Kletstopic Koraalrif

Discussie in 'Geruchten & speculaasjes' gestart door Het Orakel, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

oh t is gezellig hier! Doe mij ook maar een glaasje. Ik heb wel wat te vieren.

Cornelly52, tinus138, pandarum12 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik schuif ook nog even aan. Gezellig. :music: Kan ik ook gelijk vertellen dat de opening van de 2 nieuwe ruimtes vrijdag doorgaat. :D

Ik zou ook weer een hint geven. De hint is: Je moet stevig in je schoenen/op je voeten staan en helder in je hoofd.

Ik zal voor de opening nog een laatste hint geven en ben benieuwd of er dan geraden wordt wat het is of dat ik het tijdens het openingsfeestje moet onthullen. 8)

Daxter1966, tinus138, pandarum12 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. 123Pien

123Pien Forum freak

Nou het valt nog niet zo mee om helemaal helder te zijn na gisteren.....:D.
    Het was weer top...
    Vandaag alles opgeruimd en nu: raden wat de nieuwe grot van Fairie gaat brengen......

Ik denk: een klimwand (stevig in de schoenen/op de voeten, en een helder hoofd lijkt me ook wel handig).

Klopt het Fairie??

En dan niet zo'n kunstmatige met van die dopjes, maar echt klimmen in Fairies geweldige grotten.
    Met bijvoorbeeld zoiets (plaatje) als eindpunt.....

Daxter1966, tinus138, pandarum12 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ben ik een weekje weg,
    Moet ik een halve middag besteden om weer bij tel lezen, maar goed ik ben weer terug van weg geweest
    lekker met Cornelly een weekje er tussen uit naar verweggistan.
    Het was wel een koud weekje al was de donderdag wel lekker veel zon :p:wuerg:
    Mededeling voor Pien E.A. : De groete koeling en de kleine koeling zijn weer aangevuld. De vrachtwaggel passte precies op de grote boot naar Baha :music: Er moesten wel wat toeristen met auto' s blijven staan
    omdat de vrachtwagen er al opstond.xDxD

Cornelly52, schaapje52, Daxter1966 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Fijn dat jullie er weer zijn en een leuke vakantie hebben gehad:D. Zoals jullie wel hebben gelezen staat er nog een hoop leuks op stapel.
    Ik moest wel lachen om de voorraden die weer aangevuld moesten worden met de grote vrachtwagen. De veerpont zonk bijnaxD
    Na onze drukke en hectische week was de aanvulling van goederen wel nodig.

Cornelly52, schaapje52, Daxter1966 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. 123Pien

123Pien Forum freak

Ha ha..........geweldig.
    Wat wij al niet voor onze toeristen over hebben! (en een beetje voor onszelf).

Fijn dat je er weer bent Sintra, even bijtanken hebben we allemaal nodig.
    Je hebt je afwezigheid dubbel en dwars goed gemaakt met de nieuwe voorraden.

Ik heb meegeholpen alles op te ruimen, maar hier weet ik niet zo goed raad mee....

Had iemand deze besteld...? xD

sanne22334, Cornelly52, schaapje52 en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Hahaha, ik niet hoor. Ik hoef geen krullen, Schaapje heeft ze al, dus voor wie ze dan wel zijn........:wuerg:

Schaapje, in welk draadje heb je die leuke koningsdag foto's gezien?

Ik zat ook al aan een klimwand te denken Pien, of iets met touwbruggen bovenin de grot8)

Trouwens de koffie staat weer klaar hoor en er is ook nog genoeg drinken over van gister dus het kan weer gewoon een gezellige avond worden voor iedere voorbijganger. Ik heb het maar weer in het havenkantoor gezet want het is weer frisjes vanavond.

sanne22334, schaapje52, Daxter1966 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. 123Pien

123Pien Forum freak

Wat grappig Pandarum, dat jij ook aan klimmen denkt. Zou wel leuk zijn trouwens. Een echt klimavontuur in de grotten.
    Super.
    Heerlijk! Dat is precies wat ik nodig heb; een lekker bakje koffie...! :p

Ik ben van de partij.

Van al die hagel en sneeuw ben ik een beetje in winterse sferen geraakt... daarom voor vanavond een lekker gluhweintje.

Tast toe!

De winterse avatars kunnen gerust weer uit de mottenballen gehaald worden xD

Sintra98, sanne22334, schaapje52 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. fairie

Ik lees hierboven dat jullie al goed op dreef zijn. Het klimmen op rotsen (dus geen klimwand) komt hier in voor net als touwbruggen, maar ..... dat is niet het enige.

Sintra98, sanne22334, schaapje52 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. tinus138

tinus138 Teller

Ha ha komen wij ook nog even aanwaaien liggen ook gelijk weer in een deuk van het lachen.

