb voor de zekerheid mijn slaapzak en luchtbed alvast van zolder gehaald.
    Stel dat het door kan gaan, dan ben ik zo klaar...xD

schaapje52, Sintra98, sanne22334 en 4 anderen vinden dit leuk.