Is het deze keer wel alleen bij een dansje gebleven of hebben jullie weer kattekwaad uitgespookto_Omet jullie beiden.

Die hint die fairie geeft doet mij denken,ik weet niet waarom ,maar dat het iets griezeligs is :wuerg:xD

sanne22334, schaapje52, pandarum12 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

is dat jou hond tinus hij is mooi .

sanne22334, schaapje52, pandarum12 en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. 123Pien

123Pien Forum freak

Oh dan wordt het vast en zeker een survivalgrot........misschien wel met een echt oerwoud....en dan moet je je weg eruit vinden. Of je krijgt een opdracht waarbij je moet overnachten. En dan moet je zelf voor vuur/eten/water zorgen.
    Zeg eens Fairie, klopt het ?
    (zo niet, dan kan dit misschien een volgend project worden? Het lijkt me erg leuk xD)

sanne22334, schaapje52, tinus138 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. Sintra98

Ja dat zijn de schoonmaak borstels voor Bier glazen, met liefde behandelen SVP !

-Nigelle-, 123Pien, sanne22334 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Het enige wat ik hier uit op kan maken is dat we van Pien haar kruidenbitter af moeten blijven

123Pien, Sintra98, sanne22334 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. fairie

Dat kan je dan inderdaad beter laten staan, anders ben je niet helder in je koppie. ;)

Griezelig is het in principe niet maar je weet maar nooit. De een kan nou eenmaal meer hebben dan een ander. :(

Indirect is het denk ik wel een soort van survival. Overnachten heb ik helemaal niet aan gedacht. o_O Ik dacht met het idee van een escaperoom (wat er nu ook bij is gekomen) dat iedereen wel zijn weg terug zou vinden. Misschien moet ik dan toch eens aan die mogelijkheid gaan denken dat er misschien mensen zijn die daar willen overnachten. 8)

123Pien, sanne22334, schaapje52 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Leuk, leuk........ik sta al vooraan in de rijxDxD
    Klimmen, klauteren, zwemmen ( water wel graag op een aangename temperatuur), zwaaien aan lianen, vuurtje maken, hutten bouwen, door tunnels kruipen, van mij part ook door modder waden.... het maakt mij niet uit, ik vind het allemaal leuk:D:music: Stop er nog een aantal puzzels, opdrachten, raadsels en andere (lichte) breinbrekers in en ik kom die grotten niet meer uit:inlove:. Oeps, nou ja, tijdens mijn vrije tijd dan:wuerg: Ik moet ook nog werken;)
    Ik ben heeeeel benieuwd naar het uiteindelijke concept, Fairie8) Misschien wordt het toch nog weer anders dan ik denkxD

123Pien, sanne22334, kimmie2012 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. Sintra98

Wie hebben onze onderzeeboten opgepoetst? o_O
    De bemanningen waren vrij dus wij zijn heel benieuwd . Ze blinken er over als toen ze van de scheepswerf kwamen.
    en ook de binnenkant van beide boten heeft een grote beurt gehad. :inlove:
    Blijft voor ons nog een raadsel welke bemanningsleden hieraan hebben meegewerkt
    want beide boten hebben verschillende codes om de hoofdluiken te openen.
    In ieder manschappen? en eventuele anderen ......... Bedankt! We zijn er zeer content mee.:music:

Sintra en Cornelly

-Nigelle-, 123Pien, sanne22334 en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. tinus138

tinus138 Teller

Hoi gelderblom,in rl is dat mijn lieve duitse herder en hier in dit draadje is het de grote vriendin van iedereen en vooral voor en met SchaapjexDBehalve als iemand wat in zijn schild voort laat ze haar tandjes zien;)

Fairie:Het klinkt allemaal geweldig wat we straks kunnen doen in de nieuwe grot,voor ons een welkome verandering in ons dagelijkse rondje hier;)Die we nu gauw gaan maken,soort training alvasto_O

123Pien, Sintra98, sanne22334 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Hier sluit ik mij volledig bij aan :inlove: Maar wie owie heeft deze actie op touw gezet :eek:
    Dat er tenminste een bemanningslid bij betrokken is van elke boot moge duidelijk zijn

-Nigelle-, 123Pien, Sintra98 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

In de mediatheek kan je de foto's zien. Ik heb vanmorgen ook eentje neergezet. Ik ben wel van de knutsel. Erg leuk om te doen.

@Tinus: Speurneus en schaapje hebben geen kattekwaad uitgehaald hoor. xD
    We zijn samen aan het oefenen geweest voor de nieuwe grot. 8)

123Pien, Sintra98, tinus138 en 5 anderen vinden dit leuk